[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo een paar jaartjes geleden ook bij de 1e max payne, bij dat level dat je over zo een bloedspoor loopt en als je dan verkeerd loopt hoor je zo een baby keihard krijsen xD

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Herinner me vooral die van mijn zoon van toen 8 jaar. Dacht dat King Kong wel kon, maar die schrok zich dus kapot bij het zien van de T-Rex. Of de game wel even direct gestaakt kon worden :+

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik durfde vroeger nooit Doom 1 verder te spelen zonder dat m'n grote broer erbij was. :'-(

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet veel enge spellen, maar wat ik toch wel eng vond was in FarCry instincts predator. Het was op een ietwat donkerder eiland, als er vijanden naar je toe sprongen ontplofte ze. Dat vond ik eng:+

5. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond morrowind wel eens eng.

Zeker als je diep, diep in een grot zat via allerlei gangen en je moest zien weg te komen.

6. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik me ook nog wel herrinneren ja vondt ik ook wel een redelijk en spel en moeilijk.

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da online flash spelletje, waar je met je muis tussen die tuneltjes moe bewegen, en dat er op het einde die luide kreet komt

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Idd dat waren pas enge spellen, zelfde geld voor phantasmagoria. Dat vond ik vroeger hele enge spellen. Wel vet waren ze, vooral the 11th hour als je dan in hetzelfde huis terug komt maar dan met je zaklamp.

9. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, en kent hier iemand star fox 64? daar in het latste level was je rustig aan het vliegen in de ruimte, ineens een gigantische apenhoofd voor je neus! ik schrok me de tering!

10. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat 'm op 14/15 jarige leeftijd altijd te schijten bij resident evil.

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Condemned, het level in dat warenhuis met al die poppen.. 8)

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, heb bij veel spellen genoeg schrikmomenten gehad. Phantasmagoria (7cd's _O_ ), FEAR, Doom 3. Allemaal zenuwslopend.

Maar denk dat Resident Evil 2 bij mij toch wel de meeste nachtmerries had bezorgd toendertijd 8)
    Weet me nog goed te herinneren dat ik met Leon een kamer binnen liep. Op de achtergrond het zenuwslopende getik van de klok, loop naar achteren om een spray te pakken en sprong op dat moment een Licker door het grote raam heen 8) Allemachtig, toen schrok ik me echt helemaal de t****g. Ook het enigste spel waarvan ik meerdere nachtmerries heb gehad :confused::{

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had een keer van iemand van mijn pa's werk een hele stapel games gekregen. Waaronder die. Ik heb er nog steeds nachtmerries van 8) (Was toen 11/12 jaar ofzo)

14. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    idd nu je het zegt kan ik me dit ook nog wel herinneren. freaky stukje was dat.

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort ook maar eens Penumbra proberen, denk alleen niet dat ik dat alleen aandurf ;) Althans, als het op dezelfde golflengte zit als condemned niet in ieder geval.

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    de game project zero 2 deed me altijd in me broek schijte als dat rare meisje uit die put kwam, bij een van de laatste levels.

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Thief III, als je in die Asylum komt !! damn wat is dat egt foking eng 8)

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar omdat nu te bestempelen als eng? Dat vind ik creepy en wicked, maar tis niet dat ik het eng vind. Spellen zoals the 7th guest en the 11th hour hadden van die gangen als je boven in het huis aankwam waar je al bang was om verder te klikken om er doorheen te lopen omdat je het einde er niet van kon zien en de heletijd zon voice over die het ook niet prettiger maakte.

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een creepy stukje was met vampire bloodlines als je een quest kreeg om naar een strandhuis te gaan die bewoont werd door een meisje die daar vroeger was vermoord om een amulet te zoeken.. Dan loop je op een gegeven moment een kamer in waar een tekening op de grond ligt, als je die aanklik gaat het ligt uit, staat er wat op de muur geschreven met bloed en je hoor allemaal stemmen.
    Ik heb gelijk me beeldscherm uitgeklikt.. maar ik hoorde de geluiden nog dus heb ik die ook uitgedaan:D

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    De laatste game wat toch behoorlijk eng was, was doom 3. Damn, wat had je daar soms enge stukken in. Bijvoorbeeld die stukken waarin je die baby's in de verte hoort huilen en je helemaal in het donker zit.

Deel Deze Pagina