Als je bij het Quick mission scherm, waar alle missies staan. Onderaan dat verhaaltje kijkt, zie je staan SECONDARY OBJECTIVE completed Als je hem gehaald hebt in die missie. Je had ze dus echt niet allemaal opnieuw hoeven doen.
Wisewish speel jij vaak met nederlanders online of in een clan ofzo? Dan join ik je wel xtje want ik heb jou in mn friendlist
Ja ik speel bijna altijd met nederlanders. Ik zit ook een in een clan, maar die is meer voor de lol. Joinen mag altijd.
Oh.. Nja zou kunnen, ik keek bij mn 'topscore' ofzo.. En daar stond bij 2 missies bij Secondary Obj een 1.. Bij de rest een 0.. Maar dat waren 2 missies die ik met quick mission gedaan had.. Dus nja toen wist ik het ook niet meer
Ik heb Act 1 en 2 op Low risk gehaald nu, ga maar eens met 3 beginnen. Daarna ff op moeilijker niveau doen denk dit is wel makkelijk
Ja op low risk is hij niet erg moeilijk, Hoe hoger de difficulty hoe vaker je een kogel door je helm heen krijgt.. ik moet hem ook nog op de hoogste graad uitspelen, maar speel vooral multiplayer.
WiseWish NL doe mij es friend invite sturen, gaan we keertje samen online. Ik ken geen enkele NLer die deze game speelt!
Net ook Act 3 uitgespeeld, ging idd erg makkelijk, nu begonnen met act 1 op Guarded Risk maar die is volgens mij ook nog wel te doen.
haha, heel de singleplayer is zo rete makkelijk, vond ik jammer, nummertje 1 kon je nog wel eens laten frustreren, deze doet dat jammergenoeg niet
ja, het is gewoon zo ongevoelig allemaal, zit geen emotie meer in de missie's , allemaal zo voorgekauwd voor de noobie's. Kijk, een missie doen in multiplayer campaign is nog spannender, in m'n eentje die campaign missie doen en je hebt echt een kloppend hart omdat je niet dood wil, maargoed, moet nog een paar online achievements, die van 10 C4 neer leggen, en 30 coop games
Ik vind toch nog wel dat in 2 wel sfeer ofzo zit, lekker veel explosies enz, personenautos en vrachtwagens langs de kant kunnen allemaal kapot worden geschoten en wel leuke objectives. Alleen wat aan de korte kant ja. Btw hoe werkt die 10 C4 achievement dan? Kan je er gewoon 10 neergooien en heb je em ofzo?
ben nu aan het werk, maar zodra ik thuis ben voeg ik je toe.. je kunt mij ook gewoon toevoegen hoor..
nee, je moet een team match gaan doen waarbij het een objective is om bommen te plaatsen. Ene team plaatst de bommen, het andere team probeert dat te voorkomen. Je hebt wel een paar tries nodig voordat je 10 keer een bom geplaatst hebt. Maar al te lang ben je er niet mee bezig.
Ghost Recon 2 vandaag binnen gekregen, ben benieuwd hoeveel ie verschilt van het eerste deel. Hoop niet dat ie veel makkelijker is als het 1e deel, deel 1 was al goed te doen op het moeilijkst.
Haha dan heb ik slecht nieuws voor je Deel 1 vond ik echt kut op sommige stukken, maar ben nu bezig met Act 2 op moeilijkste niveau en vind het best wel makkelijk, ben tot nu toe 3x gekilled, 1x door tank en 2x door snipers.
Wordt een snel uitspelertje dus Vond juist die stukken van het eerste deel leuk als het moeilijk werd, dekking zoeken en je uiterste best doen om er toch voorbij te komen.