Heracles - Az 2 - 1 Staat nog geen uitslag of punten achter. Ewerton 2x, bij az volgens mij die lelijke lange gast
Wat is de top van NL bij pes6, ik heb alleen offline gespeeld, zou wel wille weten hoe de top is. Kan iemand mijn wat gamertag's geven?
Online gedeelte met ranking stelt geen ruk voor met al die cheaters, offline toernooien op xbox zijn er niet. En op dat gebied is de ps2 een stuk verder.
List of pending games: Day 19 Willem II - RKC Ajax 3-0 PSV Vitesse 0-2 Groningen Sparta - AZ Day 18 Utrecht - Willem RKC - Ajax Heracles - Sparta AZ - Roda Day 17 RKC 0-2 Vitesse Utrecht - Ajax Day 16 Ajax - Willem Day 15 NEC - RKC -RKC needs new manager. Any candidate? -Ajax' new manager is Castaphilo
Hallo allemaal Effe een berichtje van mijn ik ga helaas stoppen met dit toernooi omdat ik er niet echt veel tijd meer voor heb om te spelen omdat ik vanaf volgende week avond en nacht diensten ga draaien en dan ook nog weekend dienst er bij krijg lukt het mijn niet meer om te spelen.Ik hoop dat er gauw een andere mangar voor fc utrecht gevonden wordt. ik wens de rest van de spelers suc6 met het toernooi gr sjonnie k
Vitesse 0-2 FC Groningen Suarez 0-1 Nevland 0-2 Ruststand 45 mins: Vitesse 2-0 RKC Lazovic 1-0 Lazovic 2-0
So...I think this competition is kinda dead. Sjonnie K has left the building due to nightshifts...don't think rkc fan is gonna catch up as well. It's a pitty that after 17 weeks it's over......
jup volgens mij is 't dood. naja ikga in de vakantie in iedergeval 1tje opzetten voor een niet al te grote groep die bekend staan om hun wil om een toernooi af te maken. maar eerst me toetsen maken aankomende week