1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is eigenlijk het verschil tussen een plasma en een LCD scherm?
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    omfg lol

    Lees anders ff de beginpost door, en de rest van t forum. Of zoek anders op www.google.nl ;)
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ben nog al n00b op dit gebied:9
     
  4. shellshock

    shellshock Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil me 360 op hd aansluiten maar ik heb geen poort voor de rode en witte audio kabels(op zelfde kanaal). ik kan alleen Digitaal audio die ik in de tv in moet doen en ook in de HDMI-kabel (dat kastje wat je in de 360 moet deon met dat switcher voor TV of HD.)

    Waar kan ik zon kabel kopen?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok ik begrijp echt helemaal nix van je post.

    Leg het nog eens uiot, maar dan dat iok het kan begrijpen :confused:
     
  6. shellshock

    shellshock Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    geedit. Duidelijker?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hoeft er niet speciaal een nieuwe post voor te openen.

    Waarschijnelijk moet je een Optische<>Coaxiaal Adapter kopen.
    Dit aparaatje maakt van het optische Signaal van de Xbox360 een electrische signaal.

    Tekoop bij Conrad voor € 19,95'
    [​IMG]
     
  8. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welk merk en type tv heb jij jouw xbox360 aangesloten?
    En heb je al in de handleiding van de tv gekeken?, Daarin word meestal uitgelegt hoe je je apperaten kunt aansluiten op de tv.

    ---

    Woensdag word mijn lcd tv bezorgt.
     
  9. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zeker mogelijk, tenminste bij 32"
    Sharp heeft een tijdje terug een 32" FullHD aangekonidigd als ik me niet vergis.
    <32inch FullHD zal denk ik (nog) niet mogelijk zijn en denk ook niet dat deze er snel zullen gaan komen vanwege het minimale verschil.

    Je hebt helemaal gelijk, het is ongeveer 2.4x zo scherp als HD-ready (al heb ik verschillende advertenties gezien waarin ze aangeven dat het 5x scherper is ;) )


    Ik ben helaas toch echt van mening dat je lichtelijk afgezet bent. De nieuwste modellen van Philips komen in Juni/2007 (juist, deze maand) en zullen ongeveer over 1-2 weken verschijnen. Deze PFL serie heeft een paar grote verbeteringen t.o.v. zijn voorvangers. Het feit dat je aangeeft dat de tv slechts pixel plus 2HD bevat en niet eens pixel plus 3 HD, de laatste versie, geeft al aan dat het echt niet een topmodel is. Over 1-2 weken komen dus de nieuwe modellen uit die gebruik maken van perfect pixel HD en dit is nog 10x krachtiger dan pixel plus 3HD. Ook heeft deze serie LCD ambilight, wat een grote verbetering is ten opzichte van de oude TL ambilight (verlichting aan de zijkant/bovenkant van je tv dat meekleurt met het beeld). Maar voor zover ik weet heeft zelfs geen enkele 27" tv ambilight.

    De Philips 32PFL9632 die ik over enkele weken ga aanschaffen zodra dit model te koop is gaat ongeveer 1600-1700 euro kosten (adviesprijs 1700e). No way dat die tv van jou (de grootte laten we even buiten beschouwing, we doen net alsof 32" en 27" even goed en even duur is) beter is dan deze tv ;)
    Toch zou ik graag het modelnummer willen weten, dan kan ik opzoeken wat deze tv werkelijk kost (adviesprijs+goedkoopste prijs). Die hyperlinks van je werken namelijk niet. Vergeet niet dat "gewone" winkels erg duur zijn in vergelijking met webshops. Dit verschilt natuurlijk ook per winkel maar ik ben prijsverschillen van meer dan 700 euro tegengekomen!! (1140e tegen 1799e bijvoorbeeld voor de philips 32pf9731). Je moet goed opletten waar je de tv koopt en niet zomaar op een praatje van de eerste de beste vriendelijke verkoper vertrouwen.

    Toch gefeliciteerd met je aankoop. Het zal ongetwijfeld een mooi apparaat zijn waar je nog veel plezier van zult beleven :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de VS en Japan kan je 32" Plasma's en 32" FullHD LCD's kopen.
    Dit zou ook in Europa mogelijk moeten zijn !!
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Lelijk? Dat is een kwestie van smaak, ik vind het een zeer mooie tv. Je snapt blijkbaar weinig van mijn verhaal. Het is geen impulsaankoop (ik dacht dat je mijn bericht gelezen had?) Ik ben bij meerdere winkels afgeweest en heb me verdiept in verschillende tv's op internet en in de winkel en deze tv heeft gewoon een superieure beeldkwaliteit, dus dat is zn geld wel waard. Hij was 1080 euro. Ik heb liever een goede tv van 26" dan 2 minder goede tv's van 26" hoor. Veel mensen kiezen eerder voor grotere tv met mindere kwaliteit dan dezelfde maat tv met betere kwaliteit, en ik doe dat niet, omdat hij anders toch niet in de kast past. En naast dat hij oa qua Pixelplus 2 stappen hoger zit dan de tv's waar jij het over hebt is hij ook op andere punten veel beter, zoals de refreshrate en nog meer dingen, het is gewoon een toptv, en dan is het logisch dat ie een paar honderd euro duurder is dan die Samsungs etc. En die garantie heb ik er bij gekocht zodat de tv 2 jaar langer garantie heeft en ook alles vergoed wordt, voorrijkosten, onderdelen, eventueel vervangen door nieuwe tv, arbeidskosten, en geloof me, dat soort dingen gaan je veel geld kosten als je dat zelf moet betalen wanneer je tv kapot gaat.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zou kunnen, op 26" tv's heb je volgens mij geen FullHD, en dat is ook niet nodig voor dat formaat tv's.

    Het is een feit dat de LCD tv's elkaar snel opvolgen en verbeteren, maar dit is wel degelijk het topmodel van de Philips Cineos reeks, dus ik ben zeker niet afgezet. het is gewoon een zeer goede tv die zijn geld waard is De een heeft dit er wel voor over, de ander niet, de een kiest weer hiervoor bij de aankoop van een tv, de ander weer voor iets anders. Ik respecteer dat van iedereen, maar als je het niet eens bent met de keuze van een ander is er nog geen sprake van een miskoop of afzetterij.

    Goede tip idd dat je niet op verkooppraatjes af moet gaan, want ik ben in 5 winkels geweest en alle 5 de winkels hebben weer een ander verhaal met een voorkeur voor een andere tv, maar bij de It's heb ik me goed laten informeren en hij heeft veel dingen verteld en gedemonstreerd en uiteindelijk kies je dan toch voor een winkel en tv.
     
  13. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb voor 1200€ mijn TH42PV70 gehaald en die blaast die philips lcd's weg... toch veel plezier ermee!
    Tip: Ga voor een HD-PLASMA!
     
  14. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal
    ik heb een vraagje

    ik heb sinds 2 weken de Samsung LE32R82B en t beeld is prachtig als ik spul vanaf me PC, Xbox360 of me DVD speler bekijk, maar als ik TV wil kijken dan is t beeld echt slecht. Ik heb Digitale Televisie van KPN en heb het Samsung SMT-1000T kastje. ik weet niet of dit enig invloed heeft maar ok.

    ik heb al heel wat met de instellingen zitten kloten, maat ik krijg het beeld echt niet scherp=(

    weet iemand wat ik kan doen ?
    alvast bedankt
    groeten halo nerd\o/

    [sorry als deze vraag al gesteld was, maar ik had geen zin om 84 pagina's door te lezen:cool:]
     
  15. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hele mooie tv, zeker een van de beste 26 inch modellen van het moment, je hebt er echter veel te veel voor betaalt. Op het internet heb je hem al voor zo'n 800 euro.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Om een of andere reden is de LE32R71B nu duurder geworden :confused: Omdat hij nu moeilijker te verkrijgen is ofzo? De R81 en de R71 zijn nu (met de verzendkosten meegerekend) 15 euro in prijs verschillend...

    En heeft er iemand in Brabant (omgeving Schijndel) toevallig een Samsung LCD te koop staan?
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik koop hem liever in de winkel, dus ik vind dat niet teveel betalen ;) Maar ieder maakt zijn eigen keuzes heh :)
     
  18. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een LE32R71 weggedaan, was 4 maanden oud. En nog in de buurt ook...:eek:
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat is een behoorlijk goede vergelijking ja, een LE32R71 is al beter dan wat ik nu heb. Ik ga de tv alleen gebruiken voor xbox360 en pc, beetje voor evt. hd-dvd en dvd's. De lagere reso van plasma zat me een beetje tegen, maar aangezien panasonic nu met een full hd plasma komt. En als ik geen verschil zie in de winkel dan kan het ook wel die hd ready plasma worden van panasonic de pv700. Ga ook de samsung 40LEM86 ook vergelijken natuurlijk.
     
  20. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent wel heel hardleers he, terwijl er al tig keer is gezegt dat je bent afgelegt.. :+

    eerst de prijzen op internet checken, dan pas naar de winkels gaan.

    daarom heb ik 650 betaald voor mijn LE26R82B ipv 750, en ik heb er nog eens 5 jaar garantie bij voor dat geld. dus feit blijft dat je je hebt laten oplichten door een verkoper!

    maar toch veel plezier er mee! :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina