teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    hij is Nederlands slackkiller zo heette hij op zn xbox nu hij hij een 360 en heet LuNaTiC Ic3, MicRoZ Ic3
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ken ik niet, ken wel een lunatic, maar dat is champions broer. En dat is denk ik ieman anders
    Misschien met h3.
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik zag shinato laatst in de halo 3 beta :9 Rdelijk goed, ma is aan te tippe. Hij zei dat ie hier nooit meer komt omdat het Halo 2 topic geslote is (je weet wel, HET spam topic), en er nu hier niets meer te beleven is.
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    omg is smartiez banned?
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    LOOOOOL!!
     
  6. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelling: EU Clans, beter dan USA clans?
    Qua gem. skills?
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    uh...k ben niet bekend met USA clans :)
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Microz Icez ken k wel. Airwave die speelde welis mee in een custom random team weetjeniet meer?

    Darkraver quote:

    K vind dit zooooo nerd klinken he? Falen in een spel? Dus je gooit GoW erin, je wordt doodgeschoten, en dus faal je en ga je snel terug naar het spel waar je goed in bent? Begrijp je nog steeds niet dat airwave gewoon halo speelt omdat hij multiplayer niks leukers vindt? Falen.. haha wat een grap.

    en jij hebt er 2000 potjes gespeeld in 1.5 jaar? Hmm vast omdat je nooit zo goed bent geweest niet?_0/ Oh en als je slim bent kijk je snel hoeveel potjes ik wel niet in 4 jaar heb gespeeld!

    En us meer skills? Ja... maar die hebben ook meer tijd om te oefenen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leek wel of vVv alleen maar shotgun gevechten had in dat filmpje, of dat een goed iets is? Denk het niet. Ik denk dat Europese teams beter zijn.
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de manier hoe sommige tactics @ sommige maps werden gespeeld. Maar dat filmpje is van voor de update geloof ik.
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was op Canals... Waar ook 2 snipers en een torquebow liggen. Maar ik denk dat er nu ook een boel gebruik wordt gemaakt van de lancer.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou voor veel clans niks anders dan een shotgun map. (voor update)
     
  13. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Ken, dat weet ik niet. Sommige USA Clans zijn redelijk. Maar volgens mij spelen USA en EU Clans gewoon totaal verschillend. USA heeft meer een rushende tactiek. En wij Europeanen hebben meer achter blijven, op juiste moment beslissing nemen.

    Maar EU clans zijn wel beter dan de meeste USA clans.
     
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar, Dikke amerikaantjes zullen op vrijwel elke game beter zijn, die gasten hebben niks anders te doen dan hamburgers eten en gamen.
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf het eerlijk waar niet te zeggen. Van wat ik gezien heb zijn Amerikanen vrij goed in Execution, terwijl wij Europeanen nog een beetje aan die shit moeten wennen.

    Toch heb ik altijd het idee dat Europeanen taktisch beter zijn (ik weet waar ik het over heb, heb tientallen Amerikaanse clanmatches gekeken die ertoe deden). Voor de update zou ik de Amerikanen zeggen, na de update.... ik weet het zonet nog niet.

    Goede stelling tho :)
     
  16. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb je wel gelijk wij hebben tactisch betere teamwork misschien wel. Maar Amerikanen hebben het gewoon makkelijker. Echt 3x zoveel mensen spelen het in Amerika Competive. Waar hier de meeste toch echt Casual gamen. als je nagaat dat een hoop in nederland een xbox360 + GoW hebben.

    Ook vind ik dat in Amerika je meer Hele dagen lang kan gamen, minder verplichtingen hebt. Ik bedoel wij zitten met school/Werk/ETC terwijl hun echt gewoon stoppen met school om PRO Gamer te worden. Misschien zijn hun daarom wel beter.

    Zeker goede stelling.
     
  17. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk filmpje link please? Ben wel benieuwt ;)
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of die shit nog terug te vinden is Priest, het werd live uitgezonden. Daar hebben de jongens het waarschijnlijk gekeken. Dus ik ben er bang voor...
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen zijn gewoon beter, is op bijna elke shooter wel, amerikanen rushen, Rushen wint van campen.. so ja.. je kunt wel tactisch spelen, maar als die amerikanen je kapot rushen ben je kansloos met campen hoor, is bij elke game zo, Rushen beats camping.
     
  20. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer vind die ownage filmpjes altijd wel vet kga ook laptop halen en dan ga ik ze ook maken;)

    BTW bij GoW is rushen echt niet altijd een goede tactiek
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina