Das wel lache, als je een missie bij iemand ophaalt kun je er ook zo'n dinamiet pijl er in schieten, die dan ontploft in het fimpje waar je de uitleg over de missie krijgt
Ey, Ik moet nog 1 wapen (shotgun de 4e) maar die kan ik nergens vinden Ik heb al : Colt Double Barrrel SHOTGUN Model 1887 NOCK GUN weet iemand hoe ik de laatste krijg? --[EDIT]-- Ik heb hem al gevonden het is de CANNON NOCK GUN en je krijgt hem als je alles 100% hebt. Ik ben er ook achter dat je alle 4 de moeilijkheidsgraden appart moet spelen Ik heb uitgespeeld op Easy zit bij Insane vast bij Hollister
deze game koop ik mss nog wel eens als ie in de budgetbakken ligt, lijkt me nou niet echt een topgame :{
Is idd wel een leuk spel beetje gta in de cowboytijd, alleen grafisch niet echt 360 waardig maar de gameplay is zekers leuk.
weet iemand of je na de laatste missie kan free roamen voor de side missions? of moet ik eerste die gaan doen en dan verder in de verhaal lijn
Kan de eindbaas maar niet verslaan. Zodra hij sneller gaat lopen krijg ik geen pijlen meer optijd in de kraters (of wat het ook zijn) Heeft iemand tips om hem te verslaan. Word er gek van!!!
heb em ook gekocht van Technotic ^ dus kan em morgen/overmorgen hopelijk spelen heb wel eens op de pc gespeeld vond het wel leuk maar was te heftig voor mijn P4 ! is 1 v/d eerst pentium 4's maarja we shall see
degame kost nu slechts 10 euro bij dynabite, is deze game vet genoeg om je een tijdje mee te vermaken en wat leuke achievements te scoren?
Voor 10 euro wel! Ik had de game geruild voor de achievements en moet zeggen dat ik me er best wel mee heb vermaakt. Had ook geen beste verwachtingen van de game.
Voor 10 euro vind ik hem ook zeker de moeite. Je gaat je er wel even mee kunnen bezighouden. Ik vond het zelf verassend verslavend nu ik er terug aan denk. Niet laten liggen.