Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde

    vraagje, als ik fuel en banden use uit zet, geld dat dan ook voor de tegenstanders, of alleen voor mij.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Endurance Race 2 ook afgerond! :cool:
    Damn, wel zwaar..2 endurance race's achterelkaar met stuurtje. Bijna 2 uur rijden, krijg je wel lamme armen van! :+
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet of je dat haalt met de benzine? In FM1 kon je met iedere auto precies 2.1 rondje rijden op de 'Ring 8)
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat zou wat zijn. :+
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan krijg je een lay-out probleempje met de totale racing tijd :)
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    effe over die gele banden als ik op een circuit met veel bochten ''agressief'' rij worden ze ook geel , doe ik het ff ''rustig'' aan dan worden ze weer groen dus wat betekent het dan volgens mij geen slijtage.

    edit./ Al gevonden het is de warmte;)
     
  7. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Benzine is niet het probleem, maar het zijn puur de banden. En het lullige van die race is dattie 7 ronden duurt dus je moet 3x pitten óf het risico nemen van twee keer.
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Respect. Kheb ook het xbox stuur, maar ben er veel langzamer mee. Na een paar rondjes geef ik het vaak op. Dit kwam ook mede omdat mijn stuur niet echt stabiel stond op mijn hans-systeem. Kheb mijn stuur nu vastgezet met een aantal M8 bouten waardoor hij nu muurvast zit. Omdat ik het stuur daarvoor moest openmaken is wel de garantie vervallen (boeien). Morgen maar een gaan test met mijn nieuwe setup.

    Ik ga eerst met de controller de game "rond" spelen en dan met het stuur aan de slag.
    MAAR met stuur is wel veel "echter" de FF is echt knap gedaan waardoor je veel "gevoel" van de auto krijgt.
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Je kan dus team race doen. Maar kan je ook zit doen met 2 teams. 2 teams dus met 4 man .Du kortom 4 man rood en 4 man groen?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yay! Ik ben nu bijna op level 32 (bijna level 33 voor de Murcielago dus!).
    De 2e endurance race heb ik toch maar niet gedaan, want ik wilde graag een TVR Cerbera en een HKS Evolution behalen, wat me gelukt is.
    Ook heb ik alle time trials behaald.
    Morgen dus die 2e endurance race doen + nog heel wat andere races en dan zal die Murcielago van mij zijn. :D
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gekocht en alleen maar gespeelt en damn _O_ , wat een verslavend spel zeg, moet nu echt gaan slapen anders ben ik om 3 uur nog wakker en dan ben ik zo lam als de neete op het werk XD
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  12. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek van die endurance races, de hele race rij ik voorop. En elke keer(nu 3x) word ik gebeukt, of maak ik zelf een fout in een van de laatste rondes die ik niet meer goed kan maken en dan word je 2e of 3e:confused: grrrr....
     
  13. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeeel frustrerend lijkt me dat jah.. Uur rijden voor niks :9
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    En ikke ben bijna lvl45 en dan komt het einde in zicht......... Er komen op lvl 45 ook weer leuke auto's beschikbaar............
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik pitte in ronde 3 en 5. Ronde 7 deed ik rustig aan met m'n gele en op het eind oranje banden. Ik had in de voorgaande rondes uitgerekend dat ik met veel slijtage zo'n 9 seconden per ronde verloor. Een pitstop koste 19 seconden. Heb dus zo'n 10 seconden gewonnen door rustig de laatste ronde te rijden.

    Ik reed met alleen ABS. Het enige wat ik na de race had was een licht kapotte sideskirt. Gaf me 4% body damage ofzo.

    Absoluut. Vandaag een aantal uren gereden, heb best een lamme enkel.

    Waarom? In GT4 moest je ook 330 rondjes Le Mans en 220 rondjes Nordschleife. 24h races FTW!!
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    24h races lijken me wel erg spannend en gaaf. Gelukkig heb je een pause knop, anders moest je standaard een luier dragen. XD


    Wat is eigenlijk een fijne auto om de laatste race van de Proving Grounds waarbij je een auto zwaarder dan 1734kg (iets in die richting iig) moet zijn?

    En kun je kW ook gewoon veranderen in horsepower?
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Twee auto's: Een cadilac CTS-V (en dan upgraden) of een ferrari Scaglietti 612. Ik weet niet of die auto's al ge-unlockt zijn.
    Ik heb destijds via "auction house" zo'n Cadilac gekocht.

    En nee Horsepower (PK) is niet gelijk aan Kilowatt (KW). De omreken formule is dat 1 PK gelijk is aan 0,746 Kw.
    PK is de "oude" term en KW samen met Newtonmeter die "nieuwe" term in de auto industrie om de kracht van de motor weer te geven.
    Newtonmeter wordt gebruikt om de trekkracht weer te geven.

    Iedere auto heeft op een bepaald toerental het max. aantal newton meter. Kom je over dit toerental, gaat het tijd worden om over te schakelen naar de volgende versnelling. Anders verlies je trekkracht.
    Anders gezegd: Het is niet altijd zo dat als je je toerenteller max. in het rood laat gaan dat je dan sneller bent. Het is de kunst om het max. koppel (of newton meter) moment te vinden en dan te schakelen. Dit is voor iedere auto anders.
    Ook in Forza II is dit uiteraard het geval (tis immers een simulatie).

    Bovenstaande is alleen van toepassing als je manueel schakeld. Een automaat zal schakelen nét voor het rode gebied. dit is dan ook de reden dan manual schakelen vaak iets sneller is dan met automaat. Tevens kun je met manueel schakelen ook de motor gebruiken als extra rem.

    Goed voor zover vandaag het stukkie autotechniek :)....... En dat maakt Forza II nu zo leuk, al die zaken zijn ook echt perfect nagebootst. En dit is ook met de tuning opties..
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  18. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Acura RL A-spec die is lekker goedkoop met 12 000 CR en zijn AWD. Trekt ook lekker weg

    1 PK is toch gelijk aan 1.36 KW?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet snel terugschakelen zodat hij meer op de motor remt?
     
  20. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu alleen de laatste level 50 endurance nog. Word tijd dat ik lvl 50 word zodat ik die kan rijden. Endurance is de beste manier om snel te levelen en veel cr binnen te krijgen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina