Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik zit er zelf ook heel erg op te wachten. Vreemd dat het sommige fans niks kan schelen.

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze dat nu nog zeggen omdat er nu nog uitgekeken kan worden naar de gewoone disc versie waarin al vanalles te beleven is.
    Maar een half jaar later zal het toch wel zuur zijn als jij het spel van verveling opzij legt en de rest hier nog gewoon lol heeft door de DC.

3. TheGodfather

TheGodfather Guest

Daar moet ik je gelijk in geven.
    Maar ik heb kennissen die niet eens weten dat GTA op de Xbox komt die kopen in oktober een PS3 omdat ze denken dat GTA alleen daar op uit komt.
    En dat is een beetje een probleem voor Microsoft. Playstation is gewoon een sterke merknaam. En een half jaar na de release zijn er wel weer andere games die ik dan speel.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh? GTA 4 kwam eerst toch alleen maar voor de xbox360? Dat was toch vorig jaar bekend gemaakt bij de E3?

5. TheGodfather

TheGodfather Guest

Nee hoor alleen de content is exclusief voor de 360. Er is nooit gezegt dat GTA IV alleen op de 360 kwam. En mensen die nooit op gamesites kijken denken als ik een PS3 koop kan ik zeker GTA spelen.

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dan moet je betere research doen voor je een dure gameconsole koopt. Het belangrijkste daaraan is namelijk de games die er voor uit komen, die moeten bij je passen, en ook de andere mogelijkheden van de console en prijs moet je dan mee laten wegen.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Er ging toen wel een gerucht dat GTA4 alleen voor de 360 zou komen. Daardoor kunnen sommige mensen dit natuurlijk gaan denken.

8. TheGodfather

TheGodfather Guest

Dat heb ik nog nooit gedaan ik heb toen gewoon een PSX gekocht en daarna gewoon een PS2 en nu heb ik dus een PS3 en de Xbox360 heb ik omdat ik die gratis bij mijn mobiele abbo gratis kreeg. Ik heb alle vertrouwen in Sony dat er nog meer goeie games aankomen want er betaat meer dan alleen GTA IV.

9. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    tja..jouw kennissen weten dat wellicht niet, maar het hele 'Sony is een sterke merknaam'is inmiddels wel een beetje achterhaald he?

verkopen vallen vies tegen in alle 3 de gebieden en de merknaam XBOX is bij de meeste gamers echt wel bekend hoor. dat GTA 4 uitkomt op de 360 mag je bekend veronderstellen bij menig gamer. Dat van de DLC wordt mettertijd wel duidelijk gemaakt aan het mainstream publiek.

Ik zelf zie geen reden om de PS3 versie te verkiezen boven de 360 versie, maar goed..dát zou dus kunnen komen door brand-loyalty. En dat is echt iets wat ik als game-liefhebber nooit zal begrijpen:)

10. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop anders gewoon xbox 360 versie en de ps3 versie ben je meteen van het gezeik af.

11. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik koop de PS3 versie en de 360 versie haal ik wel op een andere manier;);)

12. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    STELEN? :p naja, mij lijkt allebij de versies gewoon toppie. Mischien wat leuker om met ps3 controller te spelen voor de ''old-skool feeling''.. Maar wat boeit het. Ik heb nu toch ook andere schoenen dan vorig jaar, en ben er evengoed blij mee ;) Ik hou dus wel van veranderingen.

En wat betreft die extra content, gewoon toppie dat die op xbox 360 komt. Van mij mocht ie ook op pc en ps3 komen hoor daar niet van, maarja Microsoft wilt natuurlijk met hun geld showen.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en van je geld

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zozo doe maar lekker stoer hoor met je gehackte/geflashede/gechipmodde/omgebouwde/hoe-je-het-wilt-noemen xbox 360. Zoals je waarschijnlijk wel weet moeten we hier geen mensen die dat doen. Dus die knipoog smiley is niet echt op z'n plaats.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kan ons het schelen wat hij met z'n 360 doet?

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op zich niets, maar daarover mag hier niet gesproken worden. En er is al eerder een hele discussie met hem geweest en dan moet hij niet zo stoer gaan liggen doen met z'n illegale shit. 'de 360 versie haal ik wel op een andere manier ;);)' tsss

17. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem alleen op Xbox360.Want ik koop geen PS3.Veelste duur allemaal.
    De Xbox ging nog wel

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    hoe dan ook, lekker belangrijk waar jullie et over hebbe, maar is er in gta ook weather veranderingen, dus met regen en sneeuw enzow

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Regen natuurlijk wel, aangezien dat ook al in de vorige GTA's zat. Of er ook sneeuw inzit moeten we maar afwachten, hoewel het wel erg vet zou zijn.

20. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sneeuw zou zeker vet zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina