Nu ik een nieuwe LCd tv gekocht heb vind ik het ook tijd worden voor een nieuwe surround geluidje. Als eerste moet ik zeggen dat het egt eeen super moeilijke keuze is. Ik heb de afgelopen tijd van alles bekeken, beluisterd en gelezen. ( het heeft me veel tijd gekost om deze thread te lezen hahaha ) Maar ik ben tot de volgende conclusie gekomen, gezien de 3 opties:
optie 1: Ik koop een leuk home cinema setje, ik heb een hele mooi gezien van philips. deze heeft een HDMI aansluiting en kan opscalen tot 1080i zodat je ook nog wat aan die aansluiting heb. Het nadeel is dat ik me 360 alleen stereo kan aansluiten en niet DD terwijl ik eigenlijk dat wel wil. Dit setje kost 300 euro.
Optie 2: Ik koop de Logitech Z-5450 met die draadloze achterspeakers. Deze heeft natuurlijk een optische ingang en dus kan me 360 makkelijk DD op aan sluiten. Maar dan is mijn vraag ook gelijk als ik dan en dvd afspeel in me 360 die dan ook over de boxen word weergeven, want dat wil ik eigenlijk wel. Wat ik ook wil is dat ik me lcd er gewoon op kan afsluiten, zodat tv kijken ook over de boxen gaan. Ik weet niet of dit setje er heel handig voor is. Kosten: ik heb dze gezien bij Saturn voor 269 euro.
Optie 3: Ik ga voor losse componenten. Doe ik dit ben ik van alle problemen af en heb ik alle in 1. Ik kan me 360 via opische ingang aansluiten, dvd speler via HDMI en me lcd ook over de speakers gooien. Nou heb ik bij de MM een leuk setje van Yamaha gezien ( weet ff de type niet meer ) en deze was 550. Dan was hij compleet met speakers, sub, receiver, dvd speler en speakerbekabeling. alleen geen HDMI, component of scartkabel, maar dat maakt niet uit.
Ik weet nou niet wat ik moet doen, het beste zo zijn optie 3, maar dan moet ik nog ff doorsparen. Ik denk als ik voor die andere ga ik misschien spijt ga krijgen omdat het dan toch niet naar me zin is. Ik heb in iedrgeval stof om over na te denken. Ik laat het weten als ik een besluit heb genomen.
( Sorry voor het lange verhaal hahahaha
)
Klik om te vergroten...