en de...? Je moet gewoon 170 mph in heavy traffic doen, die zit in regio I 11 gewoon op de grote weg. Je moet als je die speed challenge doet gewoon als je begint meteen omdraaien, dus niet tegen het verkeer in en dan hoef je nergens meer op te letten, maar hoef je alleen maar de 170 mph te halen. Een auto van boven de 190 mph per uur is aan te raden. Met de Mercedes SLR McLaren doe je ongeveer 40 minuten over een miljoen en met een Lamborghini Murciélago Roadster ongeveer 55. Je moet gewoon vehicle transports doen totdat je genoeg geld hebt voor een dikke bak en dan die speedchallenge doen. Je moet die vehicle transports wel perfect doen zodat je er het meeste geld uit krijgt. Vehicle transports vind je gewoon door te cruisen.
Als je eenmaal champion bent: 180 mph downtown zit in sector I 9. Daar doe je dus hetzelfde omdraaien-en-gaan-verhaal.
En als je lid van onze club wilt worden, hier zit ie:
Eerst moet je gewoon mij of porsche-fan toevoegen aan je friendslist en dan ga je naar die club toe en dan druk je bij mij of porsche-fan op join. Je moet echter wel eerst pro zijn.
Dit is een manier om snel Pro te worden (met special tanx to porsche-fan):
Single Player Vic lvl 1 (20gp)
Single Player Vic lvl 2 (20gp)
Succesful Missions lvl 1 (15gp)
Small Collector (15gp)
Amateur Collector (20gp)
------- En btw ik vind dat dit verhaal wel in de startpost mag. ----------
Laatst bewerkt: 26 jun 2007