[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Halo 2 kan ik niet met één iemand spelen, er staat als ik join je hebt netwerk problemen, dit is bij hem prc. het zelfde.
    Iemand idee?
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    constand ben ik ff online, maar dan weer niet :confused: hij heeft het altijd wel goed gedaan...

    status error report:
    W: 0000-000B
    X: 0000-F021
    Y: 30A8-4840
    Z: 0000-0000

    ??? help
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hey!

    Ik heb nu al een tijdje XBox Live, en ik wou eens een keer wat kopen via de Marketplace. Dus ik had 4800 punten aangeschaft t.w.v. 50 euro. Ik blij, ik meteen enthousiast m'n Xbox 360 aangezet om het uitbreidingspakket Shivering Isles van Oblivion te kopen. Krijg ik een melding dat m'n account het niet toestaat om iets met die punten te kopen! Dat komt omdat ik een minderjarig-account heb (wat ik overigens dikke onzin vind ). Dus ik natuurlijk zitten mokken omdat ik net zo goed me reet af had kunnen vegen met die 50 euro... En om het te veranderen moet ik naar de Family Settings gaan, en dan instellen dat ik wel m'n Microsoftpunten kan uitgeven. Nu zit ik met 2 problemen!

    1: Als ik naar die Family Settings ga, dan krijg ik een Error. Daarin staat dat ik geen connectie kan krijgen met XBox Live. Terwijl ik gewoon een Gold-abbonement heb, en ik vaak al ingelogd bèn op XBox Live. Dus dat slaat helemaal nergens op. Hoe kan ik dit oplossen?

    2: Ik dénk dat ik m'n wachtwoord vergeten ben. Dus dat "toestemming van je ouders"-wachtwoord. Maanden geleden had ik een keer dat wachtwoord gemaakt, daarna bijna een jaar geen Live meer gehad, dus ik weet 't ECHT niet meer. Kan je dat wachtwoord nog veranderen?

    Dus, ik zit al een tijdje met 4800 punten op m'n harde schijf, en ik kan er niks mee. De helpdesk stuurt me ook van het kastje naar de muur, de telefoonrekening schiet alleen maar omhoog. Dus hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen!?

    Gegroet
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet of ik hier juist zit maar ik kon het nergens vinden: Kan ik mijn oude xbox aan de 360 linken? Zodat ik bv. halo 2 met 4 man kan spelen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan
     
  6. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met het joinen van mensen. Ik kan bijv met halo 2 bijna niemand joinen maar ik kan wel gewoon matchmaking doen. Had zal waarschijnlijk aan mijn nieuwe router liggen want de oude is bijna opgeblazen door de bliksem. Heb mijn NAT open staan dus daar kan het niet aan liggen. iemand ideeën??
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  7. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen.

    Ik heb 2 maand geleden een xbox 360 gekocht daar kreeg je een maand gratis live gold bij, waar kan ik die gold code vinden??
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 1 maand Gold krijg je automatisch bij de registratie !!
     
  9. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    huh. als je een account gemaakt heb?
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je een nieuw account aangemaakt heb krijg je de keuze tussen xbox live silver en gold. Als je voor gold kiest krijg je inderdaad een trial van een maand. Ik koos deze optie gewoon even om te kijken wat de betaal mogelijkheden waren maar nu krijg ik dus een maand de tijd om het te proberen als ik het goed begrijp. Ik kreeg erna ook nog een bevestiging van microsoft via de mail.

     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  11. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Vertraagd de snelheid met draadloos xboxen op Xbox live heel erg? Heb je hier bijvoorbeeld meer lag door of downloaden je demo's hierdoor langer?

    Groetjes,
    Robin
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij wireless gamen heb je wel meer lag. Maar met een goede signaalsterkte merk je daar normaal gesproken weinig van.

    Zelf raad ik aan gewoon voor wired te gaan.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje als het hier verkeerd staat sorry:

    Ik wil mijn offline GT overzetten naar online. Ik heb echter een probleem, als ik kies 'Yes, I do' bij de vraag 'Do you have a Xbox Live ID?' en dan alles correct invoer, inclusief mijn Windows Live Messenger mailadres en password, en dan bij die dinges regels 'Accept' kies, loopt ie vast!!!:mad::mad::mad: Kan iemand me helpen?:confused:

    Ik heb het al heel vaak opnieuw geprobeerd en pas vanavond kan ik de helpdesk bellen. Ik wil mijn offline GT online maken vanwege meer GP.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hangt af van hoeveel pc's er tegelijkertijd gebruikmaken van draadloos internet en hoe ver je xbox 360 van je pc verwijderd is. Als meerdere pc's via WiFi op het inet zijn aangesloten wordt de totale bandbreedte van de router gedeeld. Als dit er echter niet teveel zijn en je bovendien een deftige verbindingssterkte hebt zou draadloos xboxen geen noemenswaardig verschil moeten geven t.o.v. kabelaansluiting.
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Over een paar weken ga ik op vakantie. Maar ik heb geen zin om mijn Gold dan door te laten lopen ik speel dan toch niet. Mijn vraag is dus: Kun je je acount tijdelijk op silver en later weer terug op gold zetten?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, maar nog een vraag: De achievements, gamer points en saves moet je apart overzetten, hoe kan dat:)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan niet
     
  19. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben thuis laatst een nieuw creditcardnummer gekregen en dus werkt onze xbox live niet meer, nou is mijn vraag hoe kan je het nieuwe creditcard nummer dan gebruiken in plaats van het oude zodat x-box live het weer doet?
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    kut|:-|:-

    DAN MOET IK OVERNIEUW BEGINNEN!!!!!!!!WEEEEEEEEH!!!!!:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina