Tsja, dat heb je met wat oudere spellen, ze hebben ze gewoon niet meer op voorraad! Gears of War is er gelukkig nog wel genoeg Overigens het commentaar op de WCG van 2 jaar geleden; toen werd het nog georganiseerd door een compleet andere club. Niet echt vergelijkbaar dus! Dit jaar zal het allemaal beter geregeld zijn.
Vorig jaar was ook brak. De voorrondes dan, de finale in Off Courso was wel chill. Maar welk scherm krijgen we? Een syncmaster uit de 931BW serie iig, maar breedbeeld of niet?
Gaan de poules vandaag bekend worden, bij DoA4 volgensmij al wel... ben egt benieuwd. Alleen ben fockt up geseed omdat krye me niuet in de top8 heeft gezet omdat hij niet wist dat ik Chinese G was
Eigen schuld, had je maar gewoon je normale nickname moeten gebruiken. Maar aan de andere kant, als je wil winnen, moet je iedereen verslaan.
Ik weet ok dat het mijn eigen schuld is, hoop dat Krye er nog wat aan kan doen. Ja, ik heb al een tijdje niet gespeeld en ik weet niet hoe goed septische egel is geworden maar eerst was ik denk ik 5de. Met Krye, Glyx, Billenkoek en Evil Sancta claus boven mij.
Pfff speel het nu weer ff een paar dagen. Heb het eigenlijk al lang niet aangeraakt omdat ik GoW speelde Maar ik ga nu GoW en DoA4 trainen voor het WCG. Dus het komt hopelijk wel goed
Ik hoop het ook voor je man, gun het je best wel. Maar je moet op gaan schieten met die 4e man op GoW. Zoveel tijd heb je niet meer....
Ja we zijn nu ook daarmee bezig dus ik heb het druk druk druk En dan nog tactics doornemen en dan ff clanmatch tegen jullie met Locustgod erbij???
We hebben in principe 2 sparringspartners die geen concurrentie bieden op het WCG. Dus speel geen clanmatches deze week, sorry.
We hebben een paar verassende dingetjes die we graag voor ons zelf houden idd. Die houd ik tot aan het WCG het liefst voor mezelf. Niet zo gek lijkt me