Hallo, Aangezien ik druk bezig ben met Rainbow Six wil ik ook graag de Master of Ceremonies achievment halen. Maar natuurlijk heb ik daar wel 16 mensen voor nodig. We kunnen alle 16 deze achievment dan halen. Wees sportief, en ga niet eerder weg voordat iedereen z'n achievment gehaald heeft. 1. Mattiejj 2. Ninja_in_Pyjama 3. Josuwa 4. Casper018 5. Cybermaxxx 6. Dial 7. WiseWishNL 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Ik had het evenement in gedachten voor het weekend 30/31 Juni? Voor de meeste mensen zijn dan ook de proefwerkweken enzo afegelopen. Nogmaals, be loyal! Laat iedereen z'n achievment even halen.. Groetjes, Robin (Gamertag: Cybermaxxx)
nope, k heb beetje genoeg van al die pogingen, der zijn er al een paar mislukt dus Maar k bedoelde dat je jezelf ook erbij moet zetten, in de lijst van mensen die meedoen Edit, k zie dat je dat al gdaan hebt
Normaal ben ik dat weekend zeker online en zit ik er dan ook niets mee in te wachten zodat iedereen dat achiev kan halen.
Ik zal het zeker noteren en dus ook proberen niet te vergeten, dus count me in) Het is inderdaad gewoon Vegas, maar iedereen weet dat met de setting Las Vegas beoogd werd welke niet mocht vernoemd worden o.w.v. een of ander domme politieke kritiek. In elk geval als je je daarom al zo druk moet maken.. Iedereen weet wel welk spel er bedoeld wordt lijkt me, en een vriendelijke opmerking kost evenveel.
Hahahahaah , iemand het initatief neemt , volgens mij zijn er al tachtigduizend van dit soort acties gestart , het gaat fout na de 6/7e persoon dan is iedereen weg let maar op