Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dat zei ik 3 dage gelede al :+
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat was ook ironisch bedoeld..
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig: Nog niemand heeft Halo 2 (PC) in NL 100% gecomplete!
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    wel ik
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    :+ voor doelie
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, het was toen halo ce, en dan was álles wel origineel vriend en bijzonder meeslepend zelfs, ik herinner me hoe ik die eerste keer aan de plaats kwam waar je een jump met de warthog over het ontbrekende gedeelte moest maken, voluit in de remmen ging en uitstapte met de vraag in het achterhoofd "wat nu" terwijl die pelican voorbij zweefde terwijl die werd neergeschoten door een banshee.
    Laten we maar zeggen dat halo 3 een waardig einde kan krijgen als je nu een race tegen de tijd moet ondernemen om de ark zodanig te saboteren dat hij de halo-ringen niet kan laten ontploffen en zo de hele wereld en de rest van het universum te redden van de ondergang...Das dan alleszins beter dan een nieuw tataruspersonage als eindbaas...nou en das dan mijn mening....
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet over orgineel... Maar ik heb soweiso gewoon een hekel aan eindbazen, het slaat gewoon HELEMAAL nergens op dat tussen de 1298418469 poppetjes die je hebt afgeknalt er dan in ene 1 tussen zit die 13461896 keer sterker is.... Daarom vond ik het einde in halo1 zo geod, de eindbaas was niet 1 iemand die zooooo veel sterker was, maar de hele halo ring en alles wat daarop te vinden was... En dat kreeg je dan ook allemaal over je heen, voordat je kon beginnen met racen.... daar is 1 woord voor en dat is meesterlijk!_O_ En ik hoop dat ze dit principe van "eindbaas" ook weer in halo3 stoppen...
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet origineel was zou het waarschijnlijk niet zo blijven hangen. Het eindbaas ding zoals in h2 was al 1000 keer gedaan, daarom blijft het niet hangen. Ik kan zo geen andere game verzinnen die een heel bouwsel dat niet eens je iets kan doen, toch zorgt voor het nemen van je leven en een laatste 5 minuten een van de spannendste maakt (ligt eraan welk niveau maar goed :+) Samen met het hectische van te voren met de fusion cores waar flood en sentinals elkaar en jou afmaken (naja proberen dan)

    Ik hoop ook echt dat het laatste deel van Halo toch weer zo'n legendarisch einde kan brengen, dat ik gwoon nog met een gerust hart terug kan kijken kwa singleplayer...
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Was idd wel briljant, jij keihard met je warthog overal doorheen karren en iedereen om je heen druk in gevecht. Overal ontploft alles en op een gegeven moment zie je ook de Covenant (te voet) vluchten <3.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, dat was inderdaad geniaal. 't Leuke aan die Fusion Cores was ook dat er overal om je heen vuur en explosies waren, Sentinels en Flood, je kon ook echt naar die Armory lopen om wapens te halen enzo. 't Voelde allemaal zo heerlijk goed. En dan dat racen ja. Je komt in een garage, waar je dan in een auto stapt en eerst langs een Health Pack komt, wat in 't echt ook zo zou zijn. Je stapt in, vol gas en karren maar! Hhhmm! Laatste eindje rennen naar dat schip en 'ts klaar. Heerlijk was dat. En dat was dat einde van Halo 2 met Tartures idd bedroevend ja.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, in dat stuk zie je echt die total chaos (grunts die in verwarring rondrennen en totaal niet meer met jou bezig zijn), die druk om te vluchten voel je zo goed aan, je leeft echt met hem mee. Tartarus was gewoon echt een wereld van verschil, veel minder sfeer en druk
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. En dan ook die oneindige stroom van Elites die je kwamen helpen. En dat Tatarus gewoon retarded is, een lame wapen heeft, en dat die boss totaal geen sfeer had. Maar ach, over 't algemeen vond ik de SP van Halo 2 best te doen hoor.

    Wat ze trouwens ook minder moeten doen in Halo 3, zijn die voertuiglevels. Vond dat laatste level waarin je met die Banshee zo'n ravijn door moest echt zó boring en ongeinspireerd. In Halo: CE was 't gewoon vet om met die Warthog over dat eiland te crossen naar de verschillende locaties te reizen. Ook was dat in 't 1e level op Halo. Je crosste met die Hog over dat platteland, door die grot en van kamp naar kamp om dan uit te te stappen en te voet te hulp gaan. Zo werden die voertuigen echt leuk gebruikt. In Halo 2 zijn 't echt onderdelen van 't wapenarsenaal geworden. Dan was 't eerste stuk met die Hog door New Mombassa vet, zeker als je hulp kreeg van een 2e en een aantal van die Covenant Tanks moet afweren, maar dan met die tank over die brug. Boring!
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is iedereen mee eens dat H1 Campaign>H2 campaing :9

    Ik moet ff voor een 360 gaan sparen voor september...
     
  14. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Campaign Complete: Legendary

    Finish the Campaign on Legendary (unlocks achievements for Normal and Heroic, if not earned).

    Als je die achievement haalt heb je gelijk 375 G 8)8)

    PS: Die achievements voor online zijn lekker makkelijk als je ff 2 á 3 vrienden erbij haalt heb je ze zo allemaal unlockt
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zal wel in ranked matches zijn :)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Da's op die scope. Wellicht komt er zo'n lasersight in de game maar dat betwijfel ik. Is gewoon een mooi plaatje. ;)

    Wat zijn dat trouwens voor vage plaatjes allemaal? Waar kan ik die vinden zonder IGN logo er in?
     
  18. fetEX

    fetEX Guest

    zou dat plaatje idd niet al te serieus nemen ,, die MS heeft namelijk een shotgun en BR in zijn hand.

    ik bedoel dual wielden is 1
    maar dual wielden met een shotty en br?;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat bedoel ik.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina