Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is me xbox opgehaald door ups.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ie als het goed is morgen wel in Duitsland. En dan maar hopen dat je hem snel terugkrijgt. Die van mij is inmiddels vanaf dinsdag in DL, dus ik ben benieuwd wanneer die terugkomt.
     
  3. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk zonder van te voren bericht te hebben gehad mijn xbox terug ontvangen, helaas zonder de compensatie die mij was belooft.

    Weet iemand hoe het zit met die productiedatums?
    Mijn eerste weet ik niet meer maar mijn 2de was van 2006-08-06 en de derde die ik nu heb is van 2006-02-07. Is nu de 2de of 3de getal de maand? Want nu weet ik niet of ik een oudere of nieuwere heb ontvangen.
     
  4. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    r75 hoelaat hebben ze je 360 gebracht ???:9
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht: yyyy - mm - dd
     
  6. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was rond 15.00


    Weet je dat zeker? Dan heb ik een oudere terug gehad.
    Ik snap dan niet dat ik daarop vanaf 22 mei zit te wachten.
    Dat had dan wel sneller gekund toch?

    En volgens mij heb ik nu een hitatchi erin zitten, kunnen die niet net als mijn vorige samsung krassen veroorzaken? Dat was de reden dat ie terug was gegaan, de eerste die terug ging was helemaal dood.
     
  7. veni

    veni Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    compensatie

    mijn xbox360 had ik half maart gekocht. Ging na 4 weken kapot, na 2 weken een gereviseerde, gelijk stuk. Nu wacht ik al 4 weken.

    Omdat mijn xbox voor een 2e keer heen moest keeg ik gears of war.
    Omdat ze te laat zijn met terugleveren kreeg ik project gotham racing 3.
    En omdat de winkel waar ik hem gekocht had naar xbox support had gebeld kreeg voor een 3e keer compensatie; toen heb ik maar voor hetgeen met de hoogste marktwaarde gekozen; Gears of war.(al het andere vond ik niks) Als mijn xbox voor volgende week dinsdag niet terug is krijg ik van de winkel een nieuwe.

    Ik vind het toch apart.. Inmiddels al voor 160 euro aan compensatie van microsft gekregen!

    De eerste had een MFR van juli 2006 en de tweede een MFR van oktober 2005:mad:
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    wilde net effe wat opheldering over mijn 360 console die al 1 maand weg is ! (25 mei opgehaald door UPS), dus dacht :ik ga effe belle met het welbekende 0800 nummer, maar is al meer dan een uur in gesprek ofzo....ik krijg ze niet meer te pakken daaro !! WTF !!!
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is

    12 juni : Gaat mee met UPS
    14 juni : In duitsland aangekomen
    25 juni : Mailtje:Dutch

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.


    Nu iets van 10 dagen wachten. Waneer moet ik nou voor de compensatie bellen 27 juni of 29 juni??? Want ik heb nog doorgekregen dat ik hem BINNEN 15 DAGEN TERUG HAD.
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn 15 werkdagen dus 3 weken dat je moet wachten ...
     
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 25 juni, dat is dus vandaag, gaan je 15 werkdagen in, hoe genaaid dat ook is...Dat hebben ze ineens veranderd maar als je geluk hebt bel je even en heb je iemand die wel compensatie geeft...Aangezien elke medewerker daarzo iets anders beweert...
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna precies dezelfde datums. 12 juni opgehaald door UPS, alleen 13 juni in duitsland aangekomen en vandaag 25 juni die mail gehad. En nu nog 15 werkdagen wachten:mad: Dus dan zouden wij hem pas op 16 juli terug moeten hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  13. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe net effe gebeld,ze konden me vertellen dat ik mijn xbox sowieso binnen 10 dagen terug moet hebben. dus ben benieuwd. Hij is van 7 juni de deur uit
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    lol, nooit dat je hem binnen 10 dagen terug hebt :+
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, vrij zeker. Want bij mij staat er: 2005-12-01, en ik denk niet dat die dan op 12 januari 2005 is gemaakt want 1 december 2005 is logischer.
     
  16. Sanjeev

    Sanjeev Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je je 360 opgestuurd? Die van mij is nu bijna een maand weg en ik heb behoorlijk zin om Forza2 te spelen. Ligt al sinds 6 Juni stof te happen.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne had ik half mei gekocht ..(me 2de) en ik heb eigenlijk niet gekeken naar de Fabrieksdatum.. maar wel de serial opgeschreven .. dan weet ik of ik een andere terug krijg of niet
     
  18. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen mijn xbox is voor de 2e keer stuk gegaan...en NU ben ik er echt klaar mee met MS ik wil nu mijn geld terug hebben...want met die geld kan ik beter een Playstation 3 gaan kopen...maar ik denk dat je geen geld terug krijgt tog???of ik zal hem moeten verkopen.
     
  19. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    http://core.tweakers.net/nieuws/481...nested&max=10&niv=0&order=asc&page=1#reacties

    Wel even iets om te lezen. Zoals ik al eerder vermelde, het lijkt mij beter om met z'n alle MS links te laten liggen en fijn overstappen naar de PS3.
    Dit is toch te gek voor worden, misschien moeten we Kassa weer eens inschakelen. Die kunnen misschien wat meer doen dan de "gewone consument"
    MS, waardeloos verhaal gewoon....

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  20. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet eens met het 0800 nummer gebeld aangaan de de status van mijn Xbox (die reeds sinds 22 mei in Duitsland staat).

    Na een aantal vragen beantwoord te hebben zoals waar woon je, wat is je telefoonnummer e.d. wist hij me te vertellen dat mijn XBOX gerepareerd was en klaar stond om verstuurd te worden.

    Toen eens voorzichtig eens gevraagd of ik geen recht heb op compensatie daar hij reeds 25 werkdagen daar staat zegt die kerel dat hij eigenlijk pas op 25 mei is ingescand (dus 22 werkdagen en geen 25). Werd ik even in hold gezet waarna de medewerker me verteld dat ik een compensatie heb gewonnen omdat ik alle vragen goed had :thumbs:. Maar gekozen voor Viva Pinata, en nu maar hopen dat het een nederlandstalige versie is.
    Wel altijd vriendelijk gebleven dus blijkbaar helpt dit, nu het heeft ook geen zin die mensen uit te maken voor wat dan ook, ze doen ook maar hun job.

    Het wachten eer ik binnen was duurde niet eens zo lang, maar drie minuuutjes en toen was ik al binnen.

    Nu nog even wachten tot mijn box terug thuis is en dan maar hopen dat die wat langer volhoudt dan de de vorige.

    Eerste box (prod date 13-03-2006) na 2 maanden stuk net op oudejaarsavond (3 ROL) en de DVD-lade ging al slecht open van het begin. Op 1 januari gebeld en bij wonder kreeg ik iemand aan de lijn, ca. 1 week later een andere XBOX aan mijn deur.

    Tweede box (prod date 27-06-2006) na 5 maanden stuk, maar de DVD lade werkte perfect. opgestuurd en hopelijk na ca. 1 maand mijn eigen xbox terug.

    Hopelijk zal deze 2de gerepareerde het iets langer uitzingen,:lol: en dan ben ik nog niet eens een gamefanaat, dus er wordt maar sporadisch gespeeld op de XBOX.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina