De editmode is terug Dat vind ik dus ECHT goed nieuws! Kun je de transfers die door het seizoen heen plaatsvinden gewoon netjes bijhouden. Top!
Straks komt er weer een podcast, ik hoop dat er wat nieuws instaat... Ik hoorde dat het eerst volgende nieuws pas 5 Juli komt ?
Waarschijnlijk denk hij we leven in 2007, hoe kan je dan al Pes 2008 hebben Hij snapt denk niet dat Pes7 en Pes 2008 hetzelfde zijn
In feite weten die gasten van de podcast wel nieuwe dingen, maar ze zitten vast aan een contract om tot 5 juli hun mond te houden. Ik denk echter dat ergens op het internet wel iemand voor die tijd zijn mond voorbij praat Als die lui zich niet aan hun contract houden, verliezen ze hun contactpersoon en kunnen ze in de toekomst ook geen nieuws meer verwachten.
De nieuwste is nummer 4 en die zou vanmorgen uitkomen. Beetje later geworden maar dat kan nu elk moment gebeuren
Ok, dan wacht ik het rustig af. Ik verwacht geen grote nieuws feiten, maar alles is meegenomen. Trouwens Han, ik zag dat Peslive ermee op is gehouden
Ja, maar zeer binnenkort sturen we de leden van PESLive een mailtje waar het tijdelijke nieuwe forum is en in de tussentijd wordt gewerkt aan een nieuwe PES-site De podcast is er trouwens nu
Ok, heb nu niet de tijd om hem te luisteren, doe ik waarschijnlijk straks. Post jij weer de belangrijkste nieuws feitjes die in deze podcast staan ?
My god wat lullen die gasten veel en soms lekker onduidelijk.. Heb ff geen tijd om verder te luisteren, maar wat op 1 van de vorige pagina's in een lijstje gezet is schijnt te kloppen. Verder blijkt Bayern Munchen de enige duitse club te zijn waarvan ze de licentie hebben, omdat FIFA blijkbaar de rechten heeft voor heel de Duitse competitie. Degene van Konami (?) die de podcaster aan de lijn had wilde bevestigen dat de beelden van de PC en 360 versie zijn maar wilde op de vraag of ze ook voor de PS3 gelden geen commentaar geven