Vet kicke! ben benieuwd naar logo/lettertype voor op mn nieuwe Leon Cupwagen! Je mag mij iig bij de vaste memvers zetten, en als ik wat kan betekenen, je weet me te vinden (via PM)
3 banners klaar, ik maak er 5 rivanov, morgen maak ik de laatste. tis er een beetje bij in geschoten vandaag.
oke,ik dacht dat je hele lay out enz ging veranderen. Persoonlijk vind ik die site niet echt mooi,maar het kan ermee door . Maar ik wil wel wat bedenken anders een leuke lay out voor in de toekomst.
beste tijd laguna seca tot nu toe: 1:41:727 miss dat ik net een lage 1:41 kan rijden maar hoger lukt echt niet denk ik...
Het design was ook in 5 minuten gedaan. Ik ga er nu niet teveel tijd insteken, aangezien het nog lang niet zeker is of het wel echt door gaat zetten. Zoals veel dingen is het nu een hype, en kan het ook zomaar ineens gedaan zijn.
idd, alle ideeen beginnen simpel. als het aanslaat kan er altijd nog gekeken worden naar een mooiere layout.
Heb gisteren even meegedaan met een aantal van hier, maar het viel me toch ene beetje tegen. Het was meer een grote destruction derby ipv racen.
Haha jaa vind je het gek. Jij reed toch in een Clio? Als je daar dan met 300 in komt rijden dan ga je wel vliegen. Echt te mooi . Hopelijk heeft shortbull foto's gemaakt!
Dat viel nog wel mee, was toevallig dat raceje dat jij mee deed. En dat kwam omdat me auto in de 1ste ronde helemaal total loss was door 1 of andere debiel met een hoge stem! Dan word ik vervelend ja \o/ Daarvoor hadden we een paar goede races!
Dit was dus niet wat we normaal doen, we hadden gewoon even een moment waarin we even auto's moesten slopen. Dit gebeurt dus niet met officiele cups of oefendagen ervan! dan is dat even duidelijk.
Ok een paar ingredienten hoe je moet vliegen. Stap 1: Laat twee ongelooflijk snelle bakken elkaar opvangen met 300 km per stuk. Stap 2: Voeg daar nog een tweede auto aan toe: Stap 3: En vlieg! Stap 4: En hoger! Stap 5: En laat alles nog en beetje na pruttelen EDIT: ik heb geen idee wat daar van me auto loslaat maar het zal niet goed wezen.
Haha mooie fotos! Maar macer bedoelt een andere race op mugello ofzo! Was ook niet echt serieus. Maar dat kwam door een andere gozer! Daarvoor werd er gewoon serieus geraced!
De vorige keer ging het ook wel goed... Maar het is nogal frustrerend als je eerste ligt en je probeerd wel serieus te rijden je op alle mogelijke manieren wordt geramd.