Mijn multiplayer geld en wardrobe zijn gereset. Herstarten heeft geen zin en ik heb hem ook niet opgeslagen. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Ik ook niet meer stond eerst op 22 en toen op 21 Duurt gewoon veelste lang online spelen.Gaat nu wel een beetje vervelen. Dan haal ik die achievements online maar niet.Single player vind ik trouwens veel leuker
Heb het nu een paar dagen (17%)vind em best lache alleen wel frustrerend als die missies iedere keer door een klein foutje misgaan. Alleen ik snap iets niet, bij de 4e/5e missie van de Vice Kings dat je Johnny (of hoe die heet) moet terughalen. Krijg je met die limousine 4 Saints achter je aan en die mag je niet vermoorden, hoe krijg je die weg? Heb al geprobeerd snel te remmen en te draaien maar die bakken zijn stukken sneller. Ook om ze ergens tegenaan te laten botsen maar daar zijn ze dan te slim voor. Alvast bedankt voor hulp\o/
wat denk jij van water er staat idd dat jij niet op hen mag schieten maar wat denk jij van hen afleiden in water te duwen dus snel gas geven en dan net voor water plas of dergelijk hard remmen zodat ze daarin komen
ik ga saintsrow denk ik straks ff halen bij de intertoys want ik heb nog 15 euro aan cadeaubonnen dus dan kan ik m hopelijk voor €15 halen
wat is dat dan voor iets coöp? kan je dan bepaalde missies coöp spelen? of gewoon free-roamen door de stad met z'n 2?
Er zijn online 2 co-op missies. Een in het winkelcentrum waar je naar het einde moet en ondertussen politieagenten moet vermoorden. De andere missie is 2 boxen naar het einde brengen. Die laatste is wat lastiger, want de box mag maximaal 60 seconden blijven liggen.
bij mij had ie een middelste kras gemaakt op die oude cd.Moest van xbox helpdesk gewoon een nieuwe cd kopenze deden er niks aan. Ik vind inmiddels online niks meer aan.Duurt veelste lang voor dat je die achievements gehaald hebt ben je een level omhoog ben je af ben je weer terug.Daar heb ik geen zin in.
Heb SR net ff online gespeeld, was fantastisch maar heb een vraagje: Hoe onderscheid ik teammates van tegenstanders.
als je schiet op een poppetje, en je hoort gevloek en geschreuw dan is dat waarschijnlijk een teammate waar je op schoot