Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik vroeg me af of er bij dit gedeelte van het forum genaamd 'forum' dus waar ook xbazar staat en frontpage polls, of daar niet nog een forum bij kan kan komen genaamd 'members', waar elke member een eigen thread krijgt die over zichzelf gaat, als een soort myspace. Dus waar je je eigen muziek op kan zetten en filmpjes en info, foto's ed. Dat lijkt mij wel vet op zich.

EDIT: de topicnaam moest eigenlijk zijn 'members'

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat voegt naar mijn mening niet zoveel toe aan Xboxworld.nl, en heeft meer weg van profiel sites. Dan kun je beter in je signature linken naar dergelijke sites waar je een profiel hebt. :) Er is wel een 'even voorstellen' thread in ASEL.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind wel dat het iets toevoegd, maar het is gewoon onmogelijk. Er zijn hier té veel actieve members. Dan posten die allemaal zo'n topic. En dan krijg je dat iedereen in een aantal topics post en dat 90% van de topics niet of nauwelijks word bezocht. Dat heeft gewoon geen nut.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Orc's PagInahhh!

Oh my gawd, hoe gaat het mensjes! Dit is dus mijn pagina met allushz wat je mah over mie wilt weten tooocchh!!! (K) \o/ Ik heb ook nog allemaal picca's van toffe dieren enzo van me hobbies hier, dus lees lekkah verder toch?

Favoriete huisdier: Oeh moeilijke maar ik vind de kat van de buren echt super, en de hond van de buren verderop!
    Hier een picca van een hond: [​IMG] Mah das niet mijn hond toch!!!
    Favoriete filmster: uhhhmm, J. Lo want die is phat lekkah toch? En ze maakt ubah gushi films!
    Favo games: Uuh die games met 50 CT enzo sijn altijd supah goed toch!!

Dit is fifty voor wie niet goed van kwaliteit houd en hem niet kent ofso! Haha~!
    Favo XBW membah!: Mah vrienden van me modclubje noh, MOD TEAM XBW 4 LIFE TOCH JONGUHS!! (K) (L)
    Favo nummer op dit moment: Dat ene nummah van Party Squat aaaight!! Me Mod club homies weteh wat ik bedoel!!
    Favo nummer ooit: Allus van fifty cent D~oh!

Roses are red, violets are blue..
    Xbox is groen, maar de 360 wit en vet gaaf en ik hou van YOU!! (K)

En van pony's

En betah laat je ff berichtje achter toch! En add me als je friend enso! OnE~LuV

/Mod
    Reacties-----------------------------------------------------------------------
    00/\/\9! 0®©Ri5t MyN DuShiii 4ever!!!

(K)(L)(L)

-MeNeErE-
    -------------------------------------------------------------------------------

En nou ga ik weer even me leven zoeken.. :+

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    was dat nou serieus?

maar het idee was nog maar pril en net geboren :+ ik moest het nog ff verder uitdenken hoe het geen forum wordt dat volstaat met dingen als bij orcrist hierboven.

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, mooie spot hiero:p

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je eigen pagina op de frontpage, daar kan je het "orcrist verhaaltje" kwijt mocht je daar echt behoefte aan hebben.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol vrij kansloos idd, wat boeit mij het leven van de members hier nou?
    Zolang ze elkaar niet oplichten, vind ik het prima, meer hoef ik niet te weten.
    Een trusted members list lijkt mij nuttiger.
    Lol @Orcist die er toch wat van maakt. :9

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    als de mods hier eens een poll van maken: 'ja!' of 'nee!'

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eh, nee?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @Orcrist: :D

ach en verder doet het mij weinig, er zijn echter fora zat waar het wel ontzettend goed loopt.

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem een hyves account ofzo? Of, discodudes? ....

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is eigenlijk precies zoals Danger zei, als je echt zoiets wil kan je het daar kwijt.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad.

Lijkt ons vrij nutteloos en nou iedereen het levensverhaal van onze admin weet, kan hier ook weer een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina