Verhaaltje....
Oke, oke, duidelijk. Dat is zeker te doen. Waarschijnlijk is een gewoon alles in 1 HT setje met de juiste ingangen de beste keuze voor hem. Aangezien hij (nog) geen 360 heeft zal zijn budget niet te groot zijn en zal een goedkoper HT all-in-1 setje zijn wensen vervullen.
1. Is dit mogelijk?
Uhm ja?...Waar gaat deze thread over? Wat een geluidsuitgang heeft kan versterkt en geregeld worden. Dusse...ja.
2. Welk setje is aan te raden?
Dit doet mij heeeel erg veel denken aan de VFFAQ. Verplicht leesvoer.
3. Welke andere benodigdheden heb ik nog nodig ("+voor het beste resultaat)? Standaard antwoord is 'een optische kabel', maar hij zal vast wel de startpost gelezen hebben... Uhm, een schroevendraaier? Onee, hij wil ze niet ophangen...of wel? Wat wil je eigenlijk doen? Oja...dat weten we nog niet
Beste resultaat...hmm...bedoeld ie wél dat iets goed wil hebben? Dure kabels? Naja, ik denk dat ik deze post ga skippen....
4. Hoe lang zijn de draden per boxje ongeveer, i.v.m. ophangen etc
Omg, sommige mensen denken echt dat we alles weten. VFFAQ ftw.
MAAR, we weten nu wel iets! Hij wil ophangen! Waarschijnlijk kleine boxjes! Geen zuilen dus! Hooray! We know something!
5. Wat gaat dit mij in totaal ongeveer kosten?
Tjsa, als we zouden weten wat je nou wilde en wat je kwaliteits eisen zouden zijn. Niet: het moet lekker surround klinken. Anders zou ik hier wel wat neer zetten. Ik kán wel een standaard antwoord geven: 'Z5400, meeste waar voor je geld!'. Zal ik dat dan maar doen? Nee, ik weet gewoon echt te weinig.
Wat hebben de andere dudes eigenlijk gepost?
Klik om te vergroten...