[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks.. ik ga vandaag ff naar de Makro om te checken wat voor games ze daar hebben. Misschien dat ik die RE4 bestel. Zit nu enorm te twijfelen tussen die game, Red steel of Dragonball.

2. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je RE4 wilt hebben bestel hem dan HIERZO!

goedkoper krijg je hem niet!

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. of ik ben ontzettend dom of geniaal :+.
    Opeens had ik een ingeving ofzo en heb toch maar Zelda gekocht.

Eerlijk gezegd heb ik niks met Zelda. Enigste Zelda dat ik heb is eigenlijk dat ene Zelda horloge (plaatje). Nja.. ik zie wel, de games zijn iig bijzonder goedkoop :{

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Thx voor de tip net besteld!*)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is wel een machtig mooie game, ben zelf nog niet zover (ik weet, ik schaam me) omdat het er nog niet van gekomen is maar de sfeer is weer als vanouds goed :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    hey, je bent niet de enige die nog steeds niet zover is ;)

Bij mij komt het alleen omdat ik nu mn ps2 en 360 heb staan en de ruimte voor de cube ff ontbreekt :+

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook die hele Manhunt 2 hype meegekregen?

Game is al verboden in verschillende landen en staat hoog op het lijstje van politieke besprekingen in landen waar die (voorlopig) wel uitkomt

Check onderstaand bericht:

Nadat Engeland en Ierland Manhunt 2 verboden hebben, is het nu de beurt aan Nederland om kamervragen over het spel te stellen. PvdA-lid, Jeroen Dijsselbloem, heeft vanochtend aan minister van justitie Hirsch Balin, een aantal vragen gesteld. Dijsselbloem ziet liever vandaag dan morgen dat er een verbod komt op Manhunt 2.

Bron: gamer.nl

Voor meer info zie de volgende links

http://www.insidegamer.nl/playstati...PvdA-wil-Manhunt-2-ook-niet-in-Nederland.html

http://www.gamer.nl/doc/39925

http://www.ownage.nl/news/21096/

http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=277&id=2081238

http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=68287

UPDATE

Officiële reactie van Rockstar op dit hele gebeuren

“We zijn teleurgesteld met het recentelijk besluit van de BBFC dat ze weigeren om Manhunt 2 een classificatie te geven. Hoewel we de autoriteit van de instelling respecteren en de regels zullen volgen, zijn we het niet eens met deze beslissing.”

“Manhunt 2 is een entertainment-ervaring voor fans van psychologische thrillers en horror. Het onderwerp van deze game zit op dezelfde lijn met andere mainstream volwassen entertainment keuzes.”

“We respecteren diegenen die een andere mening hebben over horror en videogames als een geheel, maar we hopen dat ze ook rekening houden met de mening van de volwassen gamers voor wie dit product bedoeld is. We vinden dat alle producten een rating moeten krijgen zodat het publiek een geïnformeerd besluit kan maken over de media en kunst die ze willen consumeren. De verhalen in games zijn zo divers als de verhalen in boeken, films en televisie. De volwassenen die dit zouden spelen, zouden volledig begrijpen dat dit fictionele interactieve entertainment is en niks meer.”

Bron Gamez.nl

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las het gisteren op GameSpot dattie idd verboden is in Engeland. Dan zal Duitsland ook wel volgen, aangezien Gears of War daar ook al verboden is :emo:

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Manhunt 2 voor onbepaalde tijd wereldwijd uitgesteld :mad:

Bron

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    fuck manhunt, in september koop ik een Wii _O_

11. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag wii ontvangen!! wat een prachtig dingetje! alelen vind ik de controllers wat slapjes ogen en de sensorbar stoort mij omdat het in de weg staat en niet mooi is :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die sensorbar stoort mij juist helemaal niet.
    Maar dat kan ook komen doordat ik nog wat meer rotzooi op mijn TV heb staan.

13. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja in jouw geval ;) maar bij mij is het een breed laag mooi wit kastje met niets op vanboven en nu moet ik daar zo'n lelijk zwart balkje gaan opzetten :)

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij past mn sensorbar precies bij mn oude tv.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    je kan em ook onder de TV leggen :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wtf 8):

[gt]20842[/gt]

17. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of Nintendo nog steeds levering problemen heeft, maar in MM Almere waren er minimaal 25 Wii's beschikbaar!

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hier bij de Intertoys in Deventer hebben we er ook een redelijk aantal liggen. :)

19. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dan er nu nog leveringsproblemen zijn, ik zie in belgie er genoeg liggen, dus ik denk dat dat probleem ookal is opgelost.internetshops hebben er krijgen ook elke maand een levering wii's en dat zijn er een stuik of 16

20. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook mm alphen a/d rijn heeft ze aardig op voorraad zag ik zo. Die jongens doen daar toch iets goed

Deel Deze Pagina