Ja maar dan niet zoals in PES 6 (offline) dat de spelers in je ML team met default skills zijn, want dat verpest het meteen.
Geloof ik niet in. Dan krijg je er teams bij met buitenaardse statistieken. Ik denk dat àls Konami dat doet, dat je in ieder geval niet met ge-edite spelers mag spelen; dan zetten de cheatertjes gewoon alle spelers op 99
Dat is waar.. Maar als ze er nou voor kunne zorgen dat je wel met je ML team kan alleen niet je eigen gemaakte spelers erin.. Dus alleen de normale spelers + gekochte spelers.. Dat zou wel kicke zijn.. Weet alleen niet of dat nu al haalbaar is
vind dat niet eerlijk want dan maken mensen een nieuwe ml leuqe aan en daar de beste ploeg en dan de beste team,.. kunnen ze alles winnen is niet zo eerlijk..
Dan moet je zorgen dat je zelf ook zo'n goed team ken maken haha en nog iets waar ik me vreselijk aan irriteer bij pes6.. Het uitschieten uit de handen van de keeper. Hij gaat nooit waar ik wil.. Druk ik naar de rechterkant van het veld gaat ie naar links enz.. Heeeel hinderlijk
weet je wat hinderlijk is? die bug dat er bij een uitgooi aan de linkerkant je rechter (back-mid of voor) naar links loopt en staat.(andersom ook) en daarbij dus aan de andere kant en mooie opening biedt voor de tegenstander.
Dat was idd heel vervelend jah.. Maarja we wachten gewoon af wat konami ons vanaf morgen te melden heeft vanuit Leipzig Ik hoop op ingamebeelden
Ik heb het effe nagekeken en het klop het is pas in augustus voor mij gevoel was het ook heel kort geleden.
Serieus.. Oh naja het zal wel dan.. Dacht ergens gelezen te hebben dat het van 20 tot 22 was En volgende maand de E3