Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam zojuist het volgende op Ebay tegen. Samenvattend bied iemand een guide aan om zelf je xbox te repareren. Hij claimt dat slechts 6% van de xbox'en met de ring of death niet te repareren met deze guide. Voor nog geen 7,50 euro kan het de moeite waard zijn als we straks geen garantie meer hebben. Mocht iemand het proberen dan kunnen die guide natuurlijk wel delen ;-) Aan de reakties op ebay te zien hebben inmiddels 235 mensen de guide gekocht en waren ze allemaal tevreden...

    link naar de veiling

    Do you receive the following 3 Red Light Error when trying to boot your Xbox 360 ?

    This auction is for my detailed Guide on how you can easily fix your Xbox 360. My guide will show you how to easily fix the 3 Red Light Error and also covers Over heating consoles, Graphic Errors, and Freeze Ups.

    Eliminate the time, trouble, and expense of shipping your console back to Microsoft and waiting for 2 weeks+ to find out if your precious Xbox 360 is even repairable. With this Guide you will learn how to fix your Xbox 360 and be back up and running in about an hour.

    I have personally fixed hundreds of Xbox 360’s. Microsoft wants you to send the console back to them for any of these errors. You can expect their typical charges to run $140+ shipping. Here is an opportunity for you to gain the benefit of my experience in repairing these Xbox 360’s for a minimal investment.

    By using my Guide, your Xbox 360 will be back to this beautiful sight shown above!

    I am also including a guide that explains how you can purchase an Xbox 360 with the 3 Red Light error, fix it, and then resell it for a very large profit!

    I know that you’re very excited about playing your Xbox 360 once again! As soon as I receive payment via Paypal I will instantly email you the needed information to download the Guide.

    About 6% of Xbox 360’s that receive this error cannot be repaired. This means that you have a very good chance of saving your Xbox 360 console! Repair may require a few items from your local Radio Shack or hardware store. Chances are you already have these items.

    By following the information contained in this Guide, your Xbox 360 should be back up and running in about an hour. I will do everything in my power to help you get your Xbox 360 back to its original state.

    I am the Original Author of these Guides. There are many users on eBay who try to impersonate my Guides, but only I can provide the updated and extensive information on how to fix your Xbox 360! I have used the methods outlined in this Guide to fix hundreds of Xbox 360's and I'm always willing to help you if you have any questions! Thank you for taking the time to view my auction and happy bidding!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ken genoeg mensen die hem pas hebben en al snel stuk zijn gegaan.

    Maar wat ik niet snap he, als ik nu een andere 360 terugkrijg met een andere Serial. Hoe kunnen ze dan nog gaan weten hoe lang ik nog garantie heb. Want mijn eigen 360 staat volgens mij niet op de goeie gegefens ( Geen 2dehands maar te snel gewoon wat ingevuld dacht toch dat het niet nodig was )
     
  3. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als je van hun een nieuwe console krijgt, wordt het bij hen geregistreerd. Zo kunnen ze bijvoorbeeld zien welke console(met welk serial) ze naar je hebben toegestuurd. Elk serial en tevens garantie is persoonsgebonden.
     
  4. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, hierbovenop nog een vraagje: wordt je garantie verlengd als je je Xbox 360 gereparaard teruggestuurd krijgt?

    Bvd voor een antwoord :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, het blijft altijd 2 Jaar.

    @ Halo: Oke bedankt! :thumbs:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ LangeJan: mooi werk! Kan je een leuke extra duit opleveren als straks de eerste garanties van mensen verlopen zijn.
     
  7. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook een item voor Kassa worden. In een discussie op het Tweakers.net-forum vertelde iemand dat hij door Kassa gecontacteerd was nadat hij had geschreven dat zijn 4e Xbox was overleden. Ze zijn dus met een vervolgitem bezig.
     
  8. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was mijn box dood maar vanochtend deed hij het weer??? Uiteindelijk kwam het probleem van vastlopen weer terug, dus heb ik maar ff gebeld. Tijdens het gesprek nog wat dingen geprobeerd maar hij liep weer vast. Nu gaat het minimaal 25 werkdagen duren voordat hij gemaakt is. Dat is dus totaal 5 weken!!!!!!!! Ben ik niet blij mee:'-(:'-( Ik krijg geen andere die alvast gerepareerd is, schijnt nieuw beleid te zijn. Degene die van jouw is krijg je dus ook gerepareerd terug.

    Afwachten hoe dit gaat lopen.......

    Iemand een tip voor een doos??? om hem in te stoppen als ups hem op komt halen.
     
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is ook overleden. MS gebeld, wat een niveau daar, en een mail met de bon gekregen. Maar Welk deel vd bon moet je precies op het pakket plakken? Alleen het deel onder het gedeelte waar je je handtekening zet of gewoon alles? Want aan de rechterkant zit ook een soort barcode ofzo...?

    PS: het pakket waar je em indoet, het maakt toch niet uit als dat van een scherm ofzo was... :p?
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerder vanavond maar weer eens gebeld, effe peilen wat de status is. Man wist te melden dat hij is aangekomen (volgens UPS op 14 juni), en dat hij voor komende week op de planning staat voor reparatie (uh huh ;)). Van verwachtte retour datum kon hij niks zeggen.
     
  11. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik was er al bang voor... Bedankt voor je duidelijke uitleg.:thumbs:
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik bied de guide gratis aan! NOOIT guides kopen via ebay, zijn gewoon samenraapsels van tutorials van internet.
     
  13. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, even googlen op wat termen en bijvoorbeeld "torrent" levert de guide al snel gratis op. Heb 'm net even bekeken, maar verwacht geen snelle oplossingen, zag er allemaal behoorlijk technisch een ingewikkeld uit.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat nu alleen niet zo leuk is, het is vakantie! En ja je Xbox is in Duitsland :):
     
  15. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu doet m'n Xbox 360 het weer wel! Wedden dat 'ie het straks niet meer doet zodra ik hem uit heb gezet? Vind 't wel vreemd dat 'ie het soms wel gewoon perfect doet en dan start 'ie gewoon niet meer op en krijg je de Red Lights.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die gaat serieus crashen binnenkort, hebben er meer last van. Eventjes een rlod en daarna helemaal kapot.
     
  17. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    was bij mij ook hij begon met die rode lights en toen kon ik de volgende dagen nog spelen maar sinds maandag vorige week is komen alleen die rode lichjtes :eek:
     
  18. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff weer op die site gekeken om de repair-status te checken van mijn console. Zie ik nu dat het serienummer is veranderd en er staat geschreven "no pending repair". Dus ik denk (hoop) dat ik deze week mijn (euh, andere) console weer in mijn bezit heb.
    Dan had die supervisor, die me vertelde dat ik de 360 aankomende week 100% zeker terug kon verwachten, deze keer toch gelijk.
    Het heeft ook lang genoeg geduurd ( sinds 24 mei staat de 360 al in Duitsland ).
    Ben benieuwd hoelang ik op Viva Pinata ( compensatie ) moet wachten.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat was ook alweer de url van die site? thx :)
     
  20. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina