Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 opgestuurd voor reparatie maar tot nu toe heb ik niks geen mailtje ef een telefoontje gehad dat ze hem veilig ontvangen hebben, en volgens UPS hebben ze hem 1 juni ontvangen
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je weet dat er mbt tot prijzen en kosten er gewoon een euro teken wordt gezet? Dus dat 'lang leve....' mag je gerust intrekken :+
     
  3. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @ melmic, dude ik heb nog niets ontvangen hoor maar beter iets dan niets right. en ik heb geen goed woord over voor MS nu niet dan niet nooit niet. dit mag nooit gebeuren op deze manier zoals het daar nu gedaan wordt. dus ik vergeet dan ook nooit meer dit gekloot met MS zijn console. got it?;)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het in het begin al gezegd. Xbox 360 is een veel te gerusht product. Dit zijn al geen hardware fouten meer(ja natuurlijk wel), maar echte fouten die gemaakt zijn tijdens de ontwikkeling van de xbox 360. Het ding zit vol gebreken. Het ding wordt zo warm dat alles los komt. Raak het ding aan, en je disk is begaaid. En weet je wat wel grappig is. Microsoft was Sony zo hard aan het dissen, dat ps3 geen koelingsgaten had, en dat Sony het ding noooooit gekoeld ging krijgen. Wel fuck, kijk nu eens Microsoft. Met jullie grote mond! Begrijp me niet verkeerd, ik hou van de software van Microsoft, maar ik ben op dit moment zo pissed door die klote hardware van die fuckers!
    Nu kan het wel niet uit de media gehouden worden:
    http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?rubriek=1245127&id=2018054
    En weet je wat ik het ergste vind. Dat ze zeggen dat er geen problemen zijn met de console, kijk maar naar de verkopen van het ding. Dus eigelijk zegt hij: Jullie kopen het toch, dus who the fuck cares... Man man...
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vraag me sterk af wat dan de grens is van die oververhitting? Zo lijk me het uitval-gehalte van consoles op een clanforum vanzelf sprekend hoger dan onder casual gamers. Ik beschouw mijzelf casual en mijn 360 staat ook nooit uren achter elkaar aan. Moet ik mij zorgen gaan maken voor als Halo 3 en GTA komen? :+
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk MS is de eindverantwoordelijke, maar het probleem van de bekraste discs ligt eigenlijk bij de fabrikant van de DVD-drives. Die hebben een slecht product afgeleverd zonder stootkussentjes welke wel zijn te vinden in dezelfde DVD-drive voor PC. MS zit er nu meer in de maag en ik snap nog steeds niet waarom ze niet zijn gemonteerd. Het is een kleine moeite en het kost 3x niks. Het oververhittingsgebeuren is een ander verhaal en is misschien een ontwerpfout, maar o.a. ik en vele anderen hebben tot nu toe nog nergens last van *klopt af*. Op dit moment game ik niet meer zo heel veel wegens tijdgebrek, maar in het begin heeft m'n console bijna 24/7 aangestaan ook in zomer en ik m'n kamer wordt het echt bloedheet tijdens de hete zwoele zomerdagen. Totaal geen problemen! Misschien kom het nog, maar m'n console gaat nu al bijna 2 jaar zonder problemen mee en ik maak er uitvoerig gebruik van. Het enige waar ik last van heb, is dat de DVD-drive soms prompt stilvalt alleen schijnt dat bij bijna iedereen voor te komen. Gewoon iets vreemds in de DVD-drive, maar geeft verder geen problemen. Tenminste niet dat ik weet! :)
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu precies met de garantieperiode als je een 'gerepareerde' terugkrijgt? Heb je op die console ook weer twee jaar garantie of geldt het vanaf de datum dat je je 1e kocht?(voor mij dus november 2005) Lijkt me niet toch?
    Ik ga iig niet om de twee weken 140 euro betalen............!!!! Ben helemaal betoeterd!!!! :mad:
     
  8. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    @lethal: Is een kwestie van tijd lethal ......;)
     
  9. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben een casual gamer. De box staat (stond) helemaal vrij. Toch heb ik na een half jaar (aankoop nov 2006 - productiedatum juni 2006) de box voor reparatie kunnen versturen. Hij werd soms zo heet dat het soldeertin nog net niet langs het moederbord afdroop.
    Binnenkort (nou ja...) verwacht ik mijn box terug. Vraag me daarbij overigens af of men op de zwakke plekken er wat soldeertin heeft bijgekwakt of de boel heeft vervangen. Ik neem aan dat als er schade door oververhitting is ontstaan je dat niet oplost met een extra koeler...
    Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij een volgend probleem zelf problemen ga maken.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet vergeten dat wij een 25+ clan zijn en dat ons bestaansrecht juist ontleent is aan het feit dat we met zijn allen juist niet ontzettend veel gamen. :+
    (in het kader van: niet altijd afgemaakt willen worden ;))

    Over het algemeen hebben al onze clanleden een fulltime job, dus ik denk dat je mijn eerder geposte tabel zeker kan scharen onder 360's die gewoon normaal gebruikt worden.
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu 7 werkdagen weg voor de reparatie. De reparatie duurt zelf 15 werkdagen in Duitsland.

    Maar heeft iemand al zijn xbox is laten repareren, omdat de lens krassen maakt?
    Wordt er nog meer gerepareerd dan alleen de lens, want ik vind dat er gewoon geen productiefouten in de X360 moeten zitten(wie niet).

    Ik heb overigens ook problemen met mijn Playstation 2 gehad, waar die geen één spel meer afspeelde. Ik Sony gebeld en ik kreeg gewoon een andere PS2. Ik vind de service van Sony veel beter dan van MS

    En ik vind dat mijn xbox ook veel te heet wordt, dus ik ben van plan om een intercooler aan te schaffen.

    Zou je zo'n intercooler bij de MediaMarkt kunnen halen, anders ben ik van plan om deze te gaan kopen:
    http://www.consoleshop.nl/product/26710/40932/1721/nyko-xbox-360-intercooler.html

    Is dat een goede??
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Huh? :confused: Je impliceert dat het 'vanzelfsprekend' zou zijn dat er dus 60% uitval is bij 'hardcore' gamers...?

    Ons 'clan' forum is een groep (oudere) spelers, die volgens mij allemaal casual gamers zijn! Ik denk bijv. dat mijn console per week gemiddeld 3 tot 4 uur aan staat o.i.d., en hij heeft het dus 1,5 jaar volgehouden...
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het vermoeden dat koelers geen nut hebben. Trouwens: het is van de gekke dat je als consument een koeler zou moeten kopen omdat MS een foutje heeft gemaakt in de hardware 8)
     
  14. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0

    Naar het schijnt zou deze ook wel goed zijn.
    Het helpt wel te koelen en het bijkomende geluid zou wel mee vallen
    Als het helpt tegen oververhitting wil ik dit wel ook in huis halen
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  15. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Heb ik eindelijk mijn 360 terug doet die het nog steeds godverdomme niet! Na eerst ook een nieuwe voeding te hebben gehad heb ik geen beeld! Kan ik weer een nieuwe kabel kopen. Ik hoop dat die het dan wel doet.
     
  16. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien helpen?
     
  17. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ey metalfear hoelang en vanaf wanneer was jou 360 weg ??
    mijn 360 is ook al fucking lang weg , je word er bijna wous van :eek:
    Als we nou allemaal samen werken en een bom bouwen ,, dan gooien die bovenop het reperatiecentrum van microsoft:thumbs:
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou geen kabel kopen, want ook dit is een bekend issue met de console... Ik had namelijk hetzelfde: opstarten, storing in beeld, uitzetten, weer opstarten: geen beeld meer (wel geluid van dashboard).

    Succes met het bellen met support en de verder afhandeling (bi-zar balen zeg)...
     
  19. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelovelijk Metalfear:confused: dat is toch niet te geloven. eindeloos wachten en uiteindelijk nog een slecht exemplaar:confused:. ik zit hier al 1,5 week te wachten op labels met mijn 360 mooi verpakt in de shipping box. moedeloos wordt je der van. ben ten einde raad, wacht nog tot en met vrijdag en dan moet ik ze binnen hebben en anders ga ik toch echt gerechtelijke stappen ondernemen of in ieder geval de Consumentenbond even contacteren.
     
  20. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    @METALFEAR : Je zal het ongetwijfled wel gecheck hebben maar heb je ook gekeken waar de schakelaar van de kabel op staat. tv of hdtv. Misschien is die wel verschoven ofzo waardoor je geen beeld hebt. Anders wel flink balen zeg, heb je hem eindelijk terug is die weer stuk. (hebben ze je blij gemaakt met een dode mus)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina