Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 418k en ik ben lvl 50. Sommige tracks beginnen mij nu wel de strot uit te hangen :confused: kan ze bijna slapend doen...
     
  2. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou eigenlijk ook van internet plaatjes halen om je auto er mooi uit te laten zien via USB ofzo? dat je bijv. een grote foto van jezelf op de motorkap zet :D
    want ik zie een heleboel wagens nagemaakt op echte auto's, en ik neem niet aan dat alle onderdelen van de nieuwste BMW er ook los in zitten, of het logo van dragon ball Z...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die worden allemaal zelf gemaakt, is nog maar 1000x gezegd ofzo.
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je nu setups van auto's downloaden en gebruiken voor je eigen auto's?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gewoon niet 24/7 dit spel doen :D dan blijft het lang leuk! :b:
     
  6. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht niet dat het uitmaakt hoe hard je banden versleten zijn. standaard voor banden/fuel duurt het 6 seconden. Maar stel dat je schade hebt kun je ervoor kiezen je motor/transmissie/... te repareren waardoor het langer gaat duren. In hoeverre de A.I. hier last van heeft weet ik niet, maar ik betwijfel sterk als pitten je een voordeel of nadeel oplevert. (tenminste als je que schade ook gelijk staat). Als je samen met de AI binnengaat en je hebt alletwee gn schade(buiten banden dan) ben je volgens mij alletwee na 6 sec buiten.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  7. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    jij denkt dat ik 89 pagina's ga zoeken terwijl het een kleine moeite is om ff antwoord te geven
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het is ongeveer elke pagina gevraagt, zover terug hoefdje ook niet:)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu bijna op level 36, en ik ben op 51%.

    De Carrera GT maakt echt een super geluid, dus die ook maar meteen gekocht.
    Sommige tracks worden inderdaad wel wat saai maarja..
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vermaak me nog steeds met Forza, wel spijtig als je in ronde 40 van een endurance race 1 klein foutje maakt en daardoor 4de wordt. toch weer 45min verkloot :p

    Wat ik zelf erg mis zijn de details, zoals de spoilers van Porsches die omhoog gaan bij een bepaalde snelheid. Project gotham racing 2 had dit wel met de Carrera GT. Zou wel vet zijn om de luchthappers van de Lamborghini Murchielago zien open te gaan.
     
  11. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Idem hier.... bijna lvl 47 het ergste is dat je soms b.v. in een R1 auto maple leaf doet en dat gaat heeeeeerrrliiijk snel. En dan in de volgende race moet hetzelfde in een B klasse auto..... LANGZAAAAAAM.
    van Lvl 40 en hoger is het echt omhoog kruipen qua level.

    Net ook nog heerlijk bijna mijn Ms-wheel door de raam gemieterd van boosheid op mezelf. In de endurance race van 40 rondjes Pensylvenia infield (of zoiets, het is nr. 9 in de endurance klasse) gaat alles goed
    tot rondje 32. Ik lig op kop met 7 sec. voorsprong. Maar ik moest nog ff naar de pits voor nieuw rubber.
    Niets aan de hand, maar dan richting pits........ Ik rijdt echt letterlijk VOL op de pitmuur door een stuurfout van mezelf.......... K*T wat was ik boos op mezelf.
    Door de overige 8 rondjes zwaar te pushen en veel risico te nemen kom ik gelukkig nog op kop.... en win met 2 sec voorsprong......
    Maar ben wel meer dan 150.000 credits kwijt aan schade en dat is zwaar ziek.......

    Maar na een uurtje zweten op en boos zijn is het achteraf wel geweldig wat voor spanning dit spel geeft. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat gisteren gewoon 35 rondjes te vechten in de R4 endurance. Dat was erg spannend! wel gewonnen uiteraard:p
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit zou wel eens kunnen kloppen. Kheb net de credits zitten kijken van de game (duurt erg lang) en op het einde staat idd dat ze ook de licentie van Road America hebben en hebben verwerkt in de game.

    Dat zet je dus niet voor niets op de credits. Het zou me niets verbazen dat de track stiekem al op de DVD staat en dat wanneer hij dadelijk op als "download" komt de track als het ware wordt ge-unlocked.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee nee, ze hebben die ruimte (naar eigen zeggen) hard kunnen gebruiken voor andere delen van het spel. Op forzacentral zit een gast die een soort van band heeft met iem. van T10, als hij het zegt klopt het (tot nu toe) altijd. Hij zei dat ze op dit moment zelfs nog aan de track werken. Rd Am. is ook de enige track waarvan zeker is dat deze nog zal komen :)
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is dat al officieel bevestigd dan ? Ik hoop op Tokyio , Road America circuits :)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk toch dat deze al op onze disc staat. Het enige wat we nodig hebben is een 108 kb grootte unlock key via Marketplace. Als we meer tracks echt moeten downloaden zal onze HDD snel vol zitten.
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Road America is dat met die tunnel naar die haardspelbocht uit Forza?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat was Tokyo toch? Of Rio..
     
  19. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope dat is tokio circuit. Road america is een open circuit. Hoe omschrijf je dat zodat iemand het zou herkennen :confused:
    Het symbool als je de track wou selecteren was een rode RA.

    [​IMG]

    Of we doen het zo *)
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Juist, die vond ik echt altijd spannend. Precies op het juiste moment remmen als je op topsnelheid aankomt en dan met een bloedgang de eertse bocht door, hmmm :9 Caroussel blijft ook altijd spannend. Vond het vooral met R klasse leuk :)

    We zullen zien maar we gaan echt geen 5 gig hoeven downloaden aan content hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina