Project Sylpheed

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 jun 2007.

1. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Project Sylpheed

Ontwikkelaar:Game Arts
    Uitgever: Microsoft, Square Enix
    Genre: Acktie

Info:

Het spel is een ruimteshooter waarbij de speler in 16 levels een spannend verhaal mee zal maken. Samen met je wingman zul je een vijandelijke invasiemacht moeten vernietigen en je eigen troepen moeten beschermen. Dit zul je doen in een aantal verschillende ruimteschepen die je zelf kunt uitrusten met wapens, afhankelijk van de prestaties in de verschillende missies die je speelt. Zo zul je met de punten die je verdient nieuwe wapens kunnen ontwikkelen en daarmee je voordeel doen.

Website: http://www.square-enix.co.jp/sylph/

Verkrijgbaarheid: 29 Juli

Nieuws: Demo is nu op Xbox Live Marktplace (612MB) :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er nog nooitr van gehoord maar ben benieuwd wat die demo te bieden heeft starks ff kijken

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deze demo stond maanden geleden geloof ik al op de japanse marktplaats. Al ben ik gek van japanse games, ik vond de demo erg tegenvallen. Vooral grafisch was het echt te zwak.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ooh is dat Project Sylpheed! :eek:, die demo heb ik al eens eerder gespeelt op m'n japans account. :) Vond het best grappig.

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Niks voor mij, dit soort japanse games. Maar leuk voor de liefhebbers.

6. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt van dit soort titels houden. In het verleden is Wing Commander op de PC een grote hit geweest en ik heb sterk het idee dat ze hiernaar goed hebben gekeken.

Ik heb gisteravond het spel mogen spelen, niet echt ver gekomen, maar mijn eerste indruk was chaotisch, super snel en gaaf! Het chaotische is een kwestie van wennen, na een uur gespeeld te hebben viel het mij ook niet meer op en zat ik toch met een verbeten kop te proberen de nuclaire rakketen te onderscheppen.

Het spel is dus absoluut niet gemakkelijk, maar het heeft mij toch wel te pakken en wil heel graag weten wat er allemaal gaat gebeuren.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    f4TaLNL, je info klopt niet helemaal. Nouja, de info van Microsoft klopt dan niet helemaal. Square Enix is niet de ontwikkelaar, maar Game Arts. Square Enix is enkel de publisher. Dit kan mensen de impressie geven dat het een hele goede game is, of iets dergelijks.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Demo twee weken geleden geprobeerd en het kon me niet boeien. Vond vooral de besturing niet lekker, met de verschillende functies onder knoppen waar je net niet lekker bij kunt. Grafisch wel aardig en de gameplay redelijk...

IMO niets vergeleken met de spaceshooters van vroeger. Wing Commander of Freespace 2 zou ik zo kopen voor de 360.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vind ditecht een bagger game, hoe kan dit in godsnaam door square enix zijn ontworpen

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Eerst wil ik even zeggen dat sommige mensen alleen maar Final Fantasy van Square-Enix kennen en niet de matige games van ze. Dat geeft al een scheef beeld. Verder is het zo dat Square-Enix dit spel helemaal niet gemaakt heeft, maar Game Arts dat heeft gedaan, voorheen ontwikkelaar van de voorganger Silpheed.

Marja, heb het hele spel hier naast me liggen en als je objectief naar de game kijkt is hij helemaal niet zo slecht als iedereen zegt. Het is geen hoogvlieger, maar slecht zeker niet!

11. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zo slecht issie niet. Alleen er hangt een bug rond die achievements, érg irritant als ze niet unlocken. En tis nou niet echt een game om 2 of 3 keer te gaan finishen.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Replaywaarde is inderdaad wel super slecht. Ze hebben niet eens de moeite genomen een scorebord ofzo toe te voegen. :{

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem al uitgespeeld, zo ja, in hoeveel uur? Ik vond de demo eigenlijk best vet, je moest er gewoon even voor gaan zitten en dan lukt het wel (1ste keer is die missie echt super moeilijk). Spel spreekt me zeker aan maar las dat het maar 15 missie's heeft, en als ik naar de demo missie kijk wordt het nogal een magere game.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niet helemáál uitgespeeld, maar ruim genomen is hij in 10 tot 15 uur uit te spelen. Marja, daar komen dan sowieso nog 50 minuten aan scene-cuts bij en nog wat tijd die je doorbrengt in de menu's.

15. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem morgen binnen, zal dan even melden wat ik er van vond..

16. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou wat vind je ervan

17. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    hi,
    Ik ben net thuis, ik ga eerst ff douchen en hem dan proberen.
    ik laat vanavond de eerste indruk weten!

18. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste indruk:

Snelle, hectische actie..8)
    Besturing is te doen, alhoewel de Advanced controls nog moeilijk zijn..
    Voor mij is het net iets te snel allemaal..:emo:

Daarom issie te RUIL :)
    Kijk in de xbazaar of Stuur een PM!

19. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de game erg vet, chaotische actie en niet al te simpel onder de knie te krijgen. WOepie!

20. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick, verder nog niemand die hem heeft?

Deel Deze Pagina