Heb de game net ontvangen, hoop dat de achievements een beejte leuk zijn (geeft toch iets meerwaarde aan de game )
Heb hem ook gekocht voor een tientje (was wel 2dehands wat niet op de site stond, maar helemaal geen problemen met de disc gehad). Zeker zijn geld waard, leuke game. Al heb je hem wel vrij snel uitgespeeld.
ik heb iets gehoord over een glitch, dat je de game maar 1x hoeft uit te spelen in bijv normaal. maar door eensoort bug kan je ook de easy/hard/insane achievements krijgen(dat je alleen nog 3x de eindbaas moet verslaan voor die achievements) weet iemand daar wat van?
vandaag en gister een beetje heeeel erg veel gun gespeeld - tis toch crap weer Heerlijk spel, speeld lekker... Achievements zijn zeker goed te doen (zeker geen moeite 700+ te halen tot de 1000!) Ik ga iig nu weer verder spelen, vermaak me er erg goed mee
Ik heb hem op de pc al uitgespeeld gewoon het verhaal en niet de side missies zou ik hem nu voor een 10tje op de 360 kopen
:{kan iemand mij miss uitleggen hoe het pokeren werkt in gun? ik snap daar echt niks van.. en wil die achievement toch scoren
hoe weet je dan bij poker wanneer je meer moet inzetten en wanneer niet? wat zijn goeie kaarten en hoe werkt het
Haha zoek even een pokersite ofzo. Heb hem ook maar weer even besteld, had hem op de Xbox en wil hem nog wel eens doen, was leuke western. Update: gisteren binnen gekregen en meteen even begonnen en helaas is die paardenrace aan het begin nog net zo irritant als op de Xbox. Graphics vind ik niet echt mooi trouwens, maar spelletje is wel leuk. Die achievements zijn makkelijk, had de vorige keer ook alles op 100% en dan heb je zo goed als alle achievements. Alleen insane en hard zal ik niet halen, want zie het me niet 3x uitspelen.
Van het weekend even uitgespeeld, was weer leuk avontuur. Raad hem dan ook iedereen aan die zit te twijfelen, is het zeker waard (kost toch nog maar 10-20 euro). En zo kort is het niet; verhaallijn op zich wel met 8-10 uur, maar de sidemissies zijn ook al snel 10-12 uur, dus je komt wel aan 20 uurtjes. Achievements zijn ook prima in orde; na 1x helemaal uitspelen zit je op 700-800. Alleen die laatste paar gold zijn frustrerend.
Haha hij is maar tientje nieuw hoor bij Dixons. Ik heb hem pas weekje, wil hem nog wel even houden om nog af en toe wat te gunnen.