Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het allerbelangrijkste zal voor mij vooral de gameplay/besturing zijn. Laat die in godsnaam net zo goed zijn als de Ps2 versie, want die was echt fantastisch in vergelijking met de gebrekkige 360 versie (PES6). Ik mis vooral het goed en snel kunnen kappen heel erg

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat mis ik ook zelfs de meest technishe splers doen er uren over om te kappen.

3. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zou er tog meer duidelijkheid komen over de nieuwe PES?
    Is er al wat bekend ofzo, licenties enz enz?

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Han: Is er al iets bekend over het aantal stadions ( 8 pik ik namelijk niet, minstens 25 :+) en de classic spelers ( Cruijff, Pele ed )??

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, niet meer dan de bekende geruchten. Ook hier zeg ik dat ik denk dat het er meer zijn op grond van de twee jaar ontwikkeltijd en het feit dat het nu next-gen moet zijn. Maar bewijzen? Nee...

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    in iedergeval iedereen kiest strax met deze game online Fc Barcalona

te weinig licenties ?? pes6 had meer dan fifa 07

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als die classic teams échte namen hadden en dat Cruijff er ook bij zat, verder vind ik het aantal stadions ook veel te weinig dat moeten er wat meer worden. Ook de mogelijkheid om replays op te slaan moet er in, god knows waarom dat er niet in zat bij de X360 versie.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zullen alle stadions er nu inzitten zoals bij de ps2 versie.Dat de game maar snel komt.

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet... Miss verkoopt Barca nog wel paar spelers als Ronaldinho en Etoo:thumbs:

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    maar ze kopen waarschijnlijk wel chivu, en eto'o'no die gaat denk ik niet weg

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig niet ;)

Jammer dat al die Inter mongooltjes nu overstappen op FCB...

Ik speel al sinds mijn begin met evo met Barca, mn Roots he ;)

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    zo jij ben echt ruig! ik wou dat ook jou roots had man..

Ik hoop dat er in het volgende deel iig die standaarden van de computer eruit worden gehaald.:
    - het standaard NOOIT wisselen in de rust, maar altijd er vlak na, en altijd 3x
    - waneer de AI 2-1 achter staat altijd met 3 verdedigers gaan spelen en vol op de aanval, zelfs met AC Milan, of Internationale, wtf ik heb italianen nog nooit zo zien spelen...
    - altijd dezelfde systemen,( kwa passen etc. etc. ) het valt mij echt op dat er zichtbare sytemen in zitten. Systemen mogen (moeten) er echt wel inzitten hoor, als ze dan maar niet zichtbaar zijn.
    - goede spelers kunnen ook een ziekenhuisbal geven! echter, niet in de pes 6 versie..
    - het onmogelijke gedoe dat 'ster'spelers een doelpunt maken terwijl ze dan zo ongeveer 3x hun been moeten gebroken, n heupfractuur en een patella fixatie moeten hebben..

13. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet waarom die classic teams geen licenties hebben, valt dat nog steeds onder de Fifa ? Ik weet trouwens amper hoe je die teams in de 360 versie moet unlocken :confused:

Ik denk zelfs dat er nog wat meer stadions inkomen, zoals dat van Porto. Ik las ergens ook dat mischien het stadion van 1. FC Köln in het spel zal zitten.

Die gaan niet weg, hebben het nog erg naar hun zin ;)

Als Chivu komt heb je daar helemaal een wereld team lopen. Ik hoop wel dat de balans tussen slechte teams en top teams beter is. Dat je bijvoorbeeld ook met Getafe met 4-0 van Barca kan winnen, dat is nu bijna onmogelijk. De balans tussen top en minder is best slecht uitgewerkt in PES6.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En ik speel als sinds mijn begin met evo met Inter, mongooltje... :mad:

Chivu gaat waarschijnlijk alsnog naar Inter.

15. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie nou maar gewoon, met jullie stoere woordjes.
    Waarschijnlijk gaat ie naar Barca, maar zeker weten doe ik het niet. Ik hoop persoonlijk dat ie bij Roma blijft

16. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  17. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  19. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik de eerste screenshots zie dan is het grafisch niet verbeterd,jammer maar de nieuwe gameplay lijkt me wel beter

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    nee man! die nerazurri doos

Deel Deze Pagina