Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik kan nog zo boos worden op Microsoft, ik wil de Console niet weg doen, de games erop zijn gewoon te vet. :+
     
  2. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 xboxen thuis eentje had ik gekocht en de andere had ik via internet gewonnen...1 is al kapot en die wil ik naar ms terug sturen en mijn geld terug vragen want ik ben van plan om met die geld een playstation 3 te gaan kopen...2 xboxen thuis is ook niet leuk...liever wil ik een xbox 360 en een playstation 3 thuis hebben.maar ik heb een vraagje voor jullie...kan je ook je geld terug krijgen nadat je xbox 2 keer kapot is gegaan?ik hoop het wel :)
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf bij de 360, zolang de garantie geldig is. Als ze daadwerkelijk geld gaan vragen voor een reparatie aan een product dat 400 euro kost en zo snel kapot gaat: dat doe ik niet.

    Als ik dan weer een paar honder euro ga uitgeven, dan is het voor een PS3, of een verbeterd model van de 360.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze gefen je geen geld voor je Consoles.

    En ik zou idd. wel is zien wat Microsoft gaat doen als de Garanties voorbij zijn, Microsoft kennende hebben ze daar scheit aan en willen ze alleen maar geld dus kapot is nog steeds betalen voor reperatie...
     
  5. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net een email 25-06 dat hij weer terug komt binnen 2 a 5 dagen.
    Ik begrijp er niets van, heb maar 10 dagen gewacht!!
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF :confused::confused: Heb jij ff geluk! :b:
    De mijne is vlak voor die van jou aangekomen, maar ik heb zelfs geen ontvangstmailtje van MS gehad, alleen een telefonische toezegging eergisteren dat 'ie "deze week" gerepareerd zou worden.
     
  7. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp ook niets van het systeem. ff kijken of het mijn eigen xdoos is en dan maar hopen dat hij langer meegaat.
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    ja same over here. Maar als die van mij echt de geest geeft na de garantie, dan is het over en uit.
    Ik peins er niet over om geld uit te geven aan een app wat gewoon bij de koop al niet goed is. Zoals ik al zei, we hebben 2x een paar rode lampjes gezien. Geen id welke, ik was er niet bij, maar het is geen goed teken ben ik bang.
    En als ik al deze ellende lees, dan krijgt MS geen cent meer van deze gamer.
    Ik stap wel over naar de PS3. (als die wat goedkoper is geworden, ik blijf een Hollander hè)

    Peace,
    Rich_Art. ;)

    PS: de wet zegt dat je mag verwachten dat je een deugdelijk app aanschaft. Hiermee bedoelen ze dat je mag verwachten dat het app gedurende een X aantal jaar zonder probleem moet kunnen gebruiken.
    gaat het binnen die tijd kapot, dan heb je recht op een GRATIS reparatie of een vervangend app.
    Het hele gelul van 1 jaar garantie is een wassen neus. maar ja ga maar eens een procedure opstarten. MS heeft A meer poen, en B een langere adem.
    Tegen die tijd dat je van de rechter in het gelijk wordt gesteld zitten we all aan de XBOX versie 5.
    En dat is nu het hele probleem van dit alles. Als gewone consument heb je niks te vertellen, of een hele lange adem nodig. En dat hebben de meeste niet.
    Maar ik kan je verzekeren dat als je de tijd wilt stoppen in een gerechtelijk procedure tegen MS vanwege je kapotte 360 die na 1.5 jaar de geest heeft geven, je de zaak wint. Dus wie wil, moet even een lange diepe teug adem halen en je wint.

    Nogmaals peace,
    Rich_Art. ;)
     
  9. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo...de 3e gaat ook weer op vakantie!
    Na Mr. Freeze every two minute's, na Mr. Red Ring Of Death heb ik nu Mr. Scratcher!!
    De DVD-Drive van deze Flut-Box is niet in orde..mijn Dirt en Forza 2 disk's, zien er niet meer fris uit. Overal kleine krasjes!!
    Tijdens het laden valt soms de DVD-Drive uit en hapert regelmatig...er zit maar 1 ding op en dat is dat ding WEER opsturen.
    Lekker is dat...je 1e dag vakantie begint gelijk kut! :mad:
     
  10. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klinkt inderdaad logischer, nu voel ik me toch wel weer genept door M$, zoveel weken wachten om vervolgens gewoon een oudere terug te krijgen met ook nog eens een drive (hitatchi) die volgens mij niet veel beter als die samsung is. Die Samsung had zo'n mooie ronde kras op mijn Burnout dvd (was splinternieuw) gemaakt, ik durfde daarna geen andere game in mijn xbox te stoppen en had direct gebeld om 'm op te laten halen.
     
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik huil met je mee.. Ik denk dat ik deze draad maar niet meer moet lezen, de enorme woede op MS wordt met elke post groter en groter.
    Suc6 iig.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  12. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    21 mei door UPS opgehaald.
     
  13. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit gvd nog steeds te wachten op de mijne, op 5 juni aangekomen, pas 14 juni bericht dat het servicecentrum hem binnen had en sindsdien niks meer van gehoord. Volgens helpdesk moet ie deze week terug zijn. Ben zo fucking pissed, een apparaat van 400 euro die na 5 maanden al kapot gaat en dan ook nog eens niet normaal binnen de afgesproken tijd gerepareerd kan worden :mad: als ik die verhalen dan ook hoor dat mensen die em later dan ik en vele anderen opgestuurd hebben en em nog eerder terug hebben (binnen 10 dagen ofzo) dan heb ik zoiets van, wat gebeurt daar allemaal? het lijkt me toch logisch dat de xboxen die daar het langste staan als eerste gerepareerd worden. morgen maar weer eens bellen, en om compensatie vragen want dat is nog het minste wat ze kunnen doen, stelletje rukkers bij MS
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom melden ze dat pas een aantal dagen later. Door de track code in te voeren bij ups.com zie je dat de xbox al veel eerder afgeleverd is. Op dat moment valt de xbox weer onder microsofts verantwoordelijkheid en lijkt het mij duidelijk dat het aantal dagen dat microsoft opgegeven heeft ingaan. Dus niet vanaf het tijdstip dat zij die mail sturen, zo kan ik het ook.

    Sjoerd
     
  15. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Met veel moeite ben ik er gisteren eindelijk doorgekomen bij MS..... het is ongelooflijk druk daar met consoles die kapot zijn (volgens de telefoniste)

    Mijn Xbox staat sinds 7 juni in Duitsland en ik heb nog niet eens een bevestigingsmail gehad (prod.dt. december 2005...)

    Er werd mij doodleuk verteld dat sinds vorige week de reparatie termijn verlengt is van 10-15 naar 20-25 (zoals hier al aangegeven).... die van mij staat er nu "pas" 10 dagen...... er was niets aan te doen.... toen ik de telefoniste mededeelde dat dat in strijd was met de wettelijke bepaling en dat ik dat wist omdat ik bij een juridisch bedrijf werk werd ik meteen in de wacht gezet. Toen ze terug kwam had ze de blije mededeling dat ik recht had op compensatie..... normaal gesproken gaat de compensatie pas in na de 25 dagen maar voor mij ging die nu al in. WTF?.... dus voor de mensen die geen compensatie hebben: zeg ze maar eens dat je een jurist bent of dat je vader bij een advocatenkantoor werkt en kijk dan maar eens hoe snel ze je iets aanbieden....

    Helaas had ik liever de Xbox terug maar er werd mij doodleuk verteld dat ik na 13 juli nog maar eens terug moest bellen.......

    Toen ik vroeg wanneer ik de compensatie zou ontvangen vertelde ze me dat dat 10 tot 15 werkdagen zou zijn, waarop ik meteen antwoorde: "tenzij jullie die termijn ook veranderen in 20-25".... ze begon meteen te stotteren....

    wat een ongelooflijk bedrijf.....

    En dan kom je er achter dat Nederland maar een heel klein landje is en helemaal niets te zeggen heeft...... relatief gezien worden er zo weinig xboxen verkocht hiet in nederland en tevens lijkt het wel of Nederland de grootste uitval heeft (in verhouding)

    Ook werd mij verteld dat het kopen van een 2e hands Xbox wel kan maar dat ik dan geen garantie meer heb.... dit is echt in strijd met de Nederlandse wetgeving aangezien garantie op het produkt zit en NIET op de persoon.....

    Ik laat dit vandaag helemaal uitzoeken en zal kijken wat ik hierover kan plaatsen voor de mensen die een 2e hands hebben.....
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Toch ongelovelijk dat er alleen al op dit forum zo gigantisch veel mensen zijn met een probleem met hun xbox? Als je alleen al ziet hoeveel topics er over zijn.... Da's toch echt niet normaal meer!
     
  17. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m vanaf 30 mei kwijt, m'n 3e die niet meer verder wildde, en tot op heden nog steeds niets terug... Ik word er zo moedeloos van... :'-(
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben hem sins 23 mei al kwijt.. |:-

    morgen maar weer op bellen 8)
     
  19. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt de mijne is ook al zes keer opgehaald ofzo. Maar ze zijn wel heel netjes met de service. De laatste keer kreeg ik zelfs een gratis controller voor het ongemak. Sindsdien gelukkig geen problemen meer gehad...

    :thumbs:
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is precies 10 werkdagen weg, sinds die in duitsland is aangekomen. Gisteren had ik een e-mail gehad dat ze mijn xbox hebben ontvangen en dat ze hem zo snel mogelijk gaan repareren.
    Maar hoef ik nu nog maar 5 werkdagen te wachten? Of moet ik nu gaan aftellen vanaf 25 juni??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina