Het is wel zeker mogelijk, tenminste bij 32"
Sharp heeft een tijdje terug een 32" FullHD aangekonidigd als ik me niet vergis.
2inch FullHD zal denk ik (nog) niet mogelijk zijn en denk ook niet dat deze er snel zullen gaan komen vanwege het minimale verschil.
Ik ben helaas toch echt van mening dat je lichtelijk afgezet bent. De nieuwste modellen van Philips komen in Juni/2007 (juist, deze maand) en zullen ongeveer over 1-2 weken verschijnen. Deze PFL serie heeft een paar grote verbeteringen t.o.v. zijn voorvangers. Het feit dat je aangeeft dat de tv slechts pixel plus 2HD bevat en niet eens pixel plus 3 HD, de laatste versie, geeft al aan dat het echt niet een topmodel is. Over 1-2 weken komen dus de nieuwe modellen uit die gebruik maken van perfect pixel HD en dit is nog 10x krachtiger dan pixel plus 3HD. Ook heeft deze serie LCD ambilight, wat een grote verbetering is ten opzichte van de oude TL ambilight (verlichting aan de zijkant/bovenkant van je tv dat meekleurt met het beeld). Maar voor zover ik weet heeft zelfs geen enkele 27" tv ambilight.
De Philips 32PFL9632 die ik over enkele weken ga aanschaffen zodra dit model te koop is gaat ongeveer 1600-1700 euro kosten (adviesprijs 1700e). No way dat die tv van jou (de grootte laten we even buiten beschouwing, we doen net alsof 32" en 27" even goed en even duur is) beter is dan deze tv
Toch zou ik graag het modelnummer willen weten, dan kan ik opzoeken wat deze tv werkelijk kost (adviesprijs+goedkoopste prijs). Die hyperlinks van je werken namelijk niet. Vergeet niet dat "gewone" winkels erg duur zijn in vergelijking met webshops. Dit verschilt natuurlijk ook per winkel maar ik ben prijsverschillen van meer dan 700 euro tegengekomen!! (1140e tegen 1799e bijvoorbeeld voor de philips 32pf9731). Je moet goed opletten waar je de tv koopt en niet zomaar op een praatje van de eerste de beste vriendelijke verkoper vertrouwen.
Toch gefeliciteerd met je aankoop. Het zal ongetwijfeld een mooi apparaat zijn waar je nog veel plezier van zult beleven
Klik om te vergroten...