Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    en de...? Je moet gewoon 170 mph in heavy traffic doen, die zit in regio I 11 gewoon op de grote weg. Je moet als je die speed challenge doet gewoon als je begint meteen omdraaien, dus niet tegen het verkeer in en dan hoef je nergens meer op te letten, maar hoef je alleen maar de 170 mph te halen. Een auto van boven de 190 mph per uur is aan te raden. Met de Mercedes SLR McLaren doe je ongeveer 40 minuten over een miljoen en met een Lamborghini Murciélago Roadster ongeveer 55. Je moet gewoon vehicle transports doen totdat je genoeg geld hebt voor een dikke bak en dan die speedchallenge doen. Je moet die vehicle transports wel perfect doen zodat je er het meeste geld uit krijgt. Vehicle transports vind je gewoon door te cruisen.

Als je eenmaal champion bent: 180 mph downtown zit in sector I 9. Daar doe je dus hetzelfde omdraaien-en-gaan-verhaal.

En als je lid van onze club wilt worden, hier zit ie:

Eerst moet je gewoon mij of porsche-fan toevoegen aan je friendslist en dan ga je naar die club toe en dan druk je bij mij of porsche-fan op join. Je moet echter wel eerst pro zijn.

Dit is een manier om snel Pro te worden (met special tanx to porsche-fan):

Single Player Vic lvl 1 (20gp)
    Single Player Vic lvl 2 (20gp)
    Succesful Missions lvl 1 (15gp)
    Small Collector (15gp)
    Amateur Collector (20gp)

------- En btw ik vind dat dit verhaal wel in de startpost mag. ----------​

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Met de 170 mph in heavy traffic kan je ook door de berm en dan rechtdoor rijden. De 140 mph on a winding route is handig als je geen auto hebt die hoge snelheden kan halen, of daar juist voor aan het sparen bent. Gewoon ff omkeren en je komt op een lange rechte weg waar je makkelijk 140 mph (226 kmh) kan halen.:)

@ Dusky Demon NL: Graag gedaan en tot over een uur hé!:b:

3. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit idd nog niet op Champion. Daarmee dat ik die nog niet gevonden heb.

Kheb nu die Koenigsegg CC8S en heb idd al verschillende keren de 170 mph gedaan. Maar ipv om te draaien ga ik gewoon over de berm naar de andere kant , now wat sneller zo ;)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of als je niet genoeg geld hebt voor een dikke bak huur je gewoon een Ferrari Enzo of whatever, en dan doe je gewoon die '180mph (downtown) in heavy traffic' challenge zo vaak als je wilt totdat je genoeg geld hebt voor een paar leuke auto's. Want als je met een race bezig bent maakt het niet uit of de huurtijd afgelopen is, want je mag gewoon de race afmaken. En dan druk je gewoon steeds op retry.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    als je die special tanx bedoelt: Dat is meer van anderen voor jou :+ want ik was al champion toen je me dat pm'de. En tot over een uur en 5 minuten. Hoe zit het nou met je headset btw?

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van DD kan beter in de startpost van de gewone TDU thread. Of ik moet een thread aanmaken met de titel Test Drive Unlimited: Clubs.

Ok.

Die headset werkt goed, ik kon weer praten met anderen in TDU. Zal wel ff testen of ie nu nog werkt. Kom anders nu ff op private chat!

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee geen andere thread van clubs. Ik snap dat niet in deze startpost kan. Hier mag je toch ook gewoon spreken over clubs. Ik vind zowiezo dat door dit topic het gewone TDU topic dood is gegaan.

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar deze thread is puur voor de dagboek zaken, zie startpost. Andere zaken horen thuis in de gewone TDU thread, maar worden gewoon hier besproken. Dat hoort niet.=( Dus een club thread zou al helemaal overbodig zijn.

Kom je zo ff op private chat?

BTW Calle30 heeft me een friendrequest gestuurd en ik heb geaccepteerd, dus als ie Pro is kan ie bij de club!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Yes weer een member!

Maar zet mijn verhaal van de club anders in de gewone TDU startpost, en dat geld verdien verhaal in deze startpost.

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De gewone TDU thread heb ik niet gemaakt :+ Vraag het anders aan Arjan of ie het erin wilt zetten. Maar het geld verdien verhaal zal ik misschien hierin zetten.

edit: ik vind toch dat het geld verdien verhaal ook in de gewone TDU thread kan. Maar om het goed te maken zet ik het club verhaal in de startpost van deze thread.:)

11. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik pro ... ik denk het wel ;)

Heb mijn Xbox net een week, TDU ongeveer een dag of 5 , maar denk toch al dat ik zover ben ja.

En als jullie iemand nodig hebben om te challengen, tegen mij win je gegarandeerd hehe .

12. fazed

fazed Progaminghand

Leuk Bevonden:
    0
    lol het was maar een grapje hoor, ik doe toch zo een smiley erachter, ''voor de mensen die achterlijk zijn 8)'' dat meen ik niet zo, en ik zou ook niet weten waarom jullie het zo hard zouden opvatten.. tis niet zo bedoeld iig en dusky heeft mij niks gedaan hoor, ik gaf hem gewoon een beetje info over zijn vraag O-)

Maarja als ik weer een keer TD ga spelen dan zal ik wel 1 van jullie toevoegen en dan join ik wel 1 of andere club.
    Ik speel nu veel forza 2 atm dus ik kom niet echt aan TD toe.. Forza is echt vet gewoon om zo hard over een baan te knallen met een r1 / r2 of r3 wagen, een audi r8 uit le'mans bijvoorbeeld *)

maarja de post ging niet echt over Dusky, en het was niet slecht bedoeld, 't was sarcastisch :):

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, join onze club dan!_O_ Nu zitten er 3 mensen in. Heb je een headset?

oke, ik dacht wat anders.|:- Puur sarcasme dus.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wow mijn laatste aankoop: De Volkswagen W12 Roadster voor $2.500.000,- bij trade. Das toch mooi hè? Anders moet ik al die challenges gaan doen.

En join de club iedereen! Hij is nu veranderd trouwens: Iedereen vanaf rookie mag er gewoon in. Maar je moet uiteraard wel lid zijn van XBW.

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    En een friend van een van de leden zijn ofcourse.

Trouwens veel geld voor die VW, de coupe versie die nog veel sneller en krachtiger is kan je volgens mij al onder 1 miljoen vinden. Heb je trouwens al die Alfa GT een Sporting Technical Kit gegeven, en die 8c voor 75000 gekocht?:b:

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de coupe ook nog niet echt voor zo weinig gevonden hoor. Ook een paar miljoen. En bij die roadster zei hij de hele tijd dat 'deze auto niet meer beschikbaar was voor xbox live' en pas bij deze diek nu heb van 2500000 deed hij het. En die Alfa GT hek getuned, maar die 8c hek nie want die vink hondslelijk.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon die challenges doen Dusky!! Naja, wel leuk om speciale auto's eerder te hebben. :)

18. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    380/450 naar champion, nog effe doorbijten en ik ben er ;)

Maar de rest dat doen we morgen wel :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Calle30:

Als ik jou was zou ik ff compare games doen en precies dezelfde achievements halen als ik gedaan heb om 450 te verkrijgen. Dat zijn de makkelijkste. Ik heb nu wel ondertussen 470.

20. Calle30

Calle30 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Goed idee.

Wat ik al gezien heb is dat de verschillende "collectors" achievements (3 Chevvies, 3 Ferrari's etc) wel redelijk te doen zijn, des te meer omdat je zo ook tegelijkertijd de 20 cars collector achievement kunt krijgen.

Dus daarmee kom ik toch echt al wel dicht in de buurt van de 450.

Deze avond haal ik dat wel denk ik.

P.S. Ik heb een headset (de bijgeleverde) , maar hoe kan je dan spreken in TDU ?

Deel Deze Pagina