M'n 3e 360 die in Duitsland staat, en die volgens een medewerker die ik vorige week aan de lijn had afgelopen maandag of dinsdag weer terug zou zijn is er uiteraard nog steeds niet.
Vorige week werd mij verteld dat er geen problemen waren op de repair centre, ook al gaf ik aan dat ik van andere mensen had gehoord dat dat wel degelijk het geval was. Vandaag wist de (overigens erg vriendelijke) medewerkster me te vertellen dat er toch WEL problemen waren.
God wat praten die mensen elkaar toch tegen elke keer. Zo had ik vorig jaar na klachten over krassen het toch echt op de een of andere manier zelf veroorzaakt, en nu geven ze toe dat de machine zelf discs verziekt.
Voor mij al te laat, want ik had zelf al een nieuwe GoW disc gekocht (120 euro in totaal voor een spelletje betaald, ik lijk eigenlijk wel gek ook.)
Maar goed, om terug te komen om het huidige probleem (Xbox no3 die helemaal niks meer doet) dat gaat toch NOG een weekje langer duren voordat 'ie weer in de woonkamer staat blijkbaar...
Heb al een gratis controller ontvangen 3 weken geleden, en nu zit er straks als ik m'n console terug krijg NOG iets ter compensatie in de doos volgens diezelfde vriendelijke medewerkster... Ben benieuwd, maar had liever gewoon een werkende nieuwe, niet krassende, niet de ring of death weergevende 360 gehad. Die bestaan helaas blijkbaar niet, dus zal maar weer op m'n tanden moeten bijten.
Als ik dit alles van te voren had geweten, had ik m'n geld nooit aan een 360 besteed.
Laatst bewerkt: 21 jun 2007