The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor deze uitspraak heb je een OW gekregen (de volgende keer een Ban), als je over een game praat welke nog niet in de winkel te koop is.

    De volgende die loopt te pronken krijgt een BAN (als deze de game heeft voor de release)

    Natuurlijk mag je wel hier het originele spel met boekje + je naam hier posten om je onschuld te bewijzen
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de game inderdaad langer duurt dan 5 of 6 uurtjes....en dat de A.I. wat beter is dan in de filmpjes (en ja srry ik blijf het herhalen totdat ik het zeker weet!! :D )
     
  3. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
  5. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze dan ook niet voor de mp kopen. Moet wel zeggen dat ik het niet eens onaardig uit vind zien die multiplayer.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow wat zijn hun slecht bij de multiplayer....
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem kopen voor de singleplayer......

    Rainbow blijft fantastisch in multiplayer en speel ik dus nog dagelijks
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben aan het twijfelen gegaan. Wilde deze game eerst ook direct kopen....maar er zitten meer vette spellen aan te komen en vrienden van mij kopen dit spel ook al (weliswaar PS3 versie maar toch). Ik denk dat ik deze vooralsnog ff skip, persoonlijk kijk ik ook meer uit naar BioShock om eerlijk te zijn :)
     
  9. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze gewoon halen hij lijkt me zo vet
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mij lijkt de darkness erg vet,
    zit er op te w88.
    nog een paar dagen:b:
    ik kijk ook uit naar bioshock maar dat duurt nog ruim 2 maanden:9
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, het lijkt mij ook nog steeds een vette game....maar ben nog met verschillende games bezig + er komt nog een en ander uit wat bij mij meer prioriteit geniet. Tegen de tijd dat BioShock in de winkels ligt hoop ik toch wel wat spellen uitgespeeld te hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De mp ziet er in iedergeval niet boeiend uit, maar het gaat toch meer om de singleplayer.

    Alleen in deze tijden overlord, bioshock etc etc >_> wordt het toch een moeilijke keuze.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek het zelf ook niet meer....ze moesten die demo maar eens uitbregen...Ik denk dat ik gewoon de meute volg met welke games die nemen :p Dus ik kijk wel wat jullie hier doen...ik vind overlord en The Darkness beide wel vet maar kan er maar 1 kopen 8) Hoe kut...
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Veel mensen hebben dit volgens mij maar >_> van 1 game is d'r een demo en van de andere niet.

    Ze mogen idd wel ff opschiete met een demo.
     
  15. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Die demo komt hoogstwaarschijnlijk pas na de releasedatum (vrijdag a.s.) uit
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik denk dat de demo later komt dan vrijdag.
    las dit net op de my space site van the darkness.

    20 jun 2007, 00:00
    The Demo
    To my Brotherhood,

    Here's the story with the demo:

    As I've said before, the game will ALWAYS take precedence and priority over a demo. That means that if the game is falling in behind in something or something isn't working right and needs fixing the people working on the demo will be pulled and made to work on the game. Making a demo is like making an entirely new game. I know you might think, "but if they have a finished level can't that be the demo?"

    It's not that easy. Demos need to pass a different set of criteria set by MSFT if it's for the Xbox 360 and Sony if it's for the PS3 than the full game. Otherwise we can't release it. The full game has to pass the criteria too in order to pass or "go gold", but those things (called "TCRs" for MSFT and "TRCs" for Sony) are usually worked on at the end once all the game stuff is finished.

    Also, keep in mind the demo has to be as polished and indicative of the final product as possible. If the demo sucks then all of you will think the full game sucks. Moreover, the demo has to play differently so you can get a feel of the overall game and want to play more. I know there are some games like God of War and God of War II that took the first level and they were awesome. But those first levels also gave you that overall feel for the entire game. A single level won't necessarily do that for all games because maybe you wont have enough powers or the level only makes sense and plays well because of the preceding and succeeding levels.

    Now, for all the doubters and non-believers in our midst, your purported reasons for why the demo is delayed are laughable at best. Woe be to you who've written that we are "afraid" to post a demo on Xbox Live because of the competition from all the other demos on there. Or those who thought we are intentionally delaying the demo because you think the game is overhyped and that the demo will show how allegedly bad it really is. When the reviews hit next week you will be lucky if I let you polish my shoes with your tongues. We get the review scores early so I know what they are already. You'll have to wait until then before everyone has self-posted evidence of how big a fools you all are.

    Your naivete aside, I will tell you exactly why the demo is late. We hit a few snags of the full game and were at risk of being late and missing the release date by a week or two. So we pulled people off the demo to work on the game and now we are on time for release of 6/26 (it SHIPS on 6/25 but will be IN STORE on 6/26). It's axiomatic.

    I was told we will be submitting the demo this week for approval. We will have to wait about 2 more weeks to get approval (hopefully) and then post it on XLM and PSN.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Boeiend die demo.... stelletje schrapers die zitten te zeiken over een demo.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Multiplayer ziet er nog beter uit als ik had verwacht! Alleen jammer dat die gasten fokking slecht waren. Het leek wel alsof ze met een hand de controler bestuurde en in de andere hand de videocamera.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Zeker wel boeiend! Want de demo moet mij uiteindelijk gaan overtuigen :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Games kosten geld :p je wilt ze vaak wel ff spele voordat je ze gaat kopen. Zeker dat je nu 2 games wilt kope en je hebt niet genoeg geld voor beide games.
     

Deel Deze Pagina