eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ook nog is branding-free, en hij is gemaakt door CrabbyData, die ook de DLA site gemaakt had. Ik zou oppassen Owner...
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx!, en dat loopt allemaal via crabbysoft dat bedrijf. Komen wij verder niet mee in aanraking. Hij is nog niet klaar maar het oogt al goed.
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Paas de link van de site dan eens eC-maatje :9
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    CrabbySoft? Ik zou even om het vBulletin Customer Number en Password vragen aan hem, want zoals ik hem ken is jullie vB op het moment niet legaal... Of CrabbyData heeft nu wel vB gekocht, maar dat is wel boven de 200 euro, aangezien jullie ook Branding-Free hebben (Geen Copyrights van vB).

    EDIT: @Three Kings: http://www.easycompany360.nl
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want hijs nog niet af en er zit (waarschijnlijk) een virus op, er is minstens 1 iemand die dit virus heeft gekregen tijdens het bezoeken van de site het is dus af te raden :+ Mrja bezoeken op eigen risico.

    Probleem: Ik krijg een virus over msn (beachfotovirus) ben dom genoeg om er op te klikken.. Reset me computer doe er alles aan om dit weer weg te krijgen, Is volgens mij van me computer verdwenen. Zelfde dag kan eC site niet meer bezocht worden via Internet explorer. Via firefox is dit wel gewoon mogelijk. eC I RiChY bezoekt de site en krijgt een virus op ze computer. Vaag of niet?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ey willen jullie deze week een clanmatch spelen (GoW) WCG settings? We willen namelijk een beetje oefenen. Friendly of voor Consolegaming maakt ons niet uit.
     
  7. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok is goed ga maar naar EXp3r1EnZ ;)
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Praat wel met ari.
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey loop onze afspraken niet te jatten hierzo :9 Nog congratz met C&C ik had begrepen dat je derde was geworden is toch netjes. :)

    Pine is goed noem maar een dag + tijd ik kijk wel of we kunnen. We kunnen bijna iedere dag dus dat zit wel goed.

    Net nog 2 clanmatches gespeeld + gewonnen:
    1) tegen Flames of ethernity was een leuke/interessante match:
    We hebben alle wcg maps 1 keer gedaan wij wonnen op mansion, fuel depot en clocktower.
    3-2: wij wonnen met 5-1 5-1 5-1 zij wonnen met 5-4 5-3

    2) tegen DG was een niet zo leuke match =P en zei scholden ons de hele tijd uit. Achteraf waren ze wel stil though.
    3-0: wij wonnen met 5-2 5-1 5-2 ofzo op 2 keer hun host: 3 keer hun map en ook hun settings + waponswap. Dit was de raarste en on-georganiseerste match waarbij we nogal zijn uitgescholden :emo:
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zal wel lieve dingen zeggen dan tijdens de clanmatch! Het word de liefste match ooit!
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    haha houd ik je aan ik ben er aan toe :cool:
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    lol :9
     
  13. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten ze niet aan t glitchen?
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    DG bedoel je? mwa viel mee af en toe sliden van wapons maarja dat vind ik niet zo`n probleem. Ze beschuldigden ons wel van cheaten en glitchen btw. Want wij schoten ze de hele tijd in 1 schot neer. Tja dat kan natuurlijk niet. :{
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow die ken ik.. dat is de Richy glitch!
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonges zoals iedereen weet is die statement niks nieuws iedereen weet dat eC dik Glitched :lol: LMAO

    J/K:9

    En die Richy Glitch is inderdaad heel erg irritant man di moeten ze er met de 80este update maar eens uithalen :x
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die kanaries van EPIC games mogen 1e eens een update maken zodat je je achievements op het juiste moment krijgt.

    Ik heb op ranked match 200 executions en 126 headshotzz en GEEN achievements. Ik speel enkel warzone en execution op de originele maps. Stelletje apen daar. Ik kan geloofijk tot de 500 gaan met elk wapen en heb nog geen achievement.
     
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Benc gaan we eigenlijk ooit onze clanmatch nog afmaken:9..

    Ik weet nog wel dat we 4-2 voorstonden op Rooftops:+
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent dan echt iedereen mijn (artiesten) naam? :9

    En ik heb al heel vaak met mensen AoD gesproken maar jullie konden niet omdat er een xbox kappot was (dat gebeurt echt te vaak de laatste tijd)

    Ergens deze week spelen? Er is wel iets veranderd bij ons maar daar hebben we het wel over. :) Komt goed.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat doen je dat voor iets? Als artiest?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina