[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wat voor reactie's hier komen te staan ^^.

Het engste level wat ik ooit gespeeld heb in een game was toch denk wel het farm level in Condemned. Jezus, wat een gestoorde astmosfeer hangt daar zeg.
    Evenals het kluis stukje in de school, met die camera.. Omg.

2. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero: in een huis, ergens bovenin:p

3. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Poe, ik speel niet veel enge games, als het al enge stukjes zijn, is het in een shooter in een donker gangetje ofzo. Ik von het stuk dat je voor het eerst met die zombies in aanraking komt onder de grond in RTCW wel eng (is ook alweer flink wat jaartjes gelee, kan ook door de leeftijd komen natuurlijk ;) )

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dead Rising: Als er ineens Adam de Clown voor je neus staat. =(
    Ben je daar gewoon rustig aan het spelen beetje zombies pesten, mensen redden, kom je ineens bij een attractie springt er een clown voor je neus! ><

5. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt eng, maar in de oude tomb raider 1, het level met de T-rex. word het ineens donker, je kan niet meer ver vooruit kijken, komt ineens dat gigantische beest op je af! ik heb een week niet durven spelen8)

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Zelda ocarina of time, bij een stuk verder in kokori forest heb je ergens een spookdungeon. Dan liep je daar, kwam er op eens zo'n grote hand boven op je hoofd en die tilde je op, Helemaal gek werd ik. En tombraider heb ik altijd eng gevonden, vooral dat stuk van deel 2 waarbij je ergens in het water moet en daar zwemt dan een haaai, ging me bijna pakken, echt kloppend hart:p

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Swat 4 het level van de kinderverkrachter waar je een huis moet doorzoeken

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3, vlak voordat je naar de hel gaat, die sfeer die daar dan hangt is zooo drukkend... Er zitten in dat level volgens mij geen vijanden, maar toch schrik je je keer op keer de tering!!

Ook in FEAR zitten er een aantal schrik momenten, maar dat is door het hele spel heen, kan daar niet egt 1 specifiek level opnoemen...

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Jaa tombraider waar je onder water begon moest je ergens heen zwemmen, ze verdronk bij mij bijna altijd :'-(

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Hou niet echt van horror spellen oid.
    Maar weet nog heel goed hoe ik als 12 jarige jongen om half 10 `s avonds de flood voor het eerst tegen kwam in halo 1!

11. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja SWAT 4! Dat tweede level bedoel je? Ook inderdaad een eng intens level zeg, tering.. Dan ervaar je zelf eens een beetje hoe die gasten bij SWAT het soms hebben als ze bij zo'n freakshow binnenvallen.

12. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Engste..? hmmm... denk dat ik dan toch ga voor Condemned...
    In het metrostation (dacht ik) stap je op een gegeven moment over een ketting boven aan een roltrap waar nou juist op het minst verwachtte moment zo'n mafkees je een duw geeft zo die roltrap af...:thumbs:

En zat ook even te denken aan Manhunt, maar Manhunt was gewoon ziekelijk en niet eng :)

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 2 inside the lab. ik had nummer 1 al achter de rug maar was toch nog redelijk jong. Dat sfeertje gecombineerd met goed plot en sterke fmv filmpjes maakten het tot de grondlegger voor horror survival. de nachtmeries die ik eraan over heb gehouden:+

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Silent hill 2 en 3, en condemned met al die paspoppen 0_o"

15. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Die Scene in Viva Pinata waar die Swanana met een Pixie gaat dansen

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tetris, toen ik voor de eerste keer 4 lines in een keer wegspeelde, leek wel of me scherm naar de klote ging. Viel achteraf mee gelukkig!

17. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele 7th hour spel op de PC, ik was toen erg jong, maar dat spel wat wel freaky.

Resident Evil 1, toen die twee honden door de ramen sprongen, toen schrok ik mij een ongeluk. Het hele spel heb ik op het puntje van mijn stoel gespeeld, bij elk raam verwachtte ik die honden weer.

18. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned dat level in die school dat die kerel opeens uit dat kluisje komt en op het einde loop je door zo'n gang heen en dan hoor je achter je zo'n meisje huilen en word je heen en weer gesmeten tegen de muren aan etc. doodeng!:)

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Toen ik voor de eerste keer in de Maintenance Tunnel kwam bij Dead Rising voelde ik me niet echt op m'n gemak, maar ja eigenlijk is het wel vet! 8)

20. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Tijd geleden, bij de 1e max payne, het eerste level dat je thuis komt, en je eigenlijk weet dat er mensen in het huis zijn. Vooral toen ik boven aan de trap kwam vond ik het best spannend.

Deel Deze Pagina