pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Er heeft ook iemand geroepen:

    Ik heb het er met de moderators over gehad en omdat het taalgebruik (blijkbaar) zo grof is hebben ze bij ** de grens getrokken. Je kunt nog 200 andere dingen bedenken die 'ook' niet kunnen daar ben ik het met je eens.

    Ik ben het er overigens ook niet helemaal mee eens dat ze alleen in dit forum extra optreden, maar het zij zo. Kan er verder niets aan doen.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Grote verschil is dat iedereen weet waar het woord voor staat. Mensen stoorden zich hieraan, dit is meerdere malen aangegeven. Ook hebben wij verschillende keren aangegeven dat wij dat woord niet meer wouden zien.

    Bij Faces of Death hebben wij niks kunnen vinden waarbij zij ook maar enige assosiatie hebben of willen hebben. De enigste die erover begint in het topic is ironish genoeg jij waarna een aantal mensen erover doorgaan. En dit ook weer wegebt.

    Probeer je nou over iemands rug de clan "Faces of Death" te verbieden? Je report was nogal achterbaks.
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    << Iedereen weet dat Dende Buu,Vegeta ownd:)
    Duizendste Post:b:
     
  4. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onnodige ban vind je zelf niet? Hij geeft een argument waarom het niet zou mogen toch? Ik vind het wel goed dat jullie ''kk'' aanpakken omdat vele mensen overleiden aan deze ziekte, en veel leed ondergaan.

    Maar de ban op Smartiez, was zeker onnodig. Terwijl het een goede post met argumenten. Maarja, jij bent Moderator, en niet ik.
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    12eaper je weet best dat hij mij, rbert, kings en mauperd erg vaak zat te zieken...
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat ging over en weer. Jullie zater qG, te zieken en qG ook weer pG.
    Maar dat is nou eenmaal altijd zo met clans. De meeste clans worden al pissed als je ze "Noobs" noemt. Dan willen ze al gelijk gaan vechten enzo op een gameplay.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Er is ookal duidelijk gemaakt aan hem waarom het gebeurt is, het feit dat hij met argumenten komt heeft er niks mee te maken. Hij gebruikt de woorden verscheidene keren. Nou zullen we niet meteen erover vallen, maar nadat het nog een keer was benadrukt door de admin dat we het woord niet meer willen zien post hij het gezellig nog welgeteld zeven keer.

    Ik zal voor je gemak even quoten wat de admin zei een paar posts boven hem op dezelfde pagina:

    Daarnaast is na verder overleg besloten om zijn ban te verlichten naar 2 weken.
     
  8. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je ook geen ongelijk. Maar hij reageerde dus op die regel die jullie hebben gemaakt natuurlijk. Maar hij bouwde zijn mening wel op argumenten waar hij ook wel gelijk in heeft. Natuurlijk is dat word niet goed, mag eigenlijk niet gebruikt worden.

    Maar het legt goed in je mond, het is gewoon ingeslopen in de maatschappij. Het word werd al vaker gebruikt in de matschappij, sinds Nederhop aan het groeien is gaan we het steeds meer gebruiken.

    Maar ik vind 2 maanden wel lang, zou je misschien geen waarschuwing kunnen geven nog aan hem om hem in plaats van een 2 maanden ban een 2 weken ban te geven.

    Als hij daarna door blijft gaan, dan kan je hem altijd voor een lange tijd bannen. Maarja toch goed om dat word van de forums af te halen. af en toe begon het wel irritant te worden natuurlijk.
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk eens naar het laatste gedeelte van de post die je net hebt gequote 12eaper?
     
  10. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow, dat heb je ge-edit? want dat stond er toch nog niet? of wordt het nou telaat, las ik er overheen. Nouja Top dat jullie dat gedaan hebben :thumbs:.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee het is niet geedit, je hebt er overheen gelezen. Maar weer lekker posten over de clan etc. :)
     
  12. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    komt goed!

    top 4 op WCG voor pG?
     
  13. axiK

    axiK Guest

    Jullie posten op dat dit woord niet met gebruikt mag worden, mensen zeuren en hij legt uit waarom een mod als jullie dit zou kunnen gebruiken. IPV dat je hem een ban geeft kun je hem ook bedanken voor z'n bijdragen en vriendelijk verzoeken de Karel Anker en de dubbel K's uit z'n post te halen en dit te vervangen voor bijvoorbeeld K-Woord of iets dergelijks..

    @ NaNo, ik had net nog eens dat topic doorgelezen en daar is vooral uit op te maken dat er een hoop beschuldigignen naar qG zijn gemaakt, natuurlijk heeft SmartieZ z'n mond niet dichtgehouden maar dat zijn flames. Probeer je hier nu de heilige uit te hangen? Ik kan genoeg provocerende posts van je vinden hoor.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je geen focking leven ofzo dat je dat helemaal gaat doen, egt triest |:-
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat wil je nou met dergelijke posts bereiken.. Je weet dat hier weer een reactie op komt en dan kunnen jullie weer lekker tof doen tegen elkaar. Pak elkaar gewoon in clanmatches oid ;)

    Kom op gasten, probeer het gewoon even 1 dagje (!!) positief te houden ;)
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok omdat ik deze message al in andere topic's gepost heb wat denken jullie dat de stand van zaken zal zijn op het WCG voor pG?
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    pGh #1 of #2 in de voorrondes pG AlphA kan Rem NL beter inschatten.

    Ik begin een donker bruin vermoededn te krijgen dat ik AxIk ergens van ken.

    Het feit is nou eenmaal dat het een spannende 1juli gaat worden. Beetje saai denk ik met wat ik gehoord heb een überlancer. Ik vrees dat met de tactieken van xHLHx (kleven met zijn 4'en en lanceren) ze dus heel ver kunnen komen en hoog kunnen eindigen. Voor de rest heb ik te weinig gespeeld met de boys om te zeggen hoe ze het doen. Ik moet af gaan op 3Kings en Rem en heb er allle vertrouwen in dat pG in ieder geval weer voor wat gezelligheid en entertainment gaat zorgen. Winnen of niet, plezier is uitermate belangrijk.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat pGh er de laatste week nog hard aan moet trekken als Locustgod weer terug is. Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. We gaan zowiezo voor de finale van de voorrondes en ik ben arrogant genoeg om te zeggen dat dat haalbaar is voor ons.

    Maar we zullen het 1juli allemaal wel zien, heb er zin in :)
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook zin in en 3kings beetje air over je clan is alleen maar goed liever dat dan dat je je eigen clan gaat afkraken toch.

    Zoals Mauperd al zei fun is uitermate belangrijk idd

    Ik ga er heen omdat ik al jullie sjakies wel eens in het echt wil zien :b:
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Luister ik heb nog nooit van je gehoord Je zal wel zo'n oud maatje van bolle smartz zijn. Bemoei je er gewoon niet mee. Ik beschuldig qG niet alleensmartz. Als jij nou even fijn alle posts van mij bekijkt zul je zien dat die smartie vaak provoceerd is en ik er alleen op reageer.

    Laten we voor iedereen leuk houden:)
     

Deel Deze Pagina