Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Landen-teams met oude sterren zoals van Basten, Pele en Maradona maar die hebben neppe namen.
     
  2. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, dat maakt me geen f****** uit
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het nog vrijer mag
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha ik vind het al vrij zat hoor. Misschien dat hij in pro 2008 nog vrijer is. Maar dat is nog niet bekend.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben online van Real Madrid naar Man Utd gegaan en het bevalt me veel beter... Kon niet meer met Real uit de voeten zeg, tijden lang ging het lekker, maar ineens niet meer...

    Gek genoeg scoor ik met Manchestus United bijna alles met Saha en vrij weinig met Rooney... Not that i care though ;) Al blijf ik slecht in één op één... Schiet zo vaak nét naast... :9
    Mn rating is momenteel 5756...
    Opstelling met Man Utd is als volgt, met gewoon de standaard opstelling van Man Utd voor de spelers:
    Vd Sar
    Neville, Ferdidand, Heinze, Silverstre
    C.Ronaldo, Park, Scholes, Giggs
    Saha, Rooney
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je hebt toch ook Smith?
    Die vind ik echt heer-lijk voetballen.
    Ik zou ook 4-1-2-3 voetballen, vind ik persoonlijk fijner. :)
    Zou zelf als volgt spelen denk ik :

    Van De Sar
    Neville, Ferdinand, Heinze, Silvestre
    Een verdedigende middenvelder...
    C. Ronaldo, Scholes
    Rooney, Smith, Giggs

    Dan zou je eventueel Giggs nog kunnen wisselen met C. Ronaldo.
    En omdat je Saha zo lekker vind voetballen met Smith. ;)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    2 x B (snel, dubbel-tap)

    Doe ik bijna altijd, want 1 x B gaat idd veel te ver en 3 x B komt er meestal niet van (will ik laag of iets dergelijks dan is het meestal Y thruball)
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nah, dit voetbalt lekker :D Smith doe ik wel eens voor Scholes...
     
  9. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo dom online, dat mensen met echt idiote opstellingen komen als bijvoorbeeld 4 man op de achterlijn.

    Daarnaast is het iedere keer hetzelfde verhaaltje, er wordt alleen maar pres gespeeld zonder dat spelers moe worden. Ik hoop dat ze dit wat gaan aanpassen in de nieuwe versie, zodat het allemaal wat realistische wordt en je echt moet bepalen hoe je een wedstrijd wil spelen.

    Hoe kan je trouwens instellen dat je iedere keer als de tegenstander de bal heeft dat er twee mensen op af rennen? Ik kan het nergens vinden in het menu. Ik vind het wel dom, maar het werkt.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bij de ML zit ik in seizoen 2009 en heb nog steeds geen fatsoenlijke linksback en rechtsmid :confused:

    Op moment heb ik Thuram als LB met Giersen als invaller.
    Een jonge Cervantes met als invaller Ambrosini staan RM.

    Heeft iemand suggesties voor goede spelers op die posities? De RM iemand die beetje snel is en goede voorzetten kan geven.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Van der Vaart misschien als Rechtsmid?
     
  12. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Francia ( nepnaam voor Gago denk ik). Hij speelt normaal centraal maar af en toe speel ik hem op de flanken uit
     
  13. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  14. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    bovenste 2 knoppen vasthouden (B1+B2) Dan zetten ze met zn 2en druk
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    A is zelf druk zetten, met X stuur je een andere speler er op af. Let op dat je zelf altijd de laatste man neemt, omdat met X iemand achter de man aanrent in plaats van hem af te stoppen. Dat moet je dus zelf doen.

    http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94043/sc=32c236

    Hier kan ik echt van balen, wat gaat Henry nou weg. Je weet nu zelf wel welk team in PES 7 het online-team wordt. Lekker dan.
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Real Madrid? ;)

    Ach ja ben met me ML team een Messi aan het proberen te krijgen zodat hij Huntelaar kan opvolgen. Huntelaar is al bijna 30 en dan is een opvolger wel op zijn plaats en Messi is pas 22 ofzo.

    Voor me andere wereldspits Wallner ben ik de jonge Roemeen Bruga aan het trainen. Die gast heeft potentieel :D

    RM probeer ik C. Ronaldo voor te krijgen.

    Voor me verdediging wilde ik Chivu, maar die is nu ook al oud. Dus 2 onbekende gasten genaamd Tonya en een Nigeriaan.

    Gaat lekker zo. Was gepromoveerd als 1e uit de D2 en meteen 1e en cupwinnaar in de D1 voor Inter en AC Milan. Moest de laatste partij tegen Lazio en stond met 2-0 voor en Nedved knalt me opeens een parel van een bal in de winkelhaak van 25m afstand. Ik kopte die bal weg en hij neemt hem in de lucht op de voet :eek: toch gewonnen met 2-1 ondanks dat ik sinds de 35e minuut met 10 man speelde. Ik had Cervantes niet onder de knop en toch beging hij de overtreding...sukkel AI. Als hij de man had laten lopen ving Heitinga het wel op of anders Guzman.
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal Hleb, dat is een goede rmf. Ronaldo is ongetwijfeld beter, maar Hleb vind ik een lekkere dribbelaar. Iets wendbaarder.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier waarop je naar beneden kopt dus met een stuiter erin?
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zal er eens op letten. Waar haal je Hleb vandaan?

    Qua wendbaarheid...tja niet echt nodig in mijn opstelling. Vanwege het positiespel krijgen de middenvelders zelden de bal in de voeten. Het zijn meestal in de loop meegegeven ballen waarmee de middenvelders langs de zijlijn moeten dribbelen om een voorzet te forceren. Zelden maken ze een actie naar binnen om zelf voor het doel te eindigen. Gambino is overigens geweldig talent als LM
     
  20. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt bij Arsenal en is een wit-rus. Dus daar vandaan lijkt me. Ik speel de laatste tijd met wat andere teams. Liverpool en Spanje bv. Gaat opzich best goed, maar wanneer Gerard of Carragher wegvallen is het al gelijk een stuk minder.. Spanje is trouwens een aanrader, met een geweldig passend middenveld en Torres die echt een koning is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina