Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet het zien alsof er een kwalificatie is geweest.
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar er is genoeg "oude" data voorhanden om het na te maken. En het "oude" circuit had ook wel zijn charme. Kwestie van jammer dattie er niet inzit, meer niet.
    Op 16-9-2007 ben ik zelf in Spa en ben benieuwd naar het nieuwe circuit.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vint dat die rook ook wel dik mag zijn dat je na een dikke drift op het rechte stuk nog dikke rookwolken ziet en stukken rubber :thumbs:
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zandvoort of le mans er wel graag ingezien, en ipv New York het stratencircuit van Monaco of adelaide ofzo, NYC vind ik zo grafsaai en weinig eisen van de rijder (je moet alleen de rempunten kennen). Maple Valley vind ik uber om met een R-klasse auto doorheen te rijden, of suzuka bijvoorbeeld, van die lange vloeiende bochten.

    Nee van mij hadden er ipv New York en het testcircuit wel 2 andere vette (liefst al bestaande) circuits in gemogen. Graphics vind ik op sommige punten goed, echter, sommige dingen (nordschleife) zijn gewoon lelijk op sommge delen. Magoed, gameplay en spel-opzet blijft voor mij nog steeds uber
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Helemaal mee eens. Het testcircuit (de grote versie)is echt ruk. Ik heb er zo'n hekel aan dat een een AI driver inhuur om het te rijden als het moet. Dat ik dan geen credits krijg boeit me niet.
    Mijn favo circuit is Road Atlanta (beide versies)
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt ik , het is 3 bochten geloof ik en de rest planken :confused:

    en ja de gameplay is top en het tunen en afstellen wat dat tergaat niet te klagen allen van sommige circuits denkik egt wat doen ze hier , trouwens Silverstone is ook aardig gek met een klassr R1 daar ken je hard zerg niet normaal.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb pas een hekel aan NY(reversed) dat werkt totaal niet met die eerste bocht!!:mad:
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, silverstone + R1 is echt vet, zo vloeiend allemaal.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mugello is ook vet.. en nissan test track:)
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nissan speedway had van mij kleiner gemogen, dat je bochten niet meer vol kon nemen, nu is het saai/skill-loos. Doe dan óf een uberlange oval voor topsnelheden, óf een kleinere oval waar je echt moet letten op hoe je raced, nu zit het er een beetje tussenin. : (
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind het wel grappig, vooral het geluid als ie niet verder kan versnellen (doef doef doef:))

    maar het is best spannend online met z'n achten in een R1 wagen. een tikje tegen de achterkant kan fataal zijn, of super grappig:+ als de volgende er vol inrijdt


    maar het zou wel vet zijn als ze Monaco of Indianapolis er in doen.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog geen R1 auto, maar wel er een paar keer bij free run mee gereden. Die dingen gaan echt als een tierelier, niet normaal hoe vet! :D

    Van mij mochten er ook wel wat meer circuits in, de Rio de Janeiro en Tokyo streettracks uit FM1 waren ook erg vetjes vond ik. Alphine ring was ook een grote favoriet van me.

    Hier een linkje met alle tracks uit FM1:

    http://www.forzastudios.com/features/tracks/



    Ik heb nu eindelijk de Murcielago en ik zit bijna op level 34. Ook ben ik op 47% in het spel.

    De TVR Cerbera en de Chrysler ME-4 12 heb ik ook beide en ze rijden erg goed. Heb bij die 2 alleen alle handling en braking upgrades max getuned.

    Bij de TVR Cerbera heb ik berekend dat als ik alle motorische upgrades koop dat hij iets meer dan 1100HP heeft!!! _O_
     
  13. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond een uur lang free run gedaan met de Porsche Carrera GT. Wat een geluid!! Daar krijg je nooit genoeg van. Hij gilt gewoon._O_
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er hadden eigelijk een paar Indy wagens in moeten zitten, of een herkenbaar circuit als Indianapolis, die heeft ook een infield natuurlijk.

    Circuits die ervan mij nog bij mogen komen:

    Indianapolis
    Indianapolis Infield
    Hockenheimring >2002
    Hockenheimring 2001<
    Spa Franchorchamps
    Imola 1994<
    Le Mans Circuit Bugatti (o.a. Moto GP)
    Le Mans Sarthe incl chicanes
    Le Mans Sarthe excl chicanes
    Montreal (F1)
    Long Beach (huidig)
    Monterrey (Mexico)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Assen mag er ook bij :D
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Keep on dreaming.

    Ik zou idd ook wel die circuit willen. Maar ik denk dat er geen circuits komen als download. Ik heb meer het vermoeden dat er auto's zullen komen.
    Bijvoorbeeld de auto die op de doos van de LE editie staat (Aston Martin DB9R).

    Maar wie weet. Ben benieuwd wat de downloads zullen gaan worden. Voorlopig zijn we nog wel een paar dagen zoet om de game ff rond te spelen.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De DBR9 staat niet alleen op de LE editie, die staat ook op de gewone :)

    Ook vreemd dat die nieuwe Peugeot 908 Le Mans helemaal niet in het spel zit. Ook het circuit van Paul Ricard zit er niet in. Toch wel vreemd. Maar goed, het spel barst van de typische Le Mans wagens, en het circuit zit er niet in, erg jammer.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Road America gaat iig wel zijn rentree maken, zijn ze nog aan bezig :D

    En de Peugeot is al aangekondigd voor de LCE bezitters van Frankrijk (is zelfs al een in-game plaatje van). Is nog niet bekend of en wanneer die voor de rest vd wereld komt...
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Enkele circuits uit Forza 1 die ik behoorlijk mis:
    - Road America
    - Rio de Janeiro
    - Blue Mountain
    - Alpine Ring
    - Tokio ( stratencircuit met enkele haarspeldbochten )
    - New York Circuit ( de langere variant van die uit deeltje 2 )

    Hopelijk brengen ze die nog uit!

    De point to point race vond ik over t algemeen niet echt bijzonder. Fujimi Kaido Down Hill heette ie btw.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Dat waren ook mijn favoriete circuits uit FM1!! ;) Vooral Rio, Tokio en Alphine ring waren super!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina