ten eerste ff 1 vraag snapte je die ''shit'' die ik eerst tyte dan wel? En ik bedoel niet letterlijk dat je internet vrienden moet hebben het was bij wijzen van spreken. Nou genoeg offtopic gezegt back on topic
En ik ga jullie (net als nog 20 andere clans) flamen tot de dood voor de komende 2 maanden. Verveel me toch de tering nu m'n vriend Smartiez er niet meer is Roep maar als je er klaar voor bent Pine!!
Ik ben juist super vrolijk vandaag, ben al de hele dag aan het lachen. Maar leuk verhaaltje pappa-Mike.
Bzzz Bzzzz Prik Prik Haarlem skills > All!!!!! OMG Kom maar op Niemand krijgt ons uit elkaar (we zitten soms zelfs in elkaar ) Dat was ik wel maupie! Het water was heilig waardoor ik superkrachten in me duim heb gekregen en dat is weer overgestroomd naar me hand. Daardoor own ik zo hard met dingen waarbij ik me hand moet gebruiken o.a. gamen! En nog veel meer maar dat laat ik ff achterwegen, je weet wel wat ik bedoel
Ben nog dik aan het trainen op andere xbox, alleen true zit halo 2 te doen en kan em dan niet inviten voor private chat. Voor de rest ben ik weer helemaal terug in men oude staat en heb mijn close combat sniper skillz gepromoveerd. We moeten de taktieken nog even aanpassen, maar het draait allemaal toch om skillz, ervaring en een beetje geluk. MUHAAHAAA, mauperd we zijn bang voor die taktiek van jullie "De Beet".
Wat is me imago nu dan? Sander Ricken Pro Gamer is back YESSSS! Tactics zijn best wel belangrijk Sander dus maak ze goed en mooi dat ik het kan lezen en dan bespreken we het!
Laten we het erop houden dat je laatste opmerking je een beetje in de roze hoek heeft gedrukt en een beetje persoonlijke dingen uit de doeken deed. Maar dat terzijde zeg eens hoe schat je je kansen op het WCG?
Na die uitspraak schat ik zijn kans heel hoog op de WC LOL! Pas maar op als je gaat plassen maatje, ik sta pa(a)l achter je