pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    geef jij bijles aan je dochter of geeft je dochter bijles... :p ?
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dochter is aardig bij de les, laten we het daar op houden! Ik krijg mijn kinderen wel naar school met een glimlach zeg maar.
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen vunzige opmerkingen? Heb je er al meer dan zat zien maken, IK gebruik hier geen ziektes en vunzige opmerkingen.

    Jochie? Lol, als ik 30 ben ga ik niet meer gamen, dan heb ik wel wat beters te doen, damn. Btw, zeg je dat dan ook even tegen de rest van je clan? Aangezien iedereen daar jonger of ongeveer even oud is en allemaal niet eens normaal kunnen typen. Alleen Three Kings post hier met leestekens en hoofdletters enzo.

    Trouwens, voordat pG hier kwam ging het er hartstikke goed aan toe hier, dus we hebben jou niet nodig voor goed clangedrag dacht ik zo.

    @Priest: Kinderachtige opmerking? Zie je waar ik op reageer? Is dat niet kinderachtig dan?
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk joh!
     
  5. axiK

    axiK Guest

    Je geeft dus toch toe dat je geen balharen hebt?

    En als je eens een keer goed leest in plaatsvan met je glimlach overal dwars doorheen te praten zie je dat SmartieZ niet aan het schelden is maar een uitleg geeft over waarom het woord gebruikt wordt en waarom dat dat verboden zou moeten worden.
     
  6. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    ok een mod had daarvoor al duidelijk een waarschuwing gegevens vervolgens gooit smartiez er echt het woordeboek op open en zegt het 3/4 keer dan vraag je erom.

    En ik had begrepen dat de mods al vaker iets wat irri opmerkingen hadden gelezenen dat dit de druppel was.
     
  7. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk joh! (ben nog niet onder de indruk van je semi-grappige-doe me best zinsverband!)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat hij het er om deed komop zeg, die ban is meer dan terecht... Ow w8 ik wist niet dat je op een ander account zat.

    Mauperd hoe is het met je huis kerel?? Moet jij op het moment niet ergens iets aan het betegelen zijn?
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  9. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb 2 1/2 week van s'morgens 6 tot 12 getegeld etc! ben nu ff op kantoor, ff de laatste dingen en projecten afronden en overdracht etc regelen! 1 Juli staat mijn nieuwe kantoor. Ga zo weer tegelen:D
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dik dik, mare 1 juli betekent dat dat je niet komt kijken op het wcg? En alvast succes :)
     
  11. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kom ik kijken bij de boys! Wil ken en Majin nog ff handje geven en lekker zuipen, laat de boys niet alleen gaan. Zal nog wel een interviewtje links en rechts los komen en die gasten zullen toch ook moeten eten tussendoor. Dus ik doop mezelf om tot ik ga naar de MC donalds spokespersonhoer
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wordt onze buttler geweldig idee, bedien eC ook ff das wel tof van je:thumbs:
    Serieus echt een goed idee dit :D Moet je ook met die bidons rondlopen daar niceee ik zie het al helemaal voor me :cool:
     
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol kan ik meerijden 8)

    Ps miss dat ik ook nog even kom kijke op het WCG

    Als richy maar niet zo raar gaat doen als toen vor de cam tijdens dat potje uno_O-.

    Zoiezo ben ik wel benieuwt hoe dat vergaat op het WCG dus kom denk even langs om iedereen even gedag te zeggen en de mensen persoonlijk succes te wensen.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeker tof zijn, hebben we 2 buttlers :cool: hehe

    Mare ik geloof dat zlatan zijn hondenriem meeneemt voor richy dus komt goeeeed 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    meerijden? 50euro en een blowjob
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou maak je het wel heel aantrekkelijk :lol:
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar even alle gekheid op een stokje, wie gaan er nu van het Alpha team naar het WCG Mike? Gaat daar nog in geschoven worden of blijven het de vooraf aangewezen jongens..

    Er is in die tijd aardig wat gebeurd natuurlijk.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hm ik heb de foto eens heel grondig bekeken en ze heeft idd een paar stoppeltjes, ik ga eens kijken voor een andere mooie avater want nou, DOOR JULLIE SCHULD, zie ik steeds een snorrtje als ik kijk:eek:
    Bitchesss

    @ FusionZ: een OW?!, welkom bij de club man:b:

    @ Mensen wat een heerlijk gesprek weer hier, ik zie dat iedereen hier van SmartieZ houdt, jammer dat hij over 2 weken al weer terug is, ik vraag me af wat hij nu gaat doen 2 weken lang, nagelsbijten?

    En idd wat een lekker weertje net een paar uur lekker in het zonnetje gezeten en ff gekeken om mijne ook een baard had in de broek.

    3Kings: Ik zou de quote pakken!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft echt een snor.. ik paas je straks wel een foto van m'n vriendin, [opschepmode]ziet je avatar er ook meteen een stuk beter uit ;) [/opschepmode]
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben benieuwd:+

    EDIT: Bedankt voor de foto 3Kings, niet slecht!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007

Deel Deze Pagina