Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus, Konami heeft veel liever allemaal ex-fifa spelers die zijn overgestapt op PES omdat het voetbal en de randzaker beter zijn, dan alleen maar mensen die puur voor het voetbal kiezen. Qua gameplay is PES 2x beter, alleen in de rest niet, waarom zou je dat dan niet verbeteren. Zoveel werkt is het niet, 20 nummers in een spel, van desnoods onbekende bandjes, mooiere interface en een (desnoods scripted) betere ML. Niet zoveel werk lijkt mij, maar je haalt er wel veel mensen mee over voor PES te kiezen.

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen er screenshotjes ( trailers ) ?

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ze op internet staan.

4. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er denk ik op terugkomen :/. Dit zijn de letterlijke woorden:
    Of ze nu bedoelen dat er helemaal geen Bundesliga in zit (lijkt me sterk) of dat alleen Bayern Munchen de echte naam heeft in die competitie is niet helemaal duidelijk.

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  5. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Bundesliga ? Ze kunnen toch gewoon wat verzinnen ? Desnoods zonder al die licenties, je kan ze toch aanpassen. Ik zou het erg vreemd vinden als er geen Bundesliga in komt, ze hebben al zo weinig competities. Doe er dan nog een stuk of 5/6 competities bij.

6. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, zie m'n edit. Denk dat ze gewoon de bundesliga hebben met die flutnamen voor alle teams. Krijg je ervan als 2 engelsen zo lekker vaag gaan praten 8)

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat de edit-mode betreft: Dat is bevestigd: 'a fully functional edit mode'
    En zoals het er staat lijkt Bayern Munchen inderdaad de enige uit de Bundeliga te zijn.
    Maar ja, met die editor zet je de Bundeliga er zo in; daar zullen wel patches voor verschijnen op Evo-web.

8. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, tijdens die podcasts zijn ze soms echt heel moeilijk te volgen.
    En beter een neppe Bundesliga dan geen, nu zijn heel veel spelers zonder club in de ML, das ook best nep.
    Patches ? Hoe wil je die dan op je 360 krijgen ? Of gaan ze mischien wat patches uitbrengen op Marketplace ? Lijkt me sterk, het is niet toegestaan.

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Han referring to the podcast u are an experienced hero LOL

not to forget legend hahaha

10. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    _O_Han_O_

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    LOL, deze lui hebben er gewoon kijk op, daar kan jj een voorbeeld aan nemen :D
    Kijk, nick weet hoe het moet :lol:
    Wat die patches betreft, die kan je niet op de 360 zetten, maar ik wist niet of je toevallig een PS3 had, waar het wel kan...

12. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb geen PS3, best jammer dat je het nu niet automatisch kan updaten, dan maar gewoon met de hand. Ik hoop wel dat er in de winterstop een patch op marketplace word gezet met de nieuwe tranfers etc.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zou me niet verbazen. Ze weten dat de fans daar vaker om gevraagd hebben en deze versie wordt zó uitgebreid dat het er misschien in zit, al is dit natuurlijk speculatie.

14. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgebreid ? Weet je dan al iets dat ik niet weet ;)

15. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    het is alleen jammer dat je zo'n waardeloze speler bent han hahahaha

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch een option file op de memory card zetten? Of gaat dat niet meer?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar ik weet wel dat ze er twee jaar aan gewerkt hebben en aan PES 6 maar 6 maanden. Dan trek ik die conclusie :)

Ja, ik heb tegen uwe grootheid _O_ 2x gespeeld en jij won moeizaam 1x en de andere werd gelijk ;)
    Maar je hebt gelijk hoor! Ik ben niet goed, maar ik zou nog slechter zijn als ik het met goede taktieken niet zo goed kon compenseren :)
    Kortom, ik wéét veel van het spelletje, maar ik ben zeker geen topper zoals jij ;)

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat waren wedstrijden die ik met PALERMO moest spelen :confused::confused::confused::confused:

Maar dat waren indd wel interessante potjes!

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, da's waar en ik speelde toen met Fiorentina...
    Maar goed, on topic weer :)

20. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is het wel een mooi verkooppraatje van Konami, voor mij geld eerst zien dan geloven ;). Ik geloof pas dat het spel goed/uitgebreid is totdat ik het met m'n eigen ogen gezien heb. Tot die tijd wacht ik geduldig af :9

Deel Deze Pagina