Het hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NDS, Nintendo): 10 / 10 / 9 / 10 - (39/40) Handheld game van het jaar en: Eindelijk Dat wordt een Wii voor mij in september
Sony belooft 380 nieuwe PS3-games voor maart 2008 Sony president Kazuo Hirai belooft 380 nieuwe games voor het eind van maart 2008. Dit heeft Hirai gezegd in een interview met de Japanse krant Nikkei. Het is een grote belofte, omdat er op dit moment nog maar 110 games beschikbaar zijn, waarvan 60 games te koop in de winkel en 50 games te downloaden. Voor eind maart 2008 moeten er 200 nieuwe spellen in de winkels liggen, en 180 nieuwe spellen te downloaden zijn. Dit betekent dat er gemiddeld zo'n 10 nieuwe spellen per week moet uitkomen om het doel te behalen. Bron: Gamer.nl 10 spellen per week...yeah right...en dan natuurlijk ook nog eens allemaal toppers want next-gen begint pas als Sony het zegt en met suffe games begint de next-gen natuurlijk niet. Maak maar vast verlanglijstjes mensen want met 10 games per week moet je goede keuzes gaan maken
Die kerel z'n lippen zouden ze op elkaar moeten lijmen, want er komt vrijwel alleen maar onzin uit. Allemaal leuk en aardig al die games beloven, maar bij de huidige telling worden ook al PSOne games meegerekend. Dus tja, stel dat ze 200 PSOne games in de PSStore zetten, dan gaat 't opeens hard....Ik vind het nogal een grote belofte, kunnen ze beter niet doen gezien de vorige beloften... Eerst maar 'ns zien
Haha 380 games, zoveel verschillende heeft de 360 op dit moment volgens mij geen eens. Gewoon weer eens bullsh*t van het Sony kamp...as usual!
Waarom weet je nu al zo duidelijk dat je zeker weten de PS 3 versie gaat halen...?? Er is nog geen review van de game of niets.... Als je de mogelijkheid hebt om op beiden consoles dezelfde game te spelen wacht je toch ff tot je weet welke beter speelt?? (mits je niet te lang hoeft te wachten maar ik verwacht het niet...)
Waarom het voor mij al duidelijk is waarom ik de PS3 versie haal? Omdat ik tegen die tijd niet meer in het bezit van een 360 ben.
ach van de 180 nieuwe spellen zullen er vast 100 spellen CRAP zijn. film-games en snel in mekaar gefixt games kan sony wel ( PS2 anyone ?) maar als ze het voor mekaar krijgen dan HULDE AAN SONY. begrijp me niet verkeerd, ik ben niet VOOR/TEGEN SONY en/of XBOX . Heb namelijk beide consoles. Ik hou gewoon van goeie games,of dat nou op de ps3 of 360 is. Momenteel staat mijn ps3 stof te happen want de 360 heeft imo een partij VETTE games die uitgekomen zijn de laatste tijd.
Ik heb zelf sinds kort ook beide consoles. Ik zou altijd eerst ff afwachten welke versie van de beide consoles me het meeste aanspreekt zonder blind 1 van de twee te kopen. Maar als blijkt dat er vrijwel geen verschillen zijn dan ga ik voor de ps3 versie. De ps3 controller ligt mij namelijk meer. Bovendien vind ik het hele opstarten en afsluiten van spellen op de ps3 beter gaan. Ook de guide button vind ik op de ps3 handiger en sneller werken. Je drukt maar heel kort en heel zacht op die knop en je krijgt direct zonder een enkele vertraging een vijftal opties in je beeld. Bij de 360 gaat dat allemaal veel langzamer en omslachtiger. Een heel belangrijk voordeel van de ps3 vind ik ook dat hij fluisterstil is. Ik kan me echt storen aan dat geluid van de 360, ik zit vlakbij dat ding te gamen en kan niet altijd mijn versterker harder zetten omdat ik niet alleen woon. Ik heb nog geen ervaring met online gamen met de ps3. Bij de 360 vind xboxlive redelijk goed werken: je friendslist, berichten, invites, notifications uit kunnen zetten, niet te veel lag etc. Ik weet dus niet of PSN dat kan evenaren. Ik ga binnenkort wel online gamen met de ps3 dus dan merk ik het wel. Tot nu toe vind ik de ps3 gewoon een iets meer lekkere, gebruiksvriendelijker en luxe machine. Maar ik denk ook dat het spelaanbod van de ps3 in 2007 nog niet aan dat van de 360 zal kunnen tippen.
Is een inderdaad een kwestie van smaak, voor mij persoonlijk valt het wel mee. Denk dat de stijging van de 360 te danken is aan Trusty Bell. Echter, ik denk dat volgende week of de week erna je de dalende lijn al weer ziet in de hardware sales van de 360. Was toen ook zo met Blue Dragon, deze had ook een tijdelijk effect op de 360 hardware sales.
Dat is wel overduidelijk. Opvallend vind ik eerder dat een AA titel genaamd Ninja Gaiden Sigma wel goed is verkocht maar niet voor extra PS3 sales heeft gezorgd. Natuurlijk zal dat gebeuren. Hetzelfde effect zag je ook bij de top PS3 titels, na het verschijnen van bijvoorbeeld Gundam zakten de verkopen snel weer als een pudding in elkaar. De Wii schopt echter nu al 10 weken lang de PS3 en de 360 hun kont met minstens een factor 6! Dat ding is niet te stoppen.
Forza2, The darkness, Bioshock, PGR4, Halo3 en Mass Effect (heb ik nog wat gemist?) lijken me toch leuke exclusives die ik -persoonlijk- liever niet mis. Je hebt wel gelijk dat het een kwestie van smaak is en er staan ook zeker een paar goede ps3 exclusives tegenover. Ik vraag me wel af waar ik straks de tijd vandaan moet halen om al die games te gaan spelen. Als PES7 niet tegenvalt dan zal alleen dat spel al mijn hele sociale leven gaan opeten. En dan heb je al die andere toppers nog....
Trusty Bell! Eerst Overlord en dan Trusty Bell zeker aanschaffen, fantastische sfeer ademt deze game uit.