Ik meld dit juist bewust niet. Als ik bij de Media Markt loop, en ik een dvd-speler wil kopen dan heb ik zelf al in mijn gedachte welke ik wil. Als ik dan aan de verkoper vraag welke ik het beste kan kopen dan zou de verkoper een hele andere kunnen zeggen die ik dan kan vergelijken met diegene die in gedachte heb. Misschien zie ik wel wat over het hoofd of zijn er betere alternatieven... Als ik al gelijk tegen de verkoper zeg, "deze dvd speler is de beste voor zijn prijs/kwaliteit verhouding" dan zal hij in de meesten gevallen mij gewoon gelijk geven. Waardoor ik dus een andere optie misloop. Voor mij werkt het hetzelfde op fora's. Ik wil de mening van anderen en vermeld daarbij niet mijn keuze, omdat ik dan betere antwoorden krijg. En ga mij nou niet vertellen dat je een vette set gaf, het sarcasme straalde ervanaf en een prijs van 70 000 is onrealistisch. Tevens geef ik in mijn post aan dat ik geen enorme eisen aan het geluid stel, maar ik alleen de Dolby feeling wil hebben. Met een beetje logisch nadenken kom je dan toch wel uit op een set uit die goedkoper is dan 70 000 euro.
Ik zeg ook niet dat mijn posts de beste posts zijn, totaal niet, dat mocht ik willen. Je verdaaid mijn woorden compleet. Ik probeer alleen aan te geven dat ik iemand ben die op dit forum ook zijn best doet voor anderen, en niet alleen neemt maar ook geeft. Want jullie schilderen mij af alsof ik de zoveelste noob ben die alleen vraagt en dan weer oprot als het antwoord gegeven is. En dat is gewoon niet de behandeling die ik denk te verdienen. Hoe naiëf dat ook klinkt.
Ehm juist ja. Dit gaat echt helemaal nergens over dit is gewoon het verdraaien van mijn woorden in de macht van 30. Hier ga ik niet eens de moeite voor doen om een serieuze reactie te geven.
Ik heb geen budget voor ogen, ik heb geen zicht op wat de prijzen van redelijke setjes zijn. Ga uit van mijn eisen, een leuk setje, goede/prijs-kwaliteits verhouding, geen hoge eisen aan geluid gewoon de dolby surround feeling hebben.
@Occisor Bedankt man, daar heb ik wat aan. En ik ben niet boos, ik ben verontwaardigd.
Was het antwoord dat Occisor mij gaf nou zo moeilijk om te geven, jongens?
Laatst bewerkt: 20 jun 2007