Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haal Joaquin, dat is een GEWELDIGE rmf/rwf!!
     
  2. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel blijft natuurlijk de keeper. Denk dat Milan veel gekozen wordt nu Ronaldo daar speelt.
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat dacht je van Chelsea nu Drogba een stuk beter gemaakt gaat worden, dat was het minpunt van chelsea vond ik, maar 1 goede afmaker
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Milan wordt natuurlijk ook weer populair. De kans dat Eto'o komt wordt steeds groter, dan heb je met Ronaldo en Gilardino er bij toch 3 topspitsen. Met Barca heb je alleen nog meer mogelijkheden.. Henry, Ronaldinho, Messi en dan nog een bank met wat aardige invallers. Nadeel blijft het middenveld, maar die voorhoede is me toch echt super. Messi zal ook wel een flinke boost krijgen, die heeft ook een goed seizoen gedraaid.

    Hopelijk wordt de balans wat beter, en verdedigen je verdedigers is echt goed en lopen ze gaten dicht. Nu moet je dat zelf doen terwijl de man-marking bij mij toch echt op aggresive staat.. Nu heb je namelijk dat de bal naar mannen als Kaká, Adriano etc gespeeld wordt en die op snelheid en body gewoon er langs lopen.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vraag me af waarom er gigaveel teams in PES zitten als de 'ranked matches' met de top 7 wordt gespeeld:mad::mad::mad:

    Balanced ranked matches (dus verdien meer punten met een minder team) anders haak ik ook bij PES7 echt af voor rankings hoor
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat is deeltje 7 alles om Barca zal gaan draaien. Ik hoop dat de balans tussen mindere/betere teams beter is, ik bedoel Getafe (dacht ik) won toch ook met 4-0 van Barca in de beker, dat is in Pes6 haast onmogelijk.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yes nog een achievement de serie a winnen en dan heb ik de 1000 punten gehaald.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb precies hetzelfde nog, maar ben er een beetje op uitgekeken. De fouten die erin zitten gaan je steeds meer irriteren. Vooral online. Dus ik wacht lekker op deeltje 7 :thumbs:
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vooral als je tegen een tegenstander speelt van gelijk niveau. Het zou geen verkeerde beslissing zijn is de balans aan te pakken. Het nadeel is dat Brazilië altijd het beste land is, ook al is de verdediging kut. En anders zijn er altijd wel van die nare gasten die het met een 5-2-3 opstelling doen. Je zou eigenlijk verschillende stats moeten hebben voor een speler bij een club en land hoewel dat wel raar zou zijn. Maar Henry bij Frankrijk is nooit echt geweldig, maar daar wordt niet naar gekeken.

    Ook is normale stats voor Lyon, Liverpool, Sevilla zou leuk zijn.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het probleem is NIET dat Brazielie het beste land is. Het probleem is dat iedereen daarmee gaat spelen omdat er gewoon geen beloning tegenoverstaat om met een minder land aan de slag te gaan.

    De balans moet dus niet gezocht worden in het tweaken van de spelers maar in het beloningssysteem (heb een paar posts terug dit eens proberen uit te vogelen). Ik wil best met noorwegen tegen brazilie spelen, als ik dan ook 'vorstelijk' wordt beloond als ik brazilie op een gelijkspel houdt.

    Sterker nog, als je dat (bv 'mijn systeempje') zou invoeren dan denk ik dat de echt goeie pes spelers juist met mindere teams aan de slag gaan omdat ze dan nog veel meer punten (en respect) kunnen verdienen.

    Wat is er cooler dan met bv heereveen de rankings in te gaan omdat je pes zo goed in je vingers hebt (ikk niet hoor btw;)

    Als je al goed bent en je gaat dan ook nog met Inter of zo aan de slag, wat is dan de fun en de uitdaging??
     
  11. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen ik heb een vraagje voor jullie...jullie weten inmiddels dat pro 7 in de herfst deze jaar zal uit komen...maar ik wil graag video beelden zien van de next gen voetbal...maar konami had beloofd dat ze op 23 juni die beelden zouden laten zien..nou ik heb overal gekeken op internet en ik heb geen beelden of nieuws gehoord...huh! hoe kan dat!...weet iemand wanneer die informatie en beelden van pro 7 zullen komen???
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar het merendeel gaat toch echt voor de topclub. Ik zou dan ook wel vaker met andere clubs gaan spelen hoewel ik nu ook wel voor de andere clubs ga. Ik vind Spanje bv (Oké niet echt een B-land) toch wel erg fijn spelen. Ik geloof niet dat Konami dat gaat doen, ze zijn altijd al beroerd geweest in een fatsoenlijk puntensysteem verzorgen en een normale uitgebreide live-service.
     
  13. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet veel potjes gespeeld maar moet eerlijk toegeven dat het niveau van de tegenstander in mijn optiek toch wel iets belangrijker is dan het team waar ze mee 'dansen'.
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, maar wanneer je van gelijk niveau bent ben je met Getafe toch echt kansloos tegen Barca. En dat is in het echt soms wel anders.
     
  15. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen ik heb een vraagje voor jullie...jullie weten inmiddels dat pro 7 in de herfst deze jaar zal uit komen...maar ik wil graag video beelden zien van de next gen voetbal...maar konami had beloofd dat ze op 23 juni die beelden zouden laten zien..nou ik heb overal gekeken op internet en ik heb geen beelden of nieuws gehoord...huh! hoe kan dat!...weet iemand wanneer die informatie en beelden van pro 7 zullen komen???
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja die hebben nu Thierry Henry. _O_ Ik ben benieuwd hoe de elftallen er uit zullen zien qua stats enzo. Ben ook benieuwd naar Ajax, AZ & PSV.
     
  17. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een goede zet zal vinden, is dat het onmogelijk wordt om online de opstellingen te veranderen van de teams. Dit houdt in dat je rekening houdt met hoe een team voordat je er eentje selecteert.

    Dat zou de potjes realistischer maken en zullen mensen een team kiezen dat bij hun speelstijl past.

    Ik kom nu regelmatig mensen tegen die Barcelona, Milaan of Brazilie kiezen en vervolgens een hele onlogische opstelling maken met mensen op de achterlijn etc.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb zelf meer last dat je zo ontzettend veel tijd verliest omdat iemand zonodig de gehele opstelling moet aanpassen. Zelf zet ik de opstelling van te voren zoals ik het wel bij Chelsea en ga dan pas online.
     
  19. huey

    huey Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ff vraagje
    weet iemand hoe je bijvoorbeeld verdedigers bij een corner mee kan laten gaan?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kan dat niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina