Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo, nu speel je altijd met diegene die uiteindelijk de overwinning behalen....
    Hoe dikwijls je onderweg óók terug moet beginnen, je wint op het einde altijd...
    Maar stel nu eens dat je vanuit de duitse hoek de wereldoorlog moet spelen, krijg je sowieso een héél ander verhaal aangezien je in het begin zo ver mogelijk moet geraken op het slagveld zonder onderweg opnieuw te moeten beginnen aangezien iedere respawn je belet om uiteindelijk verder door te stoten en je positie te consolideren...
    En tijdens je lange terugtocht moet je zuinig met wapens, munitie,gevechtsvoertuigen en manschappen omspringen teneinde het spel zo lang mogelijk te rekken.
    Iedere keer dat je dood gaat respawn je op een post achter de frontlinie en daardoor geef je extra kilometers prijs aan de vijand.
    Dus je mag niet te voortvarend aan het werk gaan,en dit omdat een slimme tegenaanval van jouw kant uit de vijandelijke opmars voor een tijdje tot staan brengt en je op dat ogenblik weer een stukje kostbare tijd veroverd hebt...
    Dus uiteindelijk verlies je hoe dan ook,maar dan kan je aflezen aan de uren die je gegamed hebt of je een goede verliezer was, of uiteindelijk een slechte die té waardeloos was om deel uit te maken van het duitse leger .

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    releasedatum voor Brothers In Arms: Hell's Highway: 16 november

bron

3. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat AC en BIAHH zo dicht bij elkaar liggen, maar ja dan gaat BIAHH zeker voor

4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig lijkt AC me niet zoveel aan, dus de keuze is heel makkelijk voor mij.

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jij beschrijft nu gewoon battlefield op grote schaal,

hoezo je kan niet de duitsers spelen? vooral de eerste paar jaren, toen de duitsers frankerijk aanvielen, en nederland, die invasies zijn heel geschikt voor een game, je moet inderdaad geen game maken waar je uiteindelijk in verliest, maar de game hoeft ook niet over de hele wo2 tegaan, maar over een stukje,

en dat het gevoelig ligt lijkt me onzin, want duitsers knallen we wel neer, en geallieerden niet, alsof de overgeblevene duitsers geen gevoel hebben...

is wel heel zwart-wit

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk lijkt me dat extreem cool om de duitsers te spelen. De grote aanvallen afwachten vluchten, terugtrekken. Ik zou het niet erg vinden als er een BIA 3.5 komt met de duitsers.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    The Longest Day - D-Day: Pluskat, Pluskat, was ist loss?! 5000 Schepen voor me neus, das ist loss. ;)8)

Wat lijkt mij het ook geweldig om met de Duitsers te spelen. Ik zou wel op Omaha Beach willen zitten achter een MG42 in een bunker. Omaha Beach was prijsschieten voor de Duitsers, er vielen daar meer dan 5000 doden aan Amerikaanse zijde. Het was ook een Amerikaans strand.

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Bij battlefield speel ik meestal ook met de duitsers

9. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat nogal gevoelig ligt bij de amerikanen, ik denk niet dat zij graag hun 'landgenoten' af willen schieten. Dus de verkoopcijfers zullen misschien niet zo hoog liggen, en je riskeert er een hoop negatieve publiciteit mee. er ligt gewoon een taboe op.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    5000 schepen voor je neus das ist loss:lol:

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    negatieve publiciteit bestaat niet, mijn vrind

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nouja, ik zou het niet erg vinden om met de Duitsers te spelen. Elke keer met de Amerikanen spelen word je zo gek van.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Met Duitsers spelen zou ik zelf echt niks vinden, maar het zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren: een oorlogs game waar je een Duitser speelt.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    en what about de multiplayer games?

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daarin mogen de duitsers natuurlijk niet missen. :9 De Mp44 is altijd een topwapen bij oorlog games, dus in multiplayer kies ik wel vaak de duitse kant. Maar daar maakt het niets uit.

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    hoe cool zou het trouwens zijn om een spel te maken, wat volledig uitgaat van multiplayer (zeg maar zoals battlefield) en zo veldslagen na te spelen.
    Maar niet zomaar veldslagen, maar veldslagen met objectives zoals D-day.
    Ene kant speelt als Amerikanen en moet de stranden veroveren (door bijv checkpoints te veroveren) en de andere kant, de duiters, moet dit voorkomen.
    Dit kan je natuurlijk op nog meer dingen toepassen, zoals Market Garden en er zijn nog wel meer voorbeelden te noemen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Is inderdaad goed voor de technologie!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden: