1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers? Overlord? The Darkness? :p En ik kan nog steeds niet kiezen :'-( En ik mag dan hopen dat Fable 2 wel groot is....:'-(
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom had lionhead studios niet kunnen zeggen:
    fable 2 will be released in 2019!!
    dan blijkt hij in 2008 uit te komen, en valt het allemaal mee:D
    nu raakt iedereen weer wat geïrriteerd:mad:
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable 1 nooit gespeeld, alleen dit spel lijkt me wel leuk,

    alleen ik heb dus echt geen flauw id wat voor soort spel dit is?

    eerst dacht ik dat het een beetje free-roaming is, maar nu zag ik die soort van bar fights, en toen ik die hond zag dacht ik aan een soort sims,

    kan iemand voor wat opheldering zorgen?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Transformers... movie game. Nuff said.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je doet net alsof alle movie games crap zijn.... :x


    :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Inderdaad. Ben vergeten welke goed waren, maar het zijn er maar bar weinig op al die jaren. :9

    Fable 2 wordt daarentegen volgens mij helemaal toppie.
     
  8. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle movie games zijn toch crap :)? Of heb ik wat gemist de laatste jaren :eek:
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat helpt|:-

    m&m is een rpg net als oblivion, alleen toch 2 hele soorten andree games,

    bv, is het free-roaming? wat is het doel van het spel? want totnutoe vind ik het allemaal heel vaag, en in die diary is die ene man wel heel gek op z'n hond

    @ subwoofie: je hebt nix gemist:p
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Chronicles Of Riddick was de afgelopen generatie van Xbox toch echt de mooiste FPS op dat platform hoor, daarnaast was de gameplay ook nog eens erg goed. Oftewel je hebt die titel gemist, hoewel ze bezig zijn om hem op de 360 en PS3 te zetten.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zelf wat op onderzoek uit gaan mag ook hoor :thumbs:
    Forum is om informatie uit te wisselen, niet om het allemaal voor te kauwen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan de Lord of the Rings games toch echt niet slecht noemen hoor :eek:
    En vanaf deel 5 zijn de Harry Potter games ook niet meer slecht.
    En dan heb je Chronicles of Riddick nog, en ....ehm... dat was het denk ik ik 8)
     
  13. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Afwachten dan maar. Alhoewel ik mijn zuur verdiende geld liever aan echt goede games besteed_0/
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren helemaal vergeten te posten maarja,
    2 nieuwe concept art pieces hier te vinden.
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Bijna wel alleen cronicols of riddick en somige hary potter games zijn vet :cool:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zal je wel helpen. ;)

    Fable is een RPG, maar niet als de meeste RPG's. Je hebt geen diepgaand skill-systeem waarmee je personage sterker word. Het is voornamelijk vijanden slopen, die je dan General Experience opleveren, en Will, Skill en Strength. General Exp. kan je overal aan besteden, de overige alleen aan de daarbij horende attributen. Fable is ook een RPG omdat je een open spelwereld hebt waarin je zelf beslist wat en waar. Je kan dus elk moment van A naar B lopen. In tegenstelling tot wat Oblivion nu op de Xbox360 doet ben je in Fable wel verplicht bepaalde paden te volgen, maar daar is genoeg te doen. Waar Fable vooral goed in is, is de sfeer. Elk stukje land in Fable heeft zijn eigen sfeer. Dit komt door het goede ontwerp en de hoeveelheid aan kleuren. Maar ook de muziek draagt er goed aan bij. Fable heeft één soundtrack die zich makkelijk kan meten met bijvoorbeeld die van Halo of Final Fantasy. Geweldig! Fable bevat een Main Quest, waarin je met jou personage op pad gaat om het kwaad te bestrijden en je familie te redden. Verder zijn er Sub-Quests vanuit het Gilde waar je bij zit, en gewoon losse Quests die je van burgers of andere creaturen krijgt. Door je personage sterker te maken word hij ouder. Je begint als 12-jarig jochie en kan uiteindelijk 65 worden. 't Loodje leg je (jammergenoeg maar ook gelukkig) nooit. Verder kan je je personage uitdossen met allerlei wapens, kleding, kapsels, baarden en tattoos. Genoeg variatie! Verder kan je ook nog goed of kwaad worden. Ben je goed, dan aanbidden de burgers van Albion (het land waar je speelt) je, word je kwaad dan zwichten ze voor je. Of je kwaad of goed bent is ook aan je uiterlijk te zien. Erg leuk.
    En nog veel meer!

    Als je van plan bent Falbe nog te kopen, koop Fable: The Lost Chapters. Die game bevat een verlengde Main Quests en nog een lading aan nieuwe missies, kleding, tattoos, gebieden etc.

    Fable 2 word dus zoals Fable (en The Lost Chapters), maar dan meer en beter! Voor een goed idee wat Fable 2 naast de gegevens van Fable bevat, bekijk de video op IGN 's. Je moet GDC 2007: Fable 2 Demo hebben. ;)

    Link naar overzicht
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Fable Lost chapters heb ik hier nog steeds liggen...echt super vet spel :p
     
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe duur is Fable Lost Chapters
     
  19. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Op marktplaats ben je vaak niet meer dan 10-15 euro kwijt voor TLC.

    Wat ik wel jammer vond aan Fable was dat je als je slecht was je je lekker kon uitleven en dingen jatten maar als je 100% goed wilde zijn moest je constant alert zijn dat je geen mannetjes doodslaat ofzoiets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina