Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    BenQ-Drive

    http://img230.imageshack.us/my.php?image=samsunghitachibenqrf6.jpg
     
  2. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij iets aangeboden gekregen ter compensatie?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En m'n Xbox is vertrokken naar Duitsland!
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat een nieuwe Xbox 360 met een BenQ-drive worden geleverd ????????????????
    Is dan het grootste probleem opgelost ??
     
  5. SJ360

    SJ360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    DIe benQ-drive doet het dan wel juist?
     
  6. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Je opmerking raakt kant nog wal. Immers ook ik was niet te vinden op dit forum totdat de boel er de brui aan gaf. Ergo, ik had een goed werkende Xbox360 totdat deze de geest gaf. Daarnaast zullen er ook genoeg zijn die niet op dit forum zijn te vinden en toch de Xbox bij de oosterburen hebben staan.
    De Xbox360 is gewoon een prachtige console. Prima games, niets mis mee. De betrouwbaarheid daarentegen lijkt gewoonweg slecht. Cirkels op dvd's zijn gewoonweg te vermijden door meteen goede hardware te gebruiken. Het oververhit raken, dat mag anno 2005/2006 toch niet meer gebeuren. Laat staan dat je moederbord er de brui aan geeft omdat je soldeerpunten het begeven.
    Kortom niemand zal voor de volle 100% zekerheid hebben dat zijn/haar Xbox het tot het op de markt komen van de Xbox720 zal uithouden.
     
  7. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Type: Package
    Status: Delivered
    Delivered on: 06/08/2007
    11:29 A.M.
    Delivered to: WEITERSTADT, DE
    Signed by: DOROSZYNSKI
    Service Type: STANDARD

    dan weet ik dat ook weer voor als ze met andere datums gaan komen bij die helpdesk
     
  8. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang moest je daar op wachten voordat je hem thuis had?
     
  9. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    gister heb ik gebeld zeiden ze er is iets met het systeem bel ik vandaag hebben ze nog steeds hetzelfde probleem want bij jullie lijken ze het niet te zeggen wat ik lees
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bel opnieuw. Ze zeiden bij mij ook vaak dat er storingen waren, kwartiertje erna en ik krijg opeens iemand aan de telefoon die me helpt.
     
  11. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zij ze dus bij mij ook en heb toen gezegd dat ze maar bij iemand anders moet kijken en dat ik anders de manager wou spreken. toen opeens kon ze het wel zien:lol: zelf heb ik m'n verhaal een beetjes aangedikt met dat er al 4 keer beloofd was dat hij in binnen 4 dagen geleverd zou worden enzo... heb er best wel gek geluld en volgens mij snapte ze er helemaal niks meer van. Toen heeft ze me in de wacht gezet(8 minuten) en kwam ze dus met zo'n verhaaltje aan van dat de consoles niet goed waren ingescand en dat ik dus wat mocht uitzoeken.

    Tip: blijf zeuren en al is de medewerker niet zo aardig vraag om de manager, dreig met de consumenten bond of bel nog een keer en hoop dat je iemand anders aan de lijn krijgt:)
     
  12. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    logisch dat ze er weinig van snapte, je kunt namelijk precies zien op die computers van ze hoevaak jij al gebeld hebt...Tegen mij zei die man oja je hebt ook al vorige week gebeld...
     
  13. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 zit ook in het lijstje die je ter compensatie krijgt:p beters, ik krijg al compensatie maar moet eerst dat kreng de deur nog uit zien te krijgen:confused:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je hebt je Compensatie al gekregen voordat je hem al hebt gestuurd? Most ik ook doen. Als de 15 dagen voorbij zijn bel ik meteen en zeg dat ik al 5 weken wacht ik moet compensatie hebben! :'-(
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet waarom iedereen zo blij is met iets gratis? Ik zou liever de console niet 1 a 1,5 maand missen! Een gratis spel of controller nu en dan weggeven heeft in ieder geval het (gewenste?) effect: mensen praten niet meer over de wanprestatie van Microsoft, maar over wat ze gratis krijgen.
     
  16. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was dus ook precies de bedoeling. veel verwaring in dat hoofdje van d'r brengen zodat ze dus moest uitzoeken wat er nou aan de hand was. heeft me toch wat opgeleverd\o/
     
  17. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Tuurlijk heb ik 'm liever binnen 2 weken terug zoals de eerste keer dat ik het terugstuurde voor reparatie, maar inmiddels duurt dat al veel langer en dat kan je toch niet meer terugdraaien. Als ik nu iets gratis kreeg ter compensatie ben ik er wel blij mee maar helaas krijg ik niets en zo te lezen op deze forum ben ik de enigste die door MS niks gratis is gegunt:mad:
     
  18. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen een maandje xbox-live ( omdat ik daarom vroeg ), maar geen games of zoiets.
    Maar als ik mijn console niet vrijdag a.s. ( volgens de helpdesk ) in huis heb dan heb ik wat voor hun, dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  19. ik148

    ik148 Xbox gamer

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste 2 weken veel forza 2 gespeeld. Nu begint mijn xbox 360 steeds vaker "vreemde geluiden" die klinken als of de disc gekrast wordt.

    Ook duurt het laden langer dan eerst en valt het wegdek wel eens weg bij forza 2.

    Nu blijken er allemaal kleine krasjes op de disc te zitten, voor namelijk aan de het buitenste gedeelte, bij de andere discs zitten ook een aantal krasjes ook voornamelijk aan de buiten kant.

    Er zit (nog) geen grote ronde kras op, zijn er meer mensen die dit hebben, hoe zou ms hierop reageren, zouden ze de xbox 360 te reperatie nemen of zeggen dat ik eerst een grote ronde kras op mijn disc moet hebben?
     
  20. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist weer met de support gebeld. Ik kreeg te horen dat mijn xbox360 op 25-5 is aangekomen en dat hij sinds 9-6 klaar staat voor reparatie. Maar het zou nog wel meer dan een week kunnen duren voordat ik hem terug krijg. Ik kreeg het verhaal te horen dat ze voortaan geen nieuwe xbox opsturen maar dat ze de jouwe repareren en dat ze hem dan terugsturen. Hierdoor zou het repareren langer dan 15 werkdagen duren en dit kwam in heel Europa voor. Toen ik vroeg of er hiervoor compensatie was kreeg ik te horen dat ze daar niet aan deden omdat iedereen in heel Europa met dit probleem te maken had. Ik vroeg ook hoe het met xboxlive zat omdat ik die nu bijna een maand niet heb kunnen gebruiken. Hij zei dat als de xbox word terug gestuurd er een prepaid kaartje voor een maand in de doos bij zou zitten.

    Ik ben dit echt zat. Die xbox is nogal een dure aankoop geweest en hij is binnen een jaar tijd al 2 keer kapot geweest. De 1e keer moest ik exact 15 werkdagen wachten en nu wacht ik al 17 dagen. En er komt dus waarschijnelijk nog een week bij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina