teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebummed?

    Tis gwoon smaakverschil, daar houd ik het gwoon bij.
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    L M F A O - probeer je nou sirieus te ontkennen dat je H2 hebt gebummed? JE SPEELT HET SPEL NU 5 JAAR OMG. Smaakverschil dat zal best maar je daagt clans uit op een spel van de xbox1. Wacht lekker op H3 en doe in de tussentijd een spelletje. De strijd om de titel beste EU of Internationale clan is al lang afgelopen. Jullie zitten nu in het wat, 80e seizoen ofzo
     
  3. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT
     
  4. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Quit Fucking Trashtalk?
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Trashtalk? Let eens op wat trashtalk is dit is een discussie.

    QFT = Quoted For the Truth
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je bedoelt met bummed. (in de zin van, ik weet niet wat het betekent)
    En het maakt mij niks uit hoelang ik dit spel speel, ik speel h1 veeeeeeel liever dan elk andere game in de wereld, en die is veel ouder. En wat is er erg aan of ik clans uitdaag, ik ken maestro, sandkeeper en masterspy ook al meer dan 2 jaar. We zijn gwoon er goed bevriend en vroeg me af of we nog een keer gingen spelen...
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  7. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    @LeGeNdaRisCh

    Wat is je gamertag? kan je die niet in je profielzette hier
    <<<<<<----- links van je tekst

    en als dat je gamertag is kan je het alsnog beter op die linker plek zette. effe wat duidelijker
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Jongens waar gaat het hier over met je game praat met je 'bumpen' en weet ik veel wat voor onzin. Je speelt een spel omdat het leuk is niet omdat het na 1 maand al weer oud is. Halo 2 blijft gewoon de bom, voor veel anderen is dit cs en voor anderen weer GOW. En Halo 2 over noemen is ook wel een hele zieke uitspraak, dit ga ik niet eens argumenteren dat kan iedereen zich wel bedenken :b:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  9. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD3 .. net een van de beste USA clans verslage '3-0'ed *)
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    en zelf wel een Halo 2 team opzetten?

    EN CHECK DIE DIKKE WEBLOG FF DANNN http://xleroyx.web-log.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  11. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Toen CoD 3 net uit was ownde ik ook als de muther***** maar niemand uit me clan ging het spelen dus ben ik automatisch gears of war gaan doen..

    Ook mijn hele friendlist liet het spel schieten.. maarja
    chill dat het goed met jullie gaat tegen die USA-gasten:b:
     
  12. axiK

    axiK Guest

    Ik speelde het ook vroeger, nu CoD2 weer dat spel is gewoon 10x beter, ik daag iedereen hier uit een potje tegen me te spelen. RAPE lol XD
     
  13. Towel

    Towel Guest

    qG jullie hadden toch zelf ook een Halo2 team? Of je hebt alleen een team gemaakt voor de BETA? Het verschil in deze discussie zit um in het feit dat smartiez gamen als werk doet:)|:- en dus spellen in de prullenmand gooit wanneer er geen tournooitjes meer voor worden georganiseerd. Je hebt ook spelers die vinden spellen gewoon leuk en blijven het spelen ook al is het al erg oud. Halo ntsc vind k ook tering stoer, ook al is het 5 jaar? Halo2 heeft ook die verslaving wat k niet kan terugvinden in GoW. Nep kutspel, maarja jullie spelen het natuurlijk omdat er geld mee te verdienen valt8). En halo is wel echt een game waar geld mee te verdienen valt hoor, samen met supersmash brothers?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  14. axiK

    axiK Guest

    hij games nu bijna nooit meer en als hij het doet is het CoD2 of CoD3 waar geen fuck mee te verdienen is >< over dat halo2 team weet ik niks, vraag dat maar aan het team zelf lijkt me best handig xD
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we gamen als werk deden waren we al lang gestopt met werken ;)
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    300 euro tournooi komt eraan op PZ en duse 07 = 1000 pond + custom made graw2 pc.

    dus ja xp is maar voor reputatie nadat er helemaal niks te winnen valt is halo 3 uit.
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    tog blijft in de volksmond een halo 2 bummer. oftwel die kerel heeft waarschijnlijk niks anders geprobeert te spelen of faalde en d8 ah terug naar halo 2 kan wel wat meer ueren bij na mijn 2000 uren

    ikzelf heb onder de 2000 game sin anderhalf jaar op die game. spelers als shitnato hebben er denk ik 15000 in 1 jaar man en als ik het goed herener hoor legendarish ook bij de shitnato crew.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah shinato was erg ja :9, maar niemand tipte daaraan, die gast speelde echt veel eerst, maar nu nooit meer. Wel jammer, erg goeie gast.
    Maar wat maakt het uit of ik een oude game speel? Ik heb nog geen spel gevonden om een 360 voor te kopen, dus ik houd het bij halo. En ik loop niemand af te zeiken over hun keuze van spellen, dus snap zoiezo niet de reacties naar mij toe :confused:?

    En wat de fok betekent bummen? of een bummer? iemand die een oud spel speelt ofso?
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat je loopt te klagen neem ik aan...
    Kennen jullie trouwens SlackKiller speelde ook altijd Halo 2 pro
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep niet te klagen, vroeg gwoon aan maestro (hier candyman) of hij keertje wilde spelen. Toen kreeg ik te horen dan ik een bummer (echt vertel me wat het betekent...) was, maar ik laat het hier wel bij sinds hij toch gebant is

    Ken geen SlackKiller, is hij nederlands? had hij andere tags?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina