Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jep!:) TDU is ook de eerste game die RPG en racen combineert. O wacht, ik vergeet SCAR (Squadra Corse Alfa Romeo). Maar daarin kan je niet je eigen char uitkiezen, en ook niet je char costomizen en veranderen.:)

Ik denk niet dat TDU2 alle features krijgt die hier opgenoemd worden, maar weather conditions komen zeker.

2. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Yeeeh\o/\o/\o/
    Maar ik hoop ook dat je met sneeuw eerder drift en met regen en als de zon schijnt weer niet.

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Waaruit haal je dat? Bron?

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De engine van GT met de vrijheid van TDU. Dat wordt een TOP game!

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Doelie, staat in dat stukje tekst in de openingspost. :) Maar echt zeker is het nog steeds niet.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Heb de startpost zo goed mogelijk geupdate.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    k zou eigen lijk ook wel wille dat in deel 2 er bijv ferrarie's en lambo's enzow in het normale verkeer rijden

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan dat niet helaas, omdat je die auto's makkelijk kan beschadigen en dat willen de fabrikanten niet om hunzelf te promoten. Of ze moten het verkeer onbeschadigbaar maken maar dat is niet leuk.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is klets, want bij gamekings hadden ze zo'n interview met een of andere gast van Forza 2 en die zei dat dat hele verhaal van 'de fabrikant wil niet dat haar auto's kapot kunnen, want dat is slechte reclame' gewoon klets is en dat de makers gewoon geen zin hebben om een schademodel te maken.

en dit kan ook nog in de startpost:

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ben blij dat er een officiele releasedatum is, maar het duurt nog wel even jammergenoeg.. :mad:

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    oki:b:

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ferrari's en Lambo's enzovoorts in het verkeer zou me niks lijken. Dan zou het niet meer leuk zijn om dat verkeer eens goed op z'n donder te geven. :9

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar, ik beukte gister een Suzuki Grand Vitara (daar leek ie op), puur om stress kwijt te raken.8) Dat wil ik niet bij een Lambo Murcie doen. Dan mogen ze wel verneukte afgetrapte 2CV's en R5's in het verkeer doen, mits die auto's dan ook koopbaar worden.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op zich vind ik het niets uitmaken dat de auto's niet echt zijn maar gewoon verzonnen, maar ze moeten er wel meer verschillende in het spel doen. Het zijn er nu echt veel te weinig. En de AI moet echt ontzettend veel verbeterd worden. In TDU1 lijkt het wel alsof de auto's in het verkeer het gewoon helemaal niet merken dat jij daar rijdt.

En zijn er eigenlijk nog meer Test Drive spellen? Want in reviews wordt er vaak gesproken over 'er is weer een nieuwe test drive genaamd unlimited'. Dus dan zou het waarschijnlijk geen Test Dive: Unlimited 2 heten. Dus misschien kan de topicname nu veranderd worden (zolang er geen officiele naam is) naar: Test Drive Untiteld. Best grappig toch? :+ En het slaat ook nog eens ergens op.

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De AI moet zeker verbeterd worden, nu zijn vooral de offline racers crappy.:mad: Het gewone offline verkeer is best wel oke, maar de AI kan veel beter. Meer verschillend verkeer hoeft niet zo nodig van mij, maar méér verkeer zou zeer welkom zijn. Nu is het in een normaliter zo'n drukke stad als Honolulu erg stil. Ze moeten het dan ook zo maken dat er soms in de hoofdstad een enorme ontstopping is, ook file op de snelweg, maar in buitenstreken rustiger._O_ Er moeten eigenlijk ook voetgangers komen, en dat het verkeer, de voetgangers en de wouten instelbaar zijn. Ook moeten er minder bugs komen.

Begrijp me niet verkeerd, i love TDU, ik zou het ook niet erg vinden als er maar 10 procent van alle dingen die hier opgenoemd inkomen.;) Het enige wat echt verbeterd moet worden is de AI.

Test Drive Untiteld is erg grappig verzonnen trouwens!:thumbs:

Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    /EDIT: ho shit verkeerde topic.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Ik vind het ook vaak erg rustig, ook in de drukke steden zoals Honolulu inderdaad. Wel jammer natuurlijk, maar die ideeen met ontstopping en file's op de snelweg zou ik ook tof vinden. Het offline verkeer is best aardig vind ik, als je op de rechterstrook rijdt en je wilt inhalen, zullen ze ook aan de kant gaan.

Voetgangers bij TDU2 zou me wel grappig lijken, maar dan moet je ze niet kunnen aanrijden/vermoorden. Zoals bij Midtown Madness zou me wel leuk lijken, want daar sprongen de voetgangers altijd net precies opzij, het maakte niet uit hoe je de mensen wilde aanrijden het lukte toch niet. :9 \o/

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha! Jawel! Daar heb ik heel lang op gezeten, maar het is me gelukt! In MM3 had ik er 1 aangereden. Alleen hij ging gewoon door de auto heen.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Whahaah! :D Ik geloof ook wel dat je daar lang over hebt gedaan, want die voetgangers waren goed uitgewerkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina