Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van een gratis game. Zou ik liever 15 werkdagen wachten en dan na die periode een Xbox 360 huren bij Game Mania en de rekening opsturen naar Xbox tot die terug is.
     
  2. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk na een dikke maand weer mijn xbox terug! Eindelijk!! :)
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het een idee als iedereen die WEL een gratis game o.i.d. heeft gehad dat effe duidelijk in deze thread post:

    - Hoeveel weken ben je je 360 kwijt?
    - Hoeveelste keer was het dat je je console op moest sturen?
    - Bood MS zelf de vergoeding aan of vroeg je er om?
     
  4. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    -volgens support zal ik hem 6 weken kwijt zijn
    - 1e keer dat ik hem opstuur
    - ze boden het zelf aan de vergoeding(wireless controller)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  5. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Goed idee, ben zelf ook benieuwd.
    Zet er dan gelijk bij wat voor vergoeding, 1 maand gratis live die je volgens mij altijd al krijgt of een game/controller.
     
  6. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360

    ik heb net een mailtje gekregen van microsoft dat mijn xbox nu is aangekomen.
    maar volgens ups is hij er al sinds 1 juni,
    hoelang zal het nog duren voordat ik hem terug heb?
    donderdag a.s zijn de 15 werkdagen om.
    kan ik na donderdag dan om compensatie vragen?

    alvast bedankt, Quinny
     
  7. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het maar vreemd dat sommige mensen wel compensatie krijgen en anderen krijgen te horen dat ze daar helemaal niet aan doen
     
  8. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik niks krijg moet ik mezelf maar voor de gek houden dat alleen lelijke mensen een compensatie krijgen:lol:
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    UPS leverd toch gelijk de volgende dag al? Heb het gevold op de tracking. UPS doet er toch geen 10 dagen over om een pakketje in Duitsland af te leveren?!! Volgens Microsoft wel.....
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Bloody hell he, nog steeds geen xbox. Pfff, belachelijke boel gewoon!
     
  11. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail naar Microsoft
    Betreft: klacht over reparatieservice Xbox 360

    Geachte heer, mevrouw,

    Langs deze weg wil ik laten weten dat ik erg verbaasd ben over de lange reparatieperiodes die jullie hanteren en het niet geven van een verklaring daarvoor. Voor verzending van mijn Xbox 360 (29 mei) werd mij toegezegd dat ik de console gegarandeerd binnen 15 werkdagen retour zou krijgen (gerepareerd of een nieuwe). De 15 werkdagen zijn voorbij en niemand kan mij vertellen wat de status is en wanneer ik mijn console ongeveer terug kan verwachten. Het feit dat zich op zo'n grote schaal hardwarefouten voordoen, is op zich al dubieus. Maar ik vind het ronduit schandalig dat jullie de 360-eigenaren beloftes doen die jullie niet waar kunnen maken en ze vervolgens 'aan het lijntje' houden.

    Heb uit verschillende fora op internet begrepen dat zo'n beetje iedere 360-bezitter vroeg of laat met hardwareproblemen te maken krijgt. Het zou goed zijn om hierover open kaart te spelen en de gedupeerden enigszins tegemoet te komen. Zeker als sommigen al voor de derde of vierde keer een defecte console voor reparatie hebben moeten opsturen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot liefhebber van de Xbox 360, maar het 'verdoezelen' van het gigantische uitvalpercentage van de consoles in combinatie met de lange wachttijden voor reparatie en het niet nakomen van afspaken met jullie klanten kunnen jullie echt niet maken!

    Ik hoop op een spoedige reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Namens vele gedupeerde Xbox-360-bezitters,
     
  12. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over de garantie periode van de xbox360

    Ik heb op 22 dec 2005 mijn console gekocht bij dynabyte en op zowel het garantieboekje bijgeleverd bij de console als op de dynabytebon staat dat er een garantie van 12 maanden op staat.

    nu krijg ik gister die vervloekte rode ring of death en een vriend van mij zegt dat microsoft 2 jaar geeft. wat is het nou? en als hij buiten de garantie valt, wat zou ong de reparatiekosten kunnen zijn??

    remko.
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd of ze reageren ;).

    Ik heb zo langzamerhand de hoop opgegeven. Mijn eerste 360 heeft het een jaar volgehouden, nu staat mijn tweede sinds 4 juni in Duitsland. Heb er ondertussen een reserve bij gehaald, maar volgens mij bekrast deze de games.

    Ik overweeg nu serieus om na 4 jaar toch maar over te stappen naar een andere console. Games+Live zijn goed, maar zolang ze niet willen toegeven dat er iets fout zit voel ik mij genaaid. 400 euro voor een apparaat dat niet werkt.... (heb in totaal nu 5 microsoft consoles gehad, verschillende woonlocaties ;) dus meerdere dingen nodig, maar alleen de 360 gaat stuk..)
     
  14. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    de ene medewerker bij de support zegt ook dat deze dagen wel bij de 15 werkdagen reparatie tijd zitten en de andere weer niet.. :confused::confused::confused:
     
  15. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gewoon 2 jaar garantie. Ik had wel zo snel mogelijk gebeld met de support lijn want zoals je kan lezen kan het erg lang duren voordat hij weer gerepareerd terug wordt gestuurd.
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik redeneer vrij simpel: zodra MS straks na de 2-jaar-garantie-grens zegt dat ik moet betalen voor een reparatie verkoop ik alle games etc en hoef ik geen 360 meer (of er moet een aanzienlijk verbeterde versie op de markt zijn). Het is al vaker gezegd: een apparaat van 400 euro hoort langer mee te gaan.
     
  17. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dat stelt me een beetje gerust dan... waarom staat er dan in het boekje en op die bon 12 maanden??


    Ik had gister al een e-mail gestuurd naar ze, tot op heden nog geen response... als ik morgen als ik thuis kom van werk nog niks trug heb dan ga ik bellen. Zeker omdat ik nu lees over de lange tijden.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan komt er een afsplitsing binnen onze clan! :eek:

    :D

    Hetzelfde hier hoor, als de 360 overlijdt vlak voor of na 5 december dit jaar gaat ie de deur uit. Er komen zat games op de ps3 die ik ook leuk vind.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De garantie die ms overal geeft is 12 maanden echter in Europa zijn ze verplicht 24 maanden te geven. In Amerika zijn dus al veel mensen vrolijk 140 dollar aan het betalen (standaard bedrag reparatie)
     
  20. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    lang leve europa! 140 dollar is toch niet normaal meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina